Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Rösta om Årets datorbutik 2011!

Permalänk

Hmm...svårt och välja, handlar både från Inet och Dustin Home. Båda är väldigt grymma och är hjälpsamma på alla sätt Min röst går till Inet för att jag handlat där mest och haft med dom o göra mer än Dustin.

glömde ett ord
Visa signatur

Fractal Design Arc | Intel i5 750 | Asus P7P55D PRO | A-data 8G 1600MHz | Corsair H100 | MSI Geforce GTX 570 Twin Frozr III OC PE | Corsair HX750W | WD VelociRaptor 150G | WD Caviar Green 2TB | Creative SB X-Fi XtremeMusic | Acer GD245HQ 120Hz |

If you join the game you take the consequence of the game!

Permalänk
Medlem

Valde inet trots lite negativ upplevelse av supporten med en kass samsung disk och en missad pingvinstång. =D
Tycker det är bra pris på det mesta och jävlig snabb leverans och överlag riktigt bra support.

Visa signatur

HTPC Antec Fusion remote Corsair 450W Msi z370 Mortar Intel i3 8100 2x4Gb Corsair DDR 3200
Work Corsair Carbide 500R Nätagg 750W Corsair i40 Asus x570 TUF Amd Ryzen 5 3600X 2x8Gb DDR4 3600Mhz cl16 Asus RX 6700XT 12Gb dual

Permalänk
Medlem

Inet.se

Ett självklart val för bra och snabb support!

Permalänk
Medlem

I år har jag handlat på Inet, Komplett och JME Data.
Allt skulle ha handlats från Inet om de haft allt i lager, tycker det har blivit lit dåligt med produkter i lagret, visar gula prickar överallt

Permalänk
Medlem

Röstade på Inet. Beställde ett stort datorpaket från dem och när min ssd hårddisk (Corsair Force 3) var trasig två gånger i rad fick jag byta den båda gångerna utan något som helst argumenterande och lång test-tid. Precis så som det ska vara.

Permalänk
Medlem

Har under åren beställt tonvis med grejer till både mig själv, släkt och vänner. Mycket från komplett, Webhallen och Inet. Även en del från CDON på senare tid. Detta året har jag inte haft problem med någon av butikerna. Dock har Inet alltid haft snabbast leveranstider, behövde en nätdel akut och la en beställning på Inet igår. Kunde hämta ut den på posten idag. Bra jobbat Inet!! min röst faller på er då ni alltid levererar riktigt snabbt.

Permalänk
Medlem

Jag röstade på Komplett, de är najs.

Men jag vill även ge en eloge till Liontech, iaf om man som jag bor nära dem. Schysst personal och väldigt bra utbud på sin hemsida.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Inet är grymma på alla sätt oc gratis frakt plus pingvinstång, mycket mer kan man väl inte begära?

Ja, jag rösta på inet:)

Permalänk
Medlem

Jag röstade på inet, mycket är på grund av deras extremt bra support och deras bemötande när man kontaktar dom.
Dom har en trevlig och förstående ton och dom är extremt trevliga i alla tillfällen man talar med dom.
Jag har varit i kontakt med dustin,komplett och netonet och kan säga att deras kundservice är inte i närheten av inet's, när jag talade med dustin,komplett,netonet kundservice på telefon och även över mail. Kändes det som jag fick ett väldigt netalande bemötande och oproffessionelt bemötande, allt verkade som dom bara ville bli av med ärendet snabbt och gå hem och inte vara kvar på jobbet. Och när jag pratade med netonet över telefonen, så var personen väldigt okunnig och ändå pratade med mig som jag vore dum och ändå kunde personen inget av det han pratade om.
Så min röst går till inet, för dom vet hur dom ska bemöta folk och har en bra service.
Hade man kunnat lägga minus poäng till någon, hade jag gjort det till dustin,komplett och netonnet

Permalänk
Medlem

Inet all the way!!!!!

Visa signatur

"Jag skulle hellre vara både alkoholist och narkoman än religiös.
Alkoholister och narkomaner har i vart fall emellanåt en fungerande verklighetsuppfattning."
- Okänd.

Permalänk

Jaha det blir säkert inet som vinner igen. jag röstade på de för att det är det enda stället jag har köpt produkter från i år iaf

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka
:P

Permalänk
Medlem

Rösta faktiskt på webhallen istället för inet ...dock enbart pga att de har bättre sortiment än inet annars hadde även jag lagt min röst där.

Visa signatur

Carmilla: Intel 2600k, 8gb RAM 1600mhz, SSD EVO840, gtx760,. Workstation/Spelmaskin OS:Windows 8.1
Marcilla: AMD A4, 4gb RAM 1600mhz NAS/SQL/HTPC, OS: Linux MINT

Permalänk
Medlem

Inte haft några problem med inet, dustin, alina, cdon, misco eller maxfps under det gångna året. Så jag har svårt att välja någon som sticker ut.

Permalänk

Inet är mitt första val och handlade där senast ny dator för en vecka sen. Dagen efter kunde jag hämta ut den! pingvin stång samt gratis frakt!

Sen så fick jag denna I5an för 4k vilket är enormt billigt i min mening 5/5 pingvinstänger till inet!

Edit: Jag har också haft kontakt med deras support nyligen och den är guld värd!

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3080Ti

Permalänk
Medlem

Blir Inet för min del. Har beställt därifrån nästan hela tiden, en gång från Komplett och Dustin.

Permalänk
Medlem

Ja eftersom shidas data inte fanns med! Så blev det inet i stället

Permalänk

klart att inet är bra men CDON har haft så bra deals så måste lägga en röst på dom

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Jag har handlat mest på webhallen, de är trevliga och har bra priser, så dit går min röst.

Visa signatur

Stationär : i5 4670k, RX 580 8GB, Node 304, Pop!_OS 20.10
Thinkpad T14s : Ryzen 7 Pro 4750U, 32GB RAM, Void Linux

Permalänk
Medlem

Inet, no doubt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arginj:

Tänk dig för... Finns gott om duktiga tjejer. Likaså finns det okunniga killar.

Skickades från m.sweclockers.com

Talade ur egen erfarenhet, självklart vet jag att det finns duktiga tjejer, jag är ingen mansgris. Men när jag ringt andra supports så brukar det alltid svara en brud som inte kan någonting. Har en OTROLIG historia från comhems support, men det hör till en annan tråd.

Visa signatur

7600x | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 27" LG OLED

Permalänk
Medlem

Service, Sortiment, Priser och Leveranstider var nog just det som fick mig att välja Inet då jag köpte datordelar för några veckor sedan. Plockade samman en burk för 5700:- som rullar BF3 på Ultra utan problem. Vissa delar kan ha varit billigare på andra ställen men totalt var Inet mest prisvärt. Jag gillar även deras kampanjer och fri frakt. Fick sms en halvtimma efter jag lagt ordern att den höll på att plockas, och nån timma senare hade den lämnats åt posten. Jag fick datorn vid lunchtid dagen efter! Lagerstatus på vissa artiklar kändes dock lite magert men tror det var en period då många uppgraderade inför BF3.. Min röst på Inet alla gånger!

Visa signatur

Intel Core i7 9700K @5Ghz | Noctua NH-D15 Chromax | Asus ROG Strix Z390-f | Asus ROG Strix RTX2080 Gaming OC
HyperX Fury 32Gb DDR4 | 2x Samsung 850 Evo 250Gb | Crucial MX500 1Tb | Fractal Design Define C TG Dark
EVGA Supernova G2 750W | 27" ROG PG278QR | Corsair K70 RGB | Logitech G Pro Wireless

Permalänk
Medlem

Inet, bra priser, gratis frakt >500kr och väldigt bra och trevlig kundservice!

Innan jag ens såg resultaten visste jag att Inet skulle krossa motståndet haha. Tror många butiker har något att lära av Inet.

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem

Tycker personligen att Inets service är skit, jag fick ett defekt chassi (moderkorts skruvarna missade en gängning i sig så man kunde ej skruva in det). Inet vägrade att byta chassi eftersom det fanns tecken på oförsiktighet när jag hade provat att skruva in skruven. Wtf?

Visa signatur

CPU: Intel core i7-2600K @ 4.8 GHz, GPU: Asus Strix RX580, Moderkort: Asus Maximux IV Gene-Z, RAM: 16gb Corsair Vengance 1600 MHz PSU: Corsair AX 850w Chassi: CM SL600M.

Permalänk

Webhallen får min röst då nyss när jag gjorde mitt första datorbygge så var det ett par defekta delar men de hjälpte mig byta ut dem utan några frågor i princip. De lät mig till och med byta till nyare bättre delar Ett till plus får de för att de har väldigt trevliga anställda i deras nya Linköpingsbutik

Permalänk
Medlem

Komplett, då jag tycker inet har blivit mycket sämre på leveranstid!

Permalänk
Medlem

Blev mest CDON.com för mig i år, men även en del Inet som vanligt. Röstar dock på CDON.com i år. Snabba leveranser och 5% rabatt till medlemmar är guld värt!

Visa signatur

Intel Core i9 9900K@ 5,2Ghz (Noctua NH-D15) | Asus ROG Maximus Xi Hero Z390 | Corsair Vengeance 16GB DDR4 2666Mhz | MSI GeForce RTX 3080 10GB GAMING X TRIO | EVGA Supernova G2 750W |

Permalänk
Medlem

Dustin Home utan tvekan. Bra utbud, blixtrande leveranser och utmärkt support och returhantering. Att det kostar några kronor mer per vara kan jag ta när man vet att de mjuka värdena finns att luta sig på..

Permalänk

Inet, jag tycker om er så mycket! Dyra pingvinstångar, men juste med datorkomponenter på köpet =D

Permalänk
Medlem

Ärligt varför röstar ni på inet?
För att dom har högsta priserna på nätet?
För att dom har värdelös kundservice?
För att du sparar 49 kr i frakt om du handlar för 500?
När du egentligen förlorar på rutten service och höga priser.

Permalänk

Handlat mest på Inet, gillar webbhallen, men när det skiljer tusen kronor så Inet före, dessutom har de snabbt och effektivt svarat på allt jag undrat eller haft problem med.

Visa signatur

Citerar du så citerar jag! :D

ASUS G74SX