Permalänk
Medlem

Nu har hon från Stockholm köpt biljetter. Kommer hit klockan 12 nästan fredag och åker hem klockan 12 på måndagen. Nervös är bara förnamnet!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Ojoj, äre första träffen? PIC OR IT DIDNT HAPPEN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Ojoj, äre första träffen? PIC OR IT DIDNT HAPPEN

Haha! Japp blir första träffen! Var meningen att jag skulle åka dit egentligen men här får vi vara ensamma hela helgen så. Kanske inte lika kul att vara i "skogen" som att vara i Sthlm men det blir nog bra ändå.

Och inte en chans att jag lägger upp bilder på nätet Om det ska visas bilder får det allt bli på msn eller nått.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Sweet! Ensamma är nog bättre än att vara i Stockholm och inte ensamma

Haha så du har absolut noll bilder på facebook?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Sweet! Ensamma är nog bättre än att vara i Stockholm och inte ensamma

Haha så du har absolut noll bilder på facebook?

Ungefär så tänker jag också. Får se vad man ska hitta på här i hålan bara. Men man ska inte planera för mycket heller!

Jag har inga bilder på facebook alls då jag aldrig haft och har inga planer på att skaffa facebook ens!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

my story,

För ca 2 veckor sen så fick jag ett sms av en tjej jag inte snackat med på sjukt länge.
Hon hade blivet dumpad och var ledsen, och jag är expert på att lyssna och snacka liksom, så hon ville så gärna snacka!
Så jag var givetvis där för henne, och man kan ju säga att killen hade inte behandlat henne jättebra under dumpandet. Och hade typ 3 dagar senare en tjej hemma hos sig.

Jag och hon har nu snackat dagligen sen dess, allt ifrån samtal till sms.
Och de har ju börjat sparcka emellan oss tror jag, (eller rättare sagt, vet jag).

Och vetifan hur jag ska reagera, hon är sjukt trevlig att snacka med, skrattar grymt mycket
Och jag märker ju att varje gång hon snackar med mig blir hon gladare liksom.
Men är ju rädd för att tack vare vad som hände så kanske hon "bara vill ha nån igen".

Kan notera, att vi flörta väldigt mycket tidigare i sommras, men jag fann ingen tid att träffas pga jobb och att hon bor en timma ifrån Malmö.

Hon är så där flörtande retande mot mig också, pga jag klär mig som jag gör och gillar ibland att kordinera så kläder och kepsar passar
Och gång på gång har hon påpekat hur ljuvlig min röst och dialekt är, och hur söt man är.
Men inte så att jag är oskyldig, har ju flörtat tillbaka rätt friskt

Vad ska man göra,
satsar man inte har man inget att förlora, lite så tänker jag.
Så kanske bättre att se vad som händer än att skita i det?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Redflip; Jag säger satsa och se vad som händer.
Dessutom 1 timme från malmö är inte så farligt. Är det med kommunala färdsätt eller med bil?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Och gång på gång har hon påpekat hur ljuvlig min röst och dialekt är, och hur söt man är.

Sådär är ju för fasen mer än hälften av tjejerna man pratar med tycker jag iaf!

Du har ju inget att förlora iaf! Satsa och funkar det inte så gör det inte det. Man lever bara en gång!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
text

Jobbigt läge, man vill ju inte vara killen som hon flirtar med bara för att hon precis har blivit dumpad och söker tröst. Hon bör vara genuint intresserad av dig helt enkelt. Hade ni flirtat om hon hade vart singel (och inte blivit dumpad) tror du?

@gavve, vadå hitta på?! finns ju bara en sak

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
RedFLips story...

Jag tror att du vet vad du vill och det man vill, det ska man göra!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
@gavve, vadå hitta på?! finns ju bara en sak

Haha! En sak man kan göra på många sätt kan man väl säga!

Skämt åsido så har man väl lite saker man funderar på att göra iaf! Det är ju synd att man inte har tillgång till bil bara men man får helt enkelt ta promenader för det vet jag att hon gillar så lika bra att man går med så hon blir nöjd på en gång och tror att man är snäll

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BioCenter
Redflip; Jag säger satsa och se vad som händer.
Dessutom 1 timme från malmö är inte så farligt. Är det med kommunala färdsätt eller med bil?

1 timma med kommunala färdmedel

Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Sådär är ju för fasen mer än hälften av tjejerna man pratar med tycker jag iaf!

Du har ju inget att förlora iaf! Satsa och funkar det inte så gör det inte det. Man lever bara en gång!

De är faktiskt första gången någon sagt de om min röst och dialekt, har en galenblandning av rikssvenska, göteborska och trollhätte-mål(eller va fan man kallar det! ^^)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Jobbigt läge, man vill ju inte vara killen som hon flirtar med bara för att hon precis har blivit dumpad och söker tröst. Hon bör vara genuint intresserad av dig helt enkelt. Hade ni flirtat om hon hade vart singel (och inte blivit dumpad) tror du?

Vi hade flörtat, de kan jag säga. Gjorde de innan också som sagt, var väll kanske så att jag inte riktigt kom till skott

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Martiis
Jag tror att du vet vad du vill och det man vill, det ska man göra!

Så var inte dumt att tänka

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

@redflip

aa men fan då är det bara att köra

@gavve

hehe tänkt på att göra? köra svärdet i stenen?

haha nej men visa henne tablettasken om ni har tid och se när brynäs torskar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
@gavve

hehe tänkt på att göra? köra svärdet i stenen?

haha nej men visa henne tablettasken om ni har tid och se när brynäs torskar

Man ska aldrig ta ut något i förskott

Tablettasken? Har du ens sett var jag bor? Nästan 20 mil dit! Och så är det ju uppehåll då också! Och nog för att jag gillar hockey men inte så mycket att jag tar med en tjej till en tom arena..

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Haha 20 mil är inget för sitt lag!

Ajuste det tänkte jag inte på, attans... ni får väl sätta på en repris sen eventuellt sätta på något annat he he.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Haha 20 mil är inget för sitt lag!

Ajuste det tänkte jag inte på, attans... ni får väl sätta på en repris sen eventuellt sätta på något annat he he.

Är ju landslagsmatcher iaf Enda felet med henne är väl att hon hejar på Djurgården skulle jag vilja säga! Och efter hockeyn blir att att sätta på något annat... en film eller nått!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Hmm. Ponera att man är i The Friend Zone med en tjej som man är dödskär i. Tror ni det går att ta sig ur denna zon genom att läsa och lära sig 'The Game'? -_-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av algar
Hmm. Ponera att man är i The Friend Zone med en tjej som man är dödskär i. Tror ni det går att ta sig ur denna zon genom att läsa och lära sig 'The Game'? -_-

Nej, boken lär inte hjälpa dig i den situationen. Däremot är det ju ändå inte omöjligt att ta sig ur den.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av algar
Hmm. Ponera att man är i The Friend Zone med en tjej som man är dödskär i. Tror ni det går att ta sig ur denna zon genom att läsa och lära sig 'The Game'? -_-

Hah, wtf, en jävla bok, skojar du? Säg det till henne, finns inget annat att göra.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Hah, wtf, en jävla bok, skojar du? Säg det till henne, finns inget annat att göra.

Nopes, jag skojar inte. Tack för svaren

Vi får se hur jag gör! Senast jag var i den här situationen så berättade jag det så fort som möjligt och då gick det ju åt helvete. Så ska nog försöka mig på någon annan strategi nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av algar
Hmm. Ponera att man är i The Friend Zone med en tjej som man är dödskär i. Tror ni det går att ta sig ur denna zon genom att läsa och lära sig 'The Game'? -_-

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk

The Friend Zone Kan man ligga länge.

i flera år. i veckor eller så blir det aldrig av.

Har inte mycket att nämna mer än att jag tror jag lyckats charma en brud iaf ^^ få ta och snacka lite med henne tror jag i dagarna.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av algar
Nopes, jag skojar inte. Tack för svaren

Vi får se hur jag gör! Senast jag var i den här situationen så berättade jag det så fort som möjligt och då gick det ju åt helvete. Så ska nog försöka mig på någon annan strategi nu

Säker på att det är Friend-Zone? Berättar hon om killar som hon gillar o sånt för dig eller vafan?

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Nu så tog jag steget, vi har bollat ett tag fram och tillbaka om och när vi ska träffas!
Men jag jobbar typ alla dagar fram till jul(butik).
Så jag sa att hon kan ju komma till helgen för då börjar jag inte lika tidigt, och svaret jag fick var "Jag vill inte åka hem själv sen"..Och tog kanske 1 minut för mig att äntligen läsa mellan raderna och kläcka "Men jaha, du kan ju sova här, inga problem"...Åh va hon börja fnissa och snacka glatt..

Hon är verkligen inte "den sortens tjej" jag annars kanske flörtar med, men hon har verkligen något speciellt med sig som gör mig alldeles fnittrig själv

Ska bli spännande!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Säker på att det är Friend-Zone? Berättar hon om killar som hon gillar o sånt för dig eller vafan?

Gud nej! Men hon har börjat rejecta mina signaler som in i helvete

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av algar
Gud nej! Men hon har börjat rejecta mina signaler som in i helvete

Snacka med henne, bättre än bara spekulera och skit.
Säg som de är, så är de ur världen liksom

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
my story,

För ca 2 veckor sen så fick jag ett sms av en tjej jag inte snackat med på sjukt länge.
Hon hade blivet dumpad och var ledsen, och jag är expert på att lyssna och snacka liksom, så hon ville så gärna snacka!
Så jag var givetvis där för henne, och man kan ju säga att killen hade inte behandlat henne jättebra under dumpandet. Och hade typ 3 dagar senare en tjej hemma hos sig.

1. Det låter som om att hon behöver något att uppehålla sig, hon saknar delar av vad hon hade och söker någon ersättare. Finns där och ta för dig (fysiskt alltså).

2. Planera inga giftermål nu, ta det lite lugnt, iom att det låter överhängande som att det är enlig 1. Då slipper du bli sårad lika mycket om det händer. Självklart ska du ju visa ditt intresse och göra det bästa du kan och orkar, men se det för vad det kanske är.

3. Om jag träffar någon tjej som jag kan se som framtida partner ser jag det grymt negativt om den snackar skit om personen denne var tillsammans med innan. Man är 2 pers om en relation och om den inte fungerar är det aldrig enbart den enas fel, utan man är två om det.

Märker man att det inte är ett hälsosamt förhållande för en själv avslutar man det. Klarar man inte av att avsluta det när det är dåligt, och då avsluta på ett bra sätt, säger det en del om personen. Det kanske är du nästa gång, och att vara tillsammans med någon som inte vågar berätta om vad den känner är inte bra.

Jag gjorde slut med mitt ex för några månader sen. Det kom som en surprise för henne men jag hade länge gått och funderat. Hade jag varit mer öppen om vad som inte funkade tidigare, hade det varit enklare för båda. Jag mådde skit när jag gjorde slut, och hon troligen ännu värre. Men jag har lärt mig min läxa.

Förtydligande: skitskoj att träffa någon, go for it, men ha i bakhuvudet att ta det lite lugnt med de 'tyngre' känslorna. Låt dig inte bli totalförälskad för snabbt. Been there, done that kan jag ju lova :). Någon gång har det ju så klart också funkat till det bättre, men det hade det gjort även om jag hade tagit det lugnare.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Detta var lite konstigt.
En kompis som är från Tjeckien frågade om jag skulle hänga med på biljard. Vi läser en kurs tillsammans och har snackat en del, varit ute ett gäng och tagit en öl några gånger också.
Visst sa jag, hänger på.

Så var han, hans tjej och hennes syster de enda som var där.
Vet inte om det var ett försök att fixa ihop oss eller om det bara råkade bli vi där.
Han tjejs syster var trevlig men jag var verkligen inte på humör för något flörtande precis. Orakad, mycket trött (nyligen är hemkommen från en resa) och bar fula kläder.

Men det lär väl ge sig till slut.
Vad hade ni tänkt?
Faktumet att vi inte känner varandra så himla bra och att endast vi var där när säkert 10 pers till hade varit intresserade gör att jag börjar fundera.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
text

Du har en sjysst polare som ville att du skulle ut och hitta på något på en fredagskväll? Behöver väl inte vara mer än så.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightcrawl
Du har en sjysst polare som ville att du skulle ut och hitta på något på en fredagskväll? Behöver väl inte vara mer än så.

Sant, var troligtvis inte mer än så.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?