Helgsnack: Vilket spel spelar du just nu?

Permalänk
Medlem

Destiny 2 samt CS:GO

Visa signatur

Skoj: Ryzen 9 5900x, RTX 3080, 32 GB RAM @3200MHz CL16
Jobb: Alienware M15 R6, RTX 3080, 32 GB RAM
Privat: Macbook Pro 13" late 2016

Permalänk

Har återigen funnit kärleken för csgo..... ångrar mig redan nu

Visa signatur

MSI 4070 Ti Ventus 3 OC | i7 13700F | 64GB DDR5 5600Mhz XMP profile 1 | 1440p Samsung G5 Odyssey |
OBS! -Stavar ofta fel men med glimten i ögat-

Permalänk
Medlem

Fortfarande CoD MW2019 Multiplayer ej Warzone. Fått otroligt bra valuta ifrån det här spelköpet då jag fortfarande spelar det 1-2 timmar per dag, bästa FPS spelet inom den här genren imo, kan väll personligen inte förstå varför någon väljer att spela CSGO istället för detta, kanske beror på för klen dator?

Och detta kommer ifrån någon som inte ens är en CoD spelare vanligtvis, men CoD MW2019 lyckades de otroligt bra med.

Permalänk

Alyx... tills jag blir åksjuk och måste sluta...

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Är i någon form av mellanperiod, men har så smått börjat testa Genshin Impact och funderar på att börjar spela ett av många RPG-spel i den berömda backloggen. Samtidigt är jag inte så jättesugen på att dra igång något stort projekt när Phantasy Star Online 2: New Genesis släpps i juni och kommer äta upp all fritid.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Har tagit upp WoW Classic igen efter att jag slutade spela för ca 1år sedan. Fick suget igen inför TBC och håller just nu på att levla en Troll Hunter. Dock lite oroad över att servern är halvdöd då det är en utav 2-3 stycken som ligger med Low population =/

Permalänk
Medlem

Football Manager 21, Elder Scrolls Online, Cities Skylines.

Visa signatur

[Låda: NZXT H630 Ultra Tower Silent] [MB: ASRock Z590 Velocita] [CPU: Intel 10900K] [CPU-kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 360] [Mem: 32 GB 34666 MHz CL15] [GPU: XFX Speedster Merc 319 6950 XT] [Lagring: 180 GB Intel+128 GB Corsair SSD, 525 GB Crucial M.2] [Bildskärm: LG 4k 43" bildskärm] [Ljudkort: inbyggt, med extern hörlursförstärkare/DAC] [Högtalare: Edifier S530D] [Lurar: Beyerdynamic Amiron Home]

Permalänk
Medlem

Jag kom nyss tillbaka till warframe

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Hearthstone
Gems of War
Clash of Clans

Jepp, ja har övergett PCn....

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk

Arma 3 och BF5

Permalänk
Medlem

Luigis Mansion 3 med äldsta sonen (5 år) satan va kul vi har det. Inte spelat på många år men fick låna kompisens switch. När/om det släpps ett nytt switch blir det givet köp här hemma.