Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk

Det kommer dock finnas olika "perks" till helikoptrarna, som t.ex. TV-missil etc.

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brusarn:

"Launching is currently disabled. Please try again later. "

Bara jag som har det problemet?

Det är så på alla servrar jag försöker joina..

Samma här.

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

De är ner för omstart...

Okej, tack för snabbt svar. Någon som vet när dom kommer upp igen?

Permalänk
Medlem

Battlefield Battlefield
Our Xbox 360 servers and PS3 servers are coming back up slowly #BF3BETA. PC is still being restarted.

Visa signatur

Frakk!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brusarn:

Okej, tack för snabbt svar. Någon som vet när dom kommer upp igen?

Jag antar när det röda texten på sidan försvinner:
"NOTICE Be advised: Game launching is currently disabled due to restart of the Battlefield 3 PC back-end."

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

jag spelade precis ju ? x)
aja, någon mer än mig som har problem med att skärmen blinkar i gul/grön/orange ???

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av orka_krull:

Det kommer dock finnas olika "perks" till helikoptrarna, som t.ex. TV-missil etc.

Jaså
Detta gör mig glad. Bara dom inte är så sega som i bc2 var nån som sa det nyss, då kommer jag inte köra helisarna alls faktiskt precis som jag inte gjorde i bc2 heller..

Permalänk
Medlem
Skrivet av krigarkungen:

Om din poäng var att klaga på crash så varför behövde du visa en bild på dina stats? : |

För att jag var glad över mitt nya personbästa kanske?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Jaså
Detta gör mig glad. Bara dom inte är så sega som i bc2 var nån som sa det nyss, då kommer jag inte köra helisarna alls faktiskt precis som jag inte gjorde i bc2 heller..

Dom är värre i BF3.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Tur att det hände i början av en runda så man slapp förlora så mycket poäng.

Inte för att jag kör så mycket för rank, men min "sniper shotgun" med 12G Slugs, extended mag och X3,5 sikte är skitkul att köra med. Börjar också få häng på hur mycket kulan faller beroende på avstånd. Har lyckats få headshot med hagelgeväret på riktig långt avstånd.

Permalänk
Medlem

hoppas caspian serverna startar igen, då är min hemmakväll räddad! annars får det blir métro.

man får så bra kd ratio på métro vilket är kul men caspian för 20-403489978 gånger roligare

Permalänk
Medlem

Jag har spelat datorspel hela mitt liv och jag kan säga er att detta är ett mycket bra sådant. Att man åker genom marken eller har lite grafikbuggar kan man fixa, men man kan inte fixa om ett spel är svinkasst och helt värdelöst från första början. Battlefield 3 är inte varken svinkasst eller helt värdelöst, det är otroligt läckert och välgjort. Det ända problemet med serien är att spelarna i sig (public) är för korkade för att uppnå syftet ibland. Tycker konsolverisionerna ser mer än godkännda ut och grafiken är tacksamt nog inte hela sanningen i detta spel

Visa signatur

MSI 870A-G54 - AMD Phenom2 X6 1090T BE @ 3,6GHz - Corsair 8GB DDR3 1600MHz -
Gigabyte HD6950 2GB @ 960/1400mhz -Fractal Design 550W Tesla 80+ -
Fractal Design Define R3/SVART/ - HD640GB WD Black 64MB SATA-600

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av KKay:

Dom är värre i BF3.

Värre på ett bra sätt; typ som värsta grymma helisarna då eller!? *hoppas*
Skämt o sido surt om dom nu är ännu segare, kommer blir en pina att flyga dom då med andra ord. Otroligt att dom kan fucka helisarna så...Detta fruktade jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av xarl:

hoppas caspian serverna startar igen, då är min hemmakväll räddad! annars får det blir métro.

man får så bra kd ratio på métro vilket är kul men caspian för 20-403489978 gånger roligare

tror inte caspian kommer tillbaka. iaf inte på ett bra tag..nån som länka nånstans där dom skrev att dom tackade för att folket hade testat banan o gett massa bra info/buggar/andra problem/ideer o har nu stängt ner den

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Näe, nu är jag less Hade just mitt bästa game hittills, men servern kraschade sekunden innan den sista MCOMen exploderade.
Den här bilden är tagen just innan det kraschade. Sjukt irriterande!

http://www16.speedyshare.com/files/30540961/download/bf3%2020...

http://www16.speedyshare.com/files/30540961/download/bf3%2020...

gick en gång från 16-15 i stats till 30-15 och sprängde 3 MCOMs under den tiden, både A och B på sista steget av metro och B på näst sista. fick plocka upp 2 vapen och på slutet var det riktigt stressigt när dom kom inrushande på A där och man fick slut på skott och sliter upp pistolen skjuter två och knivar sista så vi vinner

det var verkligen ett av dom ögonblicken man önskade man skulle haft fraps igång

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Jaså
Detta gör mig glad. Bara dom inte är så sega som i bc2 var nån som sa det nyss, då kommer jag inte köra helisarna alls faktiskt precis som jag inte gjorde i bc2 heller..

dom var saktare i detta spel än i bc2, fast du kan luta den mera osv, fast inte fan har man någon maneuverability då du ändå är för sakta för att faktiskt få något gjort.

att infantry inte dör av direkt träff av varken gunnerns kulspruta (skadar typ lika mycket som en ump, med LITEN splash, bc2 style fast mer spridning) eller av förarens missil (nej, du kan träffa någon MED missilen och dom dör inte direkt, lika låg skada som i bc2 alltså, usch) gör helis sjukt oattraktiva för mig.

Det roligaste i hela BF2 var för mig helis, efter det jets, båda kändes helt fel och tråkiga i bc3, oj, jag menade bf3.

