Komplett SweC-Bonanza 7 - Jul i Juli -edition - Diskussion

Permalänk
Medlem

Nån som vet om 850W nätagget är nåt att ha? Hittar nästan inget om det online.

Övrigt hoppas jag på något billigt am5 moderkort vid 17:30

Permalänk
Medlem

Inget jag villhöver, men bra rea dock!

Permalänk
Medlem

Blev en monitorarm då jag tröttnat på de gigantiska fötterna 34" skärmar har, passade även på att ta en ny xxl musmatta till jobbet

Visa signatur

Win 10 PRO | I9 9900K | Asus Z390-F | Asus DUAL 4070| Deepcool Captain 240 RGB | Corsair Vengeance 32GB RGB PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Bonanzan är ighång och nu kommer första omgången med produkter. Vi hoppas att något av detta faller någon i smaken

Vi kommer att läsa ikapp alla förslag som kom i helgen och givetvis läsa vad som skrivs i tråden under dagen. Så om just din önskeprodukt inte kom med nu kl 10:00 så häng inte läpp. Det finns fortfarande chans till något mer gött senare i dag/kväll.

Alla rabatter fås med en rabattkod. Denna står vid varje produkt och anges i kundvagnen i fältet "Använd rabattkod"
Lagersaldo och maxantal vi har till kampanjpris överensstämmer ej. Först till kvarn gäller. Deals kan ta slut och försvinna utan förvarning.
Max fyra köp per produkt och hushåll. Bonanza-erbjudanden är endast ämnade för privatköp och skall inte säljas vidare.

Du med flera har önskat 7800X3D, så det kör vi på! (5800X3D, be gone ) . Koden Aeig ger er CPUn till ett gött pris men snabba dig. Den går nog rätt fort!

Hos oss kostar den nu 990kr om du matar in ditt nick som kod

Nu är det ju inte riktigt under 700kr men lägger du på 149kr så får du ett RACKANS BRA nätagg som är robust så det sjunger om det!

//Erik, Ole & Sommar-jobbar -Noa.

Kan ni inte låta airfryern (Cosori Premium Airfryer CP158-AF-RXB) göra en comeback 17:30? En gång till, en gång till, en gång till...

Visa signatur

Kontor: Intel Core i3-12100F | ASUS B660-I STRIX | Intel Arc A750 Founders Edition | 16 GB Kingston Fury Beast DDR5 5200Mhz CL40 | Corsair SF750 Platinum 750W | Noctua NH-L12 Ghost S1 Edition | Louqe Ghost S1 MKII Limestone
Soffan: AMD Ryzen 5 7600 | ASUS B650E-I STRIX | ASUS Geforce GTX 1080 Ti STRIX | 32 GB Corsair Vengeance DDR5 6000Mhz CL36 | Corsair SF750 Platinum 750W | Thermalright AXP120-x67 | Fractal Design Ridge White
Bärbart: Apple Macbook Air 13" M1 Space Grey (8GB RAM, 256GB SSD)
Server/NAS: AMD Ryzen Pro 5 4650G | Gigabyte MC12-LE0 | 64GB DDR4 3200MHz ECC | Fractal Design Node 804

Permalänk
Medlem

Shit, fint att knipa en 7800X3D för det priset! Nu hoppas man på ett paket 2x24GB eller 2x32GB DDR5, och/eller ett mATX-moderkort med wifi.

Tack för detta, Sweclockers och Komplett!

Edit: Bör nämnas att det också blev en klocka till farsan, han kommer bli toknöjd!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | RTX 3070 | 2x32GB DDR5-5600 | B650M Pro RS WiFi
Define R5 Blackout | Noctua NH-U14S | EVGA G2 SuperNOVA 850W
G502 Proteus Spectrum | Vortex Pok3r RGB

Permalänk
Medlem

Blev ett 850W nätagg (hoppas det är bra!) och en klocka
Tackar än så länge!

Permalänk

can we expect offer on 4090 at 17.30 ?

Permalänk
Medlem

Just ja, ett Fractal Torrent Compact med glasdörr och RGB skulle jag behöva ett

Permalänk
Medlem

Ett midtower med flow i namnet eller 1000w agg med atx 3.0

Permalänk
Medlem

Jävla möten på jobbet som gjorde att jag missade detta. Fan då.

Permalänk

Blev ett 4080 för min del. ☺️☺️ Lite sugen på klockan. Men silver? Mjaaa vetifan 😅

Permalänk
Medlem
Skrivet av knewt:

Kan ni inte låta airfryern (Cosori Premium Airfryer CP158-AF-RXB) göra en comeback 17:30? En gång till, en gång till, en gång till...

Denna gång gärna med en fungerande rabattkod @Komplett. Jag var redo 10:00 med julitomte03 som rabattkod som tyvärr inte funkade (knappade in men ingen rabatt avdrogs från produkten). Sen så tog det slut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av last_grimm:

can we expect offer on 4090 at 17.30 ?

No

Permalänk

5800X3D hade ju varit fint

Permalänk
Medlem

Xbox Series S till grabben som blir 5år om två veckor. Hade suttit fint med ett bra pris på en sån 😀

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Jag som så gärna ville ha en 7800X3D, men den var visst slut redan 10 minuter in i kampanjen...

Permalänk
Medlem

En klocka än så länge

En LG 850 27" skärm och min sommar är räddad nu, när inet failade sin "black friday" förra veckan...den var jag besviken på

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av MrCrab:

Varför har ni 4 köp per produkt och hushåll? Känns som att det är bättre att fler får varan än att en scalper tar allt...

Skrivet av AxxT:

Har en fråga..
Ni skriver "Dessa erbjudanden är endast ämnade för privatköp och skall inte säljas vidare."

Är väl inget ni kan göra åt när väl någon köpt en produkt?
Bara nyfiken. Är nog ganska säkert vi kommer se dessa deals sälja vidare här eller på andra sidor.

Vi har denna skrivelse för att ge oss rätt att neka leverans till de som försöker utnyttja Bonanzan för egen vinning. Om någon skulle köpa ex: 2 klockor och sälja den ena så är det inget vi kan förhindra, men vi gör vad vi kan för att dessa erbjudanden ska komma våra kunder till pass, istället för att någon ska sko sig på det. Vid våra första bonanzor så hade vi andra ÅF som gick in och köpte 20-tals av samma produkt och på så vis förstörde möjligheten för "vanliga SweCare" att knipa något till ett bra pris. därför

Att vi tillåter max 4 per köp är för de som kanske vill köpa (som på förra Bonanzan) flera identiska hårddiskar till sin NAS/RAID eller som nu, en klocka till sig själv och en till en partner eller liknande.

Skrivet av Kanadagoose:

bara AMD vartenda gång, när ska intel komma in i bilden ?

Vi hade en Intel-CPU vid en tidigare Bonanza, men de kanske återkommer. Vi får se

Skrivet av last_grimm:

can we expect offer on 4090 at 17.30 ?

Not likely this time.

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anjovo:

Nån som vet om 850W nätagget är nåt att ha? Hittar nästan inget om det online.

Övrigt hoppas jag på något billigt am5 moderkort vid 17:30

https://www.youtube.com/watch?v=G6uJVNBVL9c

https://www.tweaktown.com/reviews/10406/cooler-master-v850i-g...

https://www.datormagazin.se/2022/cooler-master-v850-i-gold-mu...

Mvh Paw

Visa signatur

Ryzen 5800X3D • Gigabyte X570S AORUS Pro AX • Noctua NH-D15S Chromax Black •
Crucial Ballistix RGB 3600MHz CL16 2x16GB • 3x Seagate FireCuda 520 2TB •
Gigabyte 3070 AORUS Master • Xiaomi Curved Gaming Monitor 34 •
Asus ROG Strix 850W • Fractal Design Define R5 •

Permalänk
Medlem

Vart en kapselmaskin till tjejen som tjatat efter en sådan.
Nu vill jag bara ha en ax88u PRO till vettigt pris, Ax86u Pro körde webhallen för 2.2k i helgen och då kliade det men den får inte plats tyvärr så lägger mitt hopp till er!

(billigaste just nu är 3.3kish)

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem

Fina priser! Roligt med ett brett utbud, inte bara någon nischad grej/konstigt tillbehör. Säkert många som hittade något som föll de i smaken.

Permalänk
Komplett.se

Man anar att det är en bra produkt när de negativa aspekterna i en recension är
"- Internal fan is not Cooler Master made
- The rear grille pattern is not cohesive with the rest of the desig"

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Kul bonanza! Blev en kaffemaskin.
Roligt att ni har montitorarmen denna gång också. Så nöjd med mina jag köpt på tidigare bonanza, de är stadigare än alla de billigaste som finns där ute. Tänkte önska armen igen för att fler skulle få nöjet att få köpa den.

Sitter och hoppas på bra saker vid 17.30. (32" IPS 4K, Superlight Mus.)

Sitter med ett oöppnad ASUS RT-AX86U PRO som jag köpt på Webhallen, men hoppas på bättre deal på en router med vlan efter 17.30

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem

Hade kollat på Cosori Premium airfryern nu på morgonen, mindes något om bonanzan, gled in precis innan den började. Refreshade 10.00 och där var den ju! Födelsedagspresentern till dottern kirrad, helt perfekt. Tack @komplett.

edit: Och ja, gärna nån vettig router till 17.30

Visa signatur

Citera -> större chans till svar.

Permalänk
Medlem

Satan asså, har verkligen världens otur. Har gått och väntat på denna bonanza i hopp om att 7800X3D är med i rean. Precis innan rean börjar blir det strömavbrott i mitt område. Får sitta redo med mobilen istället. Refreshar sidan konstant vid 10:00. Ser processorn, lägger omedelbart i kundvagnen och skriver in rabattkoden "Aeig". Får att det är en ogiltig rabattkod eller att den gått ut. Försöker flera gånger, får samma fel. Går tillbaka till kampanjsidan och ser att den är slut

Visa signatur

Chassi: Lian Li Lancool 3 GPU: XFX 6950 XT Merc 319 MB: Asus X670E-F CPU: AMD 7800X3D CPU-kylare: EK Nucleus CR360 ARGB RAM: G.Skill 64GB (2x32) 6000MT/s CL30 PSU: Cooler Master v1000 Storage: Samsung 840 EVO SSD 250GB, Samsung 750 EVO 500GB, SN850X 2TB, Crucial P5 Plus 2TB.
Kringutrustning: DT 1990 + Modmic Wireless + JDS Labs Atom & Sennheiser GSX 1000, Corsair K70, Logitech Pro X Superlight, Asus MG279Q

Permalänk
Medlem

Har en vid det här laget gammal Fossil Carlyle Gen 5 smartklocka som laddar "fullt" på nolltid och slocknar helt vid 60% kapacitet. Är rädd för att den är en brandfara vid det här laget, haha.

Skulle egentligen inte... Men Samsung-klockan i silver/grått lockade för mycket. Någon som kan tipsa om metallänk som passar på den och ser vettigt ut?

--

Tusan också, var ju inte ens det jag skulle köpa. Ni fick mig, Komplett. Ett bra fynd i rätt tid är svårslaget ändå. Tack!
Men, kan vi få igenom två spontanköp, tros?

Skrivet av Mattedatten:

Hmm, av alla lustiga saker att fundera på om man behöver eller inte.
Kan ni trolla fram ett chassi/hölje/kabinett till en 3.5" hårddisk för så små pengar att man bara blundar och köper?
Då blir det datajakt vad som ligger och skräpar på diverse dammiga diskar.

Visa signatur

Nostalgi; hittade första PC-spelet jag hade i min ägo, Totalt Mosade Frukter. Någon annan som känner igen detta reklamspel för Yoggi från ~1998?

Permalänk

Ni kan inte fylla på med 4080s till 17:30 eller? Missade den tyvärr

Permalänk
Medlem

Alltså finns de någon sida som listar alla deals, eller har den redan borttagen?`

Permalänk
Medlem

Hade varit nice om ni hade kunnat göra en deal på googles pixel tablet, den är alldeles för dyr för den hårdvaran på ordinarie pris.

Visa signatur

Asus Z370-A ~ Intel Core i9 9900K ~ 64GB Corsair Vengeance 3200MHz ~ Asus RTX3080 OC ~ Samsung 970 EVO Plus 1TB ~ NZXT H440W New Edition Silent Ultra ~ Corsair RM750x ~ Noctua NH-D15

Permalänk

Nej! Missade cosorin!