svensk butik som säljer KOSS SB40??

Permalänk
Medlem

svensk butik som säljer KOSS SB40??

undrar också om micen går att vrida upp och ner, går ju tyvärr inte på R50B eller om någon har tips på annat bra Headset, hörlurarna ska ha slutna kåpor runt öronen.

Permalänk
Medlem

hur då vrida upp och ner?

Man kan ha den steglöst mellan bågen och hakan om det är det du menar.

Permalänk
Medlem

menar om det går att böja upp micen, vrida upp den så den inte är ivägen när man inte använder den

Permalänk
Medlem

jo man kan "böja upp den".

Permalänk
Medlem

ok bra, vet du var man kan beställa SB40 från en svensk butik?

Permalänk

Lyckade bara hitta en enda butik i sverige:

http://www.databyran.nu/default.asp?katId=299&katUnderId=51&d...

Visa signatur

In other words, routing protocols enable routers to route routed protocols

Permalänk
Medlem

ok tack lenny, tycker ni man ska köpa dom? bra ljud? är dom sköna att ha på en längre stund? någon som har ett par kan ju säga..

Permalänk
Medlem

Jag har ett par och är mycket nöjd tills min mick gick sönder, gjort det för en polare oxå. Jag köpte mina från www.gtek.net. Jag maila koss om reserv delar och fick detta till svar, så de borde ju också ha koss grejer.
Ljudman AB
Norra Agatan, 10
416 64 Gothenburg
Tel: (031) 61 42 40
Fax: (031) 61 42 41
Web: www.ljudman.se
E-Mail: info@ljudman.se

Så man ska kunna köpa lösa delar om de går sönder enligt koss.

Permalänk
Medlem

funderar på att köpa R50B faktiskt.. men skulle helst vilja ha helt slutna.. men men.. .. tänkte på en grej.. på Koss hemsida står det att det finns ett par som heter R65B .. är det samma lur eller nån ny?

Visa signatur

Samsung SA700 | Silverstone Temjin TJ08B-E | Silver Power SP-SS750M 750W | Asus Maximus IV Gene-Z | Intel Core i7 2600K | Corsair H80 Hydro Series | Scythe Kaze Q 3.5" | Scythe GT 120mm 1850rpm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti OC 1GB | Corsair Vengeance LP DDR3 PC12800/1600MHz CL9 2x4GB | SanDisk Extreme II 480Gb SSD | Sennheiser PC360 G4ME