Önskvärd funktion under Följda trådar

Permalänk
Medlem

Önskvärd funktion under Följda trådar

Hej!

Under Följda trådar... https://www.sweclockers.com/forum/foljda

Det vore önskvärt om ni kan addera vid sidan om till länken (Sista sidan), den där stjärnan eller vad det nu är som tar en till Första olästa inlägget.

Varför? För jag är lat. Jaså? Ja... Det är ett sådant bakvänt och otympligt scrollande i vissa aktiva trådar man följer/följt. Avsaknaden till den här funktionen kan jämföras med en gammal radio. Där man får rulla och finjustera in sig vid kanalbyte.

Jorden går inte under över detta men, det är önskvärt och vore trevligt.

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej GooGeL,

Forumikonen till vänster tar dig till /forsta-olasta, den som berättar om du har något att läsa, den som lyser upp orange.

/ Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av jreklund:

Hej GooGeL,

Forumikonen till vänster tar dig till /forsta-olasta, den som berättar om du har något att läsa, den som lyser upp orange.

/ Johan

Se där. Hah

Fan vad snopet. Jag har bara sett den där flamman som ett tecken på aktivitet.

Tack o/

Permalänk
Skrivet av jreklund:

Hej GooGeL,

Forumikonen till vänster tar dig till /forsta-olasta, den som berättar om du har något att läsa, den som lyser upp orange.

/ Johan

Den funktionen har slutat att fungera nu under senaste dagen utan man måste trycka på sifferantalet under nu vilket kan bli irriterande jobbigt när man använder mobilen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StuntmanMike:

Den funktionen har slutat att fungera nu under senaste dagen utan man måste trycka på sifferantalet under nu vilket kan bli irriterande jobbigt när man använder mobilen.

Har också märkt detta fel på datorn. Det intressanta är att det fungerar fint med Firefox, men under Chrome så måste jag trycka på sifferantalet.

Visa signatur

Hail Kings. The new Kings. Stronger than all.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Nobby:

Har också märkt detta fel på datorn. Det intressanta är att det fungerar fint med Firefox, men under Chrome så måste jag trycka på sifferantalet.

För mig fungerar det med Chrome i pc´n, men inte med Chrome i telefonen (Android).

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej,

Det kom en uppdatering i mitten av veckan till Chromium som gör att ikonen inte räknas som klickyta, vi har inte hunnit tittat på problemet ännu.

/ Johan

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Buggen som gjorde att man inte kunde klicka på brev-ikonen är nu lagat i webbläsare som bygger på Chromium.