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk
Medlem

För mig så är caspian border servrarna borta. Inga kommer upp när jag väljer den banan i filter. Vet någon när dom kommer upp igen?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av 1guy:

dom var saktare i detta spel än i bc2, fast du kan luta den mera osv, fast inte fan har man någon maneuverability då du ändå är för sakta för att faktiskt få något gjort.

att infantry inte dör av direkt träff av varken gunnerns kulspruta (skadar typ lika mycket som en ump, med LITEN splash, bc2 style fast mer spridning) eller av förarens missil (nej, du kan träffa någon MED missilen och dom dör inte direkt, lika låg skada som i bc2 alltså, usch) gör helis sjukt oattraktiva för mig.

Det roligaste i hela BF2 var för mig helis, efter det jets, båda kändes helt fel och tråkiga i bc3, oj, jag menade bf3.

Ofan, får hoppas dom kan modifiera dom då. Vi får gå in och raga i deras forum och starta röstningar om mer kraftfulla manövrerbara choppers med starkare missiler.
Förövrigt håller jag med om choppersarna i bf2, låg på 40 plats i världen där och det var så jäkla kul att singlepilota dom.. Men den tiden verkar vara förbi tyvärr....

Permalänk
Medlem
Skrivet av edsbyn:

För mig så är caspian border servrarna borta. Inga kommer upp när jag väljer den banan i filter. Vet någon när dom kommer upp igen?

Läs det som tidigare skrivits...

Visa signatur

Case Phanteks Evolv X | MB ASUS Crosshair VIII Formula | CPU 5800X3D |
RAM 32GB G.Skill Royal | GPU 6950XT WB | PSU Corsair AX1200i |
Sound DT1990 + Essence III | Fan controll Aquaero 6 XT | Monitor LG 27GR95QE |
Cooling Custom Water |

Permalänk
Medlem
Skrivet av edsbyn:

För mig så är caspian border servrarna borta. Inga kommer upp när jag väljer den banan i filter. Vet någon när dom kommer upp igen?

ingen som vet om dom kommer tillbaka nått mer under betan..men dom är iaf nerstängda nu o dice tackade i nått inlägg på nån sida över att folk hade testat banan o gett massa ideer/buggrapporter osv.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Mupp:

gick en gång från 16-15 i stats till 30-15 och sprängde 3 MCOMs under den tiden, både A och B på sista steget av metro och B på näst sista. fick plocka upp 2 vapen och på slutet var det riktigt stressigt när dom kom inrushande på A där och man fick slut på skott och sliter upp pistolen skjuter två och knivar sista så vi vinner

det var verkligen ett av dom ögonblicken man önskade man skulle haft fraps igång

Haha, likadant för mig Hade världens flyt. Sjukt roligt

Edit: Nu ska det gå att spela igen

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kardizz:

jag spelade precis ju ? x)
aja, någon mer än mig som har problem med att skärmen blinkar i gul/grön/orange ???

Jepp, du är inte ensam. Känt av skuggorna något alls? Svarta rutor som blinkar till ibland. Speciellt på marken.

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Ofan, får hoppas dom kan modifiera dom då. Vi får gå in och raga i deras forum och starta röstningar om mer kraftfulla manövrerbara choppers med starkare missiler.
Förövrigt håller jag med om choppersarna i bf2, låg på 40 plats i världen där och det var så jäkla kul att singlepilota dom.. Men den tiden verkar vara förbi tyvärr....

Att göra helis fortare och att dom skadar mer borde väl inte vara nå problem att ändra. helis lär ju inte bli nå overpowerd ,då man har stinger missle och kan skjuta ner dom hur enkelt som helst.

Vars ska man ge feedback åt dice?

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem

är det någon som har mic och vill bli min vän på origin? obs jag är nybörjare

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dskjono:

Att göra helis fortare och att dom skadar mer borde väl inte vara nå problem att ändra. helis lär ju inte bli nå overpowerd ,då man har stinger missle och kan skjuta ner dom hur enkelt som helst.

Vars ska man ge feedback åt dice?

http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/

Permalänk
Medlem

Undrar vad denna "Top secret surprise" är
http://www.battlefieldo.com/battlefieldos-bf3-community-weeke...

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Mouse Acceleration?

Är det någon annan här som har problem med mouse acceleration? Det är sedan länge avstängt i windows och såklart avstängt i BF3 settings men ändå så märker man av det. För att se ifall du har det sätt ett finger vid sidan om musen, notera var du siktar på skärmen, dra sedan musen sakta åt sidan och sen snabbt tillbaks igen till fingret, om du nu siktar längre åt sidan än du gjorde innan så har du mouse acceleration påslaget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Är det någon annan här som har problem med mouse acceleration? Det är sedan länge avstängt i windows och såklart avstängt i BF3 settings men ändå så märker man av det. För att se ifall du har det sätt ett finger vid sidan om musen, notera var du siktar på skärmen, dra sedan musen sakta åt sidan och sen snabbt tillbaks igen till fingret, om du nu siktar längre åt sidan än du gjorde innan så har du mouse acceleration påslaget.

Vadådå? Ska det inte vara så? Jag har så i windows och har alltid haft det, tycker det ska vara så.

Permalänk
Skrivet av KKay:

Säkert att caspian kommer upp för alla.

Permalänk
Skrivet av Speurk:

Vadådå? Ska det inte vara så? Jag har så i windows och har alltid haft det, tycker det ska vara så.

Du råkar inte vara konsollare? En riktigt PC-gamer vet att mouse-acceleration är djäfvulens sattyg, speciellt vi som lirat CS i vår ungdom.

Det totalförstör allt vad heter precision och allt vad heter spelkänsla.