World of Warcraft tråden!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
???

det är detta som dom ska testa i denna beta vettu.. så dom pallar trycket när retail kommer

Längre bak i denna tråd står det att amerikanarna har fortfarande problem med en server....

Men nån kanske kan förklara för mig varför de har en europeisk beta?? Ska de lösa samma problem och buggar igen som de hade i den amerikanska....

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt.bastard
Längre bak i denna tråd står det att amerikanarna har fortfarande problem med en server....

Men nån kanske kan förklara för mig varför de har en europeisk beta?? Ska de lösa samma problem och buggar igen som de hade i den amerikanska....

Vi har inte samma infrastruktur som i usa pga av att vi har flera språk och andra orsaker som behövs bugg och stresstestas.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem

Om man beställer Beta-erbjudandet från Webhallen, får man nyckeln via mail eller på skivan?

Permalänk
Medlem

argh jag har ingen nyckel, jag ville ju lira

Permalänk
Medlem

en fråga bara innan dom börja sälja EU-Betan fanns det någon möjlighet att få betan gratis?, jobbigt att betala för en beta bara.

Permalänk
Medlem

Jag tror dom kommer dela ut lite nycklar i "fas 2", läs press medelandet, nån kanske fattar det bättre än jag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moranic
Jag tror dom kommer dela ut lite nycklar i "fas 2", läs press medelandet, nån kanske fattar det bättre än jag

på vilken sida?

Permalänk
Medlem

Märkte nyss att webhallen får ny leverans "Nästa leverans: 2005-01-11" snart. Weehoo, finally! på tisdag

@Brallan
Saturday, 8th of January 2005, Paris, France:
Following the rapid sell-out of the European pre-order campaign and the successful start of the localised Closed Beta Test, we are happy to announce that the first phase of the European Final Beta Test of World of Warcraft starts now, in English, French and German. The first phase of the Final Beta Test will allow access to a select group of players: those who attained a beta key through the official Blizzard pre-order campaign, and current Closed Beta testers.

The first phase of the Final Beta Test will also allow the testing of the World of Warcraft localized server infrastructure under heavy loads. As soon as system stability allows, the second phase of the testing process will begin and more players will be added into the Final Beta Test. We will make every effort to accommodate all requests for beta accounts but there is always the possibility that we will be unable to meet demand, and we therefore strongly encourage motivated players to register an account as quickly as possible once the second phase of the Final Beta Test begins. More details regarding the second phase will be given shortly on www.wow-europe.com.

See you in Azeroth,

Blizzard Entertainment.

http://www.blizzard-europe.com/press/050108_final_beta.shtml

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stez
en fråga bara innan dom börja sälja EU-Betan fanns det någon möjlighet att få betan gratis?, jobbigt att betala för en beta bara.

Ingen har någonsin betalat för att spela betan, de 100 kr som man gav var en förbokningsavgift som försäkrade en om ett exemplar till retail.

Permalänk
Medlem

Om man bara köpte pre-sale kittet, vilket kostar 99kr så fick man ju betala för betan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hej980
Om man beställer Beta-erbjudandet från Webhallen, får man nyckeln via mail eller på skivan?

Nyckeln kommer i beta-paketet som skickas till dig.

Permalänk
Medlem

Som ser ut så här..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moranic
Om man bara köpte pre-sale kittet, vilket kostar 99kr så fick man ju betala för betan.

Nej, de pengarna dras av när du köper spelet. Den handpenning du ger ät för garantin att få en kopia vid retail. Väljer man att inte uttnyttja erbjudandet därefter är dit personens eget fel.

Permalänk
Medlem

Yep!

Men, ingen som vet när betan slutar? På ett ungefär, så jag vet om det är nödvändigt att boka WoW retail+pre-sale kit

Permalänk
Medlem

februari moranic!.. när spelet kommer

lvl 8 paladin nu human/female

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Då är det definitivt värt att beställa det!
Ska bara få min nya dator först sen se hur mkt pengar jag har kvar :/

Permalänk
Medlem

Har swec någon guild på PVP5-servern?

F.ö. har mitt internet varit nere sen kl 15:30 idag....

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ibymafayhas
Nej, de pengarna dras av när du köper spelet. Den handpenning du ger ät för garantin att få en kopia vid retail. Väljer man att inte uttnyttja erbjudandet därefter är dit personens eget fel.

vadå så om jag köper betan på elgiganten, kan jag ta med mig det paketet sen när jag ska köpa hela spelet? å få rabat`?

Permalänk
Medlem

Ja, du får väl 99kr rabatt.

Permalänk
Medlem

stämmer mycket bra..
99kr billigare

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som får disconnected from server varje gång man försöker logga in?

Permalänk
Medlem

Är väl ändå kvittot du måste ha? Du kan ju inte gå in på elgiganten och få rabatt om du köpte beta-kitet på tradition tex

Permalänk
Medlem

Kan vi som inte har möjligheten att spela just nu få Printscreens ifrån det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkAliz
Kan vi som inte har möjligheten att spela just nu få Printscreens ifrån det?

Skit bra idé!

Permalänk
Medlem

kan man skapa ett acount ? verkar inte gå för mig iaf, registreringssidan fungerar inte

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkAliz
Kan vi som inte har möjligheten att spela just nu få Printscreens ifrån det?

Screens från vad?

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

Funkar inte denna?

https://signup.wow-europe.com/menu.html;jsessionid=C284221483...

Ja, du skall kunna skapa ett account om du har beta keyn

@Myris
Från spelet antar jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Muppen100
Du har PM!

Skickade ett PM till dig jag fick tydligen aldrig ditt meddelande.
own3d@email.com

Permalänk

är det nån fler än jag som lyckats gå in på sidan och se beta key'n färdