Permalänk
Medlem

*borta*

Permalänk
Medlem

Edit: Har fått en invite nu, så jag voddlar

Visa signatur
Permalänk

Jag tar också jätte gärna emot en invite om någon har över.

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en invite. Har Google Wave invite att byta.

Permalänk
Medlem

Jag vill prova på Voddler, kan byta mot typ 5-6-7 spotify invites om det önskas.

Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite också, har google wave och Spotify att byta mot

Visa signatur

Server: Hp Microserver Gen8, Xeon E3-1265V2 , 16gb RAM

Permalänk
Medlem

Jag kan meddela att det verkar som att voddler har börjat tillåta användare att bjuda in varandra.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Skulle verkligen UPPSKATTA en invite!

Permalänk
Medlem

Har en invite över.
Dra iväg ett pm med din mailadress. Först till kvarn

Edit: Försent

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk
Musikälskare

Vore trevligt med en invite, har massa wave invites över till byte

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Jag tar gärna en invite. Bytes mot Spotify invite och/eller Heroes of Newerth beta invite.

PMa mig.

Permalänk

hur får man invites på voddler ?

altså, vad krävs det för att kunna få en för att ge bort ?

MVH

Permalänk
Medlem

Det ända sättet att få en invite är att ställa sig i kö. Voddler.com

Men användare kommer i framtiden kunna skicka invites. Registrerade har nämligen en "share voddler" sida men alla har 0 invites att skicka förtillfället.

Taget från Voddlers FAQ:

Can I invite my friends to Voddler?
Not at this time. We have a great number of people standing in line for an invite and we wouldn´t feel right about letting other people ahead of them.

Permalänk

Det finns några få som har invite och dela ut, hur de fått dessa & vilka vet jag inte, men så fixade jag mina två utan att ha bredbandsbolaget. Men tigga och be här inte rätt sätt för att få en när de är så få som delar ut. Leta istället runt för tävlingar och dylikt eller var kvick på att ta när någon bjuder på någon.

Nå min poäng är det kan löna sig att leta och tyvärr så behöver jag båda. (en till morsan)

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Jag skulle också gärna vilja ha en voddler-invite!

Visa signatur

"De omnibus dubitandum"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
Det finns några få som har invite och dela ut, hur de fått dessa & vilka vet jag inte, men så fixade jag mina två utan att ha bredbandsbolaget. Men tigga och be här inte rätt sätt för att få en när de är så få som delar ut. Leta istället runt för tävlingar och dylikt eller var kvick på att ta när någon bjuder på någon.

Nå min poäng är det kan löna sig att leta och tyvärr så behöver jag båda. (en till morsan)

Vet inte om det gäller alla bredbandsbolaget kunder, men de delade ut 5 invites (som kan skickas till vänner) till iaf ett par som redan hade konto via bredbandsbolaget vet jag

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk

tack så hemskt mycket för svaret!,

nej klart, det ger inte så mycket att tigga, är ju inte som spotify än, där folk har invites som ligger och skräpar i högar

ska be brosan kolla hans mail,

MVH

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chigurh
Det ända sättet att få en invite är att ställa sig i kö. Voddler.com

Men användare kommer i framtiden kunna skicka invites. Registrerade har nämligen en "share voddler" sida men alla har 0 invites att skicka förtillfället.

Taget från Voddlers FAQ:

Can I invite my friends to Voddler?
Not at this time. We have a great number of people standing in line for an invite and we wouldn´t feel right about letting other people ahead of them.

Det är inte sant, en del har fått 5st invites som julklapp att dela ut. Hur förfarandet gått till från Voddler eller Bredbandsbolaget vete sjutton, jag tror de lottat ut dem. Registreringsdatum är det iaf inte, jag anmälde mig sent, fick Voddler snabbt och även invites.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk

Ser en voddler invite ut så här?
Blev väldigt ställd när jag fick en invite på mailen, vågar inte klicka på länken

http://img696.imageshack.us/img696/614/11806225.jpg

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Ser en voddler invite ut så här?
Blev väldigt ställd när jag fick en invite på mailen, vågar inte klicka på länken

http://img696.imageshack.us/img696/614/11806225.jpg

äh bara någon trojan eller så, skicka den till mig istället;)

(ja det är en riktig invite)

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Medlem

nån som har en invite över till mej?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fick en invite idag från Voddler. Klicka på länken som följde med i mailet och skriv in alla uppgifter som behövdes och trycker på Send.

Får upp "Invalid amount of invites", snacka om glädjedödare.

Har skickat ett mail till Voddler och frågat vad det är frågan om. Hoppas på ett svar inom en snar framtid.

Visa signatur

Phantek P400A | P8Z77-V Pro | 3570K | 16Gb | GTX970 | HX620M | CS900 120Gb + A400 480Gb | Hyper212BE

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tobbZzen
Fick en invite idag från Voddler. Klicka på länken som följde med i mailet och skriv in alla uppgifter som behövdes och trycker på Send.

Får upp "Invalid amount of invites", snacka om glädjedödare.

Har skickat ett mail till Voddler och frågat vad det är frågan om. Hoppas på ett svar inom en snar framtid.

Samma sak här. Har också skickat ett mail till dem och frågat vad som är fel.
Hoppas det är åtgärdat snart.

Permalänk

Är det jag som är dum eller är det omöjligt att hitta vilka portar man ska öppna för Voddler?

Permalänk
Medlem

Skulle gärna ta emot en invite:D

Visa signatur

orka....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chigurh
Det ända sättet att få en invite är att ställa sig i kö. Voddler.com

Men användare kommer i framtiden kunna skicka invites. Registrerade har nämligen en "share voddler" sida men alla har 0 invites att skicka förtillfället.

Taget från Voddlers FAQ:

Can I invite my friends to Voddler?
Not at this time. We have a great number of people standing in line for an invite and we wouldn´t feel right about letting other people ahead of them.

Konstigt att min kompist kunde skicka ut invites då...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

min bror har också fått 5st

så gott!!!

GOD JUL!!!

Permalänk

Jag skulle gärna vilja ha en voddler invite, om ni vill kan ni få en HoN invite

Permalänk

En voddler invite skulle inte sitta fel :)! Skicka PM för email!

Permalänk
Medlem

Skulle uppskattat en invite jag med Har inget att byta mot för tillfället dock =/

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |