Permalänk
Medlem

Silverstone LC12S ITX-chassi.

Silverstone LC12S MITX-chassi

http://www.silverstonetek.com/legacy.php?pid=77&area=en&model...

Sitter ett Via EPIA EN12000G i chassit med 2GB minne (tror jag.) Använt som mediaburk/server för länge sedan men har bara stått i ett par år sedan antingen moderkort eller nätagg dog, så observera att något av dem är trasiga - lampan på det externa nätagget lyser. Ingen disk. Själva chassit i fint skick dock.

Skänkes som defekt mot upphämtning i Hammarby Sjöstad i Stockholm - eller om flera är intresserade mot bästa moddnings-förslag eller gåva till valfri välgörenhetsorganisation. Battla ut det i diskussionstråden helt enkelt..

Läs hela annonsen här

Visa signatur

WS: Ryzen 5900X, 64GB, RTX3080 (Windows 11)
Server: E5-2698V4, 64GB, 1050TI (Debian)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrico:

Silverstone LC12S MITX-chassi

http://www.silverstonetek.com/legacy.php?pid=77&area=en&model...

Sitter ett Via EPIA EN12000G i chassit med 2GB minne (tror jag.) Använt som mediaburk/server för länge sedan men har bara stått i ett par år sedan antingen moderkort eller nätagg dog, så observera att något av dem är trasiga - lampan på det externa nätagget lyser. Ingen disk. Själva chassit i fint skick dock.

Skänkes som defekt mot upphämtning i Hammarby Sjöstad i Stockholm - eller om flera är intresserade mot bästa moddnings-förslag eller gåva till valfri välgörenhetsorganisation. Battla ut det i diskussionstråden helt enkelt..

Läs hela annonsen här

Tar den gärna! hämtar!

Permalänk
Medlem

Ställer mig på kö ifall ovanstående inte tar den.

Permalänk
Medlem

Kan skänka 50 kr till röda korset, kan hämta nästan när som helst.

Visa signatur

Main: i5-6600k - 2x8GB DDR4-3200 - AMD FURY Tri-X - Corsair MP510 960 GB M.2
pfSense: GA-J1900N-D3V - SK Hynix 2x2gb
unRAID: Xeon E3-1230v2 - 16 GB DDR3 (ECC) - Dell PERC H310 - 8x4TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av CRHASH:

Kan skänka 50 kr till röda korset, kan hämta när som helst.

Den leder.

Jag stänger detta vid 00:00 ikväll.

Visa signatur

WS: Ryzen 5900X, 64GB, RTX3080 (Windows 11)
Server: E5-2698V4, 64GB, 1050TI (Debian)

Permalänk
Medlem

Jag kan skänka 100kr till barncancer eller röda men det är bara om du tor att det är möjligt att trycka in en a10 7870k på mini itx bäda och lyckas få in en 120 radiator i chassit, fläkten kan vara monterad på utsidan om det behövs. Jag har lite svårt att få en uppfattning hur tight chassit är på bilder. Hämtar chassit om det blir aktuellt.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av CRHASH:

Kan skänka 50 kr till röda korset, kan hämta nästan när som helst.

Du får den för det budet... Vi tar resten via PM.

Skrivet av lasseTM:

Jag kan skänka 100kr till barncancer eller röda men det är bara om du tor att det är möjligt att trycka in en a10 7870k på mini itx bäda och lyckas få in en 120 radiator i chassit, fläkten kan vara monterad på utsidan om det behövs. Jag har lite svårt att få en uppfattning hur tight chassit är på bilder. Hämtar chassit om det blir aktuellt.

Nej, det kommer inte få plats... Inte riktigt anpassad för sådana byggen, det är ju ett väldigt litet chassi.

Visa signatur

WS: Ryzen 5900X, 64GB, RTX3080 (Windows 11)
Server: E5-2698V4, 64GB, 1050TI (Debian)

Permalänk
Medlem

Det var det jag misstänkte tack ändå, kan slänga in 100kr till röda korset ändå känner jag flrbatt få lite feel good poäng:)

Visa signatur

Blank