Permalänk
Medlem

Det är därför det oftast finns ett hyffsat stort utbud av pubbar att besöka De klubbar jag tycker mest om är de som har en dansgolvsavdelning och en lite mer lågmäld i mer pub-anda. Då kan man lätt kombinera efter behov!

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightcrawl
Det är därför det oftast finns ett hyffsat stort utbud av pubbar att besöka

Om man inte bor i en väldigt mycket mindre "håla".. Här spelar de musik på alla 3 ställen man kan gå ut på.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKzY
Ja jag förstår det...

Det svåra med detta är ju att hon konstant har kontakt med mig och ringer mig. Då säger hon ju att hon älskar mig och vill försöka igen och massa sånt...
Hon är så förvirrad... och vill verkligen ha mig för det märks verkligen.

Så det är tufft... Hon vill träffa mig om ca1 vecka och prata igen och som jag förstod det så vill hon bli tillsammans med mig då.

Så mina val är ju att försöka bygga upp förhållandet igen med henne och ställa krav på henne. Eller skita i allt och gå vidare på egen hand.

Ena sidan säger till mig att jag borde gå vidare på egen hand, medans mina känslor säger att jag har fortfarande grymt mycket känslor kvar för henne.

Förvirrande är detta... bergdalbana minst sagt...

Det enda du ska göra om du faktiskt vill ha henne tillbaka är att bryta kontakten med henne, i alla fall för ett tag. Så länge du finns där för henne så finns det ingen anledning för henne att ta tillbaka dig. Det här ett sjudundrande klassiskt misstag. Jag vet att det är svårt att hålla sig borta, men fan, hon har varit otrogen mot dig. S-k-i-t i henne ett tag, hitta på nåt annat, strunta i hennes samtal. Om hon tycker om dig, som hon påstår, kommer hon sakna dig bra jävla mycket mer om du försvinner ur hennes liv helt. Det är först då hon kommer märka saknaden. Punkt. Fortsätter du som nu är jag rätt säker på hur utgången kommer bli.
Som sagt, det kan vara riktigt jobbigt att säga upp kontakten ett tag, men gör det och se till att det förblir så ett tag.

Visa signatur

WS: Mac Studio M1 Max | 32 GB | 1TB | Mac OS
WS: Intel i5 12600K | 64 GB DDR4 @3600 Mhz | 2x1TB nvme 2x1TB SSD SATA | Windows 11 & Manjaro Linux
Bärbar: Macbook Pro 14" | M1 Pro | 16GB RAM | 512GB SSD | Mac OS
Servrar: Intel i7 10700K | 64 GB DDR4 @3600Mhz | 3 TB SSD + 22TB HDD | Unraid |
4x Raspberry pi 4b 8Gb | Dietpi |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Luring
Hemmafest på gång imorrn, några tips på hur man får töserna på fall i sådan miljö?

Roopies - ett säkert kort.

Plan B.
Var inte onykter, låt dem prata om vad de vill prata om, lägg in vissa hintar som visar att du är intresserad av något mer än att bara prata skit och vara hennes vän. Det jag kommer på som kan vara av någon slags nytta såhär på rak hand.

För er som varit med om att bruden varit otrogen;

Dumpa h***n och fixa någon ni förtjänar istället.

EDIT: kanske blev lite starkt uttryck. sorry.

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Otec88
Roopies - ett säkert kort.

Roofies!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

tips på hur man får en tjej från kazakstan på fall?
ska träffa na ikväll

edit: det är inte borats syster

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
tips på hur man får en tjej från kazakstan på fall?
ska träffa na ikväll

edit: det är inte borats syster

Ge henne mat och säg att du är från Sverige?

Permalänk
Medlem

hehe var nog inte ett så tokigt tips ändå

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Hmm undra om det finns fräscha brudar där? Lägg upp en bild sen!!

Permalänk
Medlem

- Inlägg raderat

Permalänk
Medlem

Vet inte, men det jag vet är iaf om det medför att du får svårt att lita på henne kommer du må riktigt dåligt när hon e ute med kompisar och kanske inte hör av sig på ett tag eller så, sen så kommer du halka dit genom att fråga ut henne utan att du tänker på det, då blir hon sur och situationen blir ännu jobbigare. Men det behöver inte bli så.

Permalänk
Medlem

Hoppla! Nu låg den här sidan på andra sidan, samtidigt som jag har tråkigt en sådan här första advents bakisdag så tänkte jag berätta lite om igår. Det handlar inte så mycket om tjejer men eftersom vi var på krogen så tycker jag att det passar här.

Dagen började med hockey kl 4, en polare kom över så började vi kröka lite.
Kvällen rullade in och mina päron var borta så jag drog över 4 pers till så lagade vi tacos. (Notera att jag fick visa legitimation på X-ray energidryck när jag skulle köpa virke, 18år var det).

Vi käkade och mot 10-rycket drog vi in mot stan. Några åkte bil medan jag och en annan tog pendeln in till stan. Vi stack till ett ställe där vi mötte upp kanske 10 polare och fler dök upp under kvällen. Jag snackade med en av dom, som var riktigt full och aggresiv den kvällen. Han gick på bord, slet ner glasflaskor och hetsade mot andra. Shit tänkte jag, fortsätter det här så smäller det.

Sitter och snackar med några, ser hur samma kompis som var aggresiv kommer och ställer sig bakom mig, jag ser även några grabbar följa efter honom. Den ena börjar snacka med min kompis och karusellen var igång. Polaren hade tydligen vält ut hans drink och då jävlar ska man slåss. Min polare sa att han skulle gå där ifrån vilket han självklart vägrade de börjar svinga lite mot varandra och eftersom de stod precis bakom min stol så gick jag och höll borta min kompis medan hans polare höll borta honom. Grabben fläker ut sig några ord och min polare hoppar på honom direkt. Det blir kaos, vet inte riktigt hur många som slogs men det var nog bara 1 mot 1.

Jag tänkte inte hoppa in, även fast det var min polare så hade han satt sig i situationen själv, samtidigt som det inte är mitt jobb att ta isär dom. Vakten dyker upp efter några sekunder och välter både det ena och andra påvägen dit. Det löser upp sig och ägarn kom fram till oss och frågade vad som hade hänt och så.

Senare hör vi att polarn fått smäll utanför klubben och självklart går de flesta av polarna ut och kollar vad som händer. Jag stannar kvar inne på klubben för att jag håller på och snackar med en tjej som jag har lite fylleflirt med. Går ut kanske 10 minuter senare och ser min polare (som hade börjat allt) kommer gåendes med två väktare i varsin arm samt två bakom. Han hade tydligen vevat mot en av väktarna vilket kanske är det mest iqbefriade man kan göra. De tar in honom på klubben och vi står utanför och snackar lite med vakterna och frågar vad som kommer att hända med honom. Vi väntar i kanske 30minuter på att få se honom men han kommer inte ut och man börjar ju undra vad väktarna gör med honom där inne. Syrrans kille jobbar som väktare själv och man har ju hört en del historier.

Har inte snackat med honom idag men kommer förmodligen ta reda på vad som hände efter. Riktigt onödigt som förstörde den sista delen av kvällen då jag var riktigt taggad på att ha roligt då kvällen började super.

Skönt att skriva av sig lite

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Wall of text.

Jag ser inte brudproblemet?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Haha förlåt, som jag skrev så ville jag bara skriva av mig lite Orkade inte skapa en ny tråd.

Permalänk

Var på en fest hemma hos en polare igår, fick ragg på 3 tjejer. Hånglade med alla 3 Men inte samtidigt dock haha. Bra man fortfarande är eftertraktad.

5 månader sen jag och exet gjorde slut efter nästan 3 års förhållande. Saknar att ha en tjej, men det är ändå skönt att vara singel och njuta av livet.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Hehe såg någon av tjejerna att du bytte? Man måste känna sig speciell då

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soyish
Var på en fest hemma hos en polare igår, fick ragg på 3 tjejer. Hånglade med alla 3 Men inte samtidigt dock haha. Bra man fortfarande är eftertraktad.

5 månader sen jag och exet gjorde slut efter nästan 3 års förhållande. Saknar att ha en tjej, men det är ändå skönt att vara singel och njuta av livet.

Fan, en annan var ensam med 3 fulla tjejer och fick inte ens känna lite
Det låter ju som upplagt för en porrfilmsscen, men icke!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Fan, en annan var ensam med 3 fulla tjejer och fick inte ens känna lite
Det låter ju som upplagt för en porrfilmsscen, men icke!!!

Det är bara för att du hoppades på det. Precis som hästar känner på sig jordbävning så känner sig tjejer på när killar vill leka porrfilm.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timpa

Hur fasen hittar man nå bra privata fester.... Mina polare känner ju bara kompisar som också är ihop med någon så det blir aldrig några singlar...

Inte för at jag varit på så många själv. Men stäm av med lite kompisar om någon har lust o ha lite fest o sen typ be de bjuda in lite kompisar o bekanta o säg att de kan ta med en vänn. eller så säger du till den söta grannflickan att jag och några polare ska ha fest i kvällen. det skulle vara kul om du ville vara med. du kan ta med dig några kompisar etc...

Oftast handlarr det bara om att knyta kontakter. sen så till slut hittar man nog den där rätta.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Martiis
Det är bara för att du hoppades på det. Precis som hästar känner på sig jordbävning så känner sig tjejer på när killar vill leka porrfilm.

Haha dagens!

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timpa
Hur fasen hittar man nå bra privata fester.... Mina polare känner ju bara kompisar som också är ihop med någon så det blir aldrig några singlar...

Ja, det gäller nog att ha en stor umgänge krets. Fast nu är jag 90a så det förekommer en del hemmafester i mitt umgänge. Det är roligare att gå på en riktig hemmafest än krogen tycker jag.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soyish
... Det är roligare att gå på en riktig hemmafest än krogen tycker jag.

Håller 100% med dig. Om jag inte är onykter så känner jag mig bara vilsen på krogen. Hemma fester däremot är något helt annat.

Annars är ju kontaktsidor på nätet rätt så bra, träffade tjejen där som konstigt nog även tycker om spel och datorer, fast det var mest bara en bonus som visade sig senare.

Visa signatur

q6600 @ 2,4GHz | 9800gtx+ Sli | 4096MB ddr2 | 2 x 500 Gb Samsung HDD | StealthXstream 600w | P182

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Martiis
Det är bara för att du hoppades på det. Precis som hästar känner på sig jordbävning så känner sig tjejer på när killar vill leka porrfilm.

Men herregud hur kan man låta bli att INTE tänka på det?
Jag kunde nästan höra porrgrooven i bakgrunden och jag kunde ha svurit på att vilken sekund som helst så skulle någon av dem råka spilla på sig själv, hon skulle ju självklart be en av hennes vänner att hjälpa henne torka upp det, de skulle bli lite tända av det och då självklart börja känna lite mer på varandra.
Den tredje tjejen skulle självklart känna sig utanför och därför så skulle hon så klart "join the fun".
När de sedan varit igång ett tag och blivit riiiiiktigt kåta så hade de bett mig att vara med.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Men herregud hur kan man låta bli att INTE tänka på det?
Jag kunde nästan höra porrgrooven i bakgrunden och jag kunde ha svurit på att vilken sekund som helst så skulle någon av dem råka spilla på sig själv, hon skulle ju självklart be en av hennes vänner att hjälpa henne torka upp det, de skulle bli lite tända av det och då självklart börja känna lite mer på varandra.
Den tredje tjejen skulle självklart känna sig utanför och därför så skulle hon så klart "join the fun".
När de sedan varit igång ett tag och blivit riiiiiktigt kåta så hade de bett mig att vara med.

Hm 20 månader och 8 timmar och 13 minuter då

Fan va tiden går fort!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad

Hm 20 månader och 8 timmar och 13 minuter då

Fan va tiden går fort!

Jävlar vilken exakt tid du vet när ni blev tillsammans Själv är gränsen lite mer flytande

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
Jävlar vilken exakt tid du vet när ni blev tillsammans Själv är gränsen lite mer flytande

Jo jag vet det.. Fattar dock inte varför

29 Mars 16:44 2008, kom ihåg att jag satt å kollade knightrider, hade fint litet maraton med mig själv

Permalänk
Medlem

Behöver tips på bra konversationsöppnare att öppna med på ett gym.

Jaha så du tränar [insert muskel] idag ?

Bättre tips än det om det finnes

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
Behöver tips på bra konversationsöppnare att öppna med på ett gym.

Jaha så du tränar [insert muskel] idag ?

Bättre tips än det om det finnes

"hallå kexet, står du här och smular?"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
Behöver tips på bra konversationsöppnare att öppna med på ett gym.

Jaha så du tränar [insert muskel] idag ?

Bättre tips än det om det finnes

"Tjaa babe."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
Behöver tips på bra konversationsöppnare att öppna med på ett gym.

Jaha så du tränar [insert muskel] idag ?

Bättre tips än det om det finnes

Tjenaaa, har tränat r0nkm0skeln för mycket, kan du hjälpa mig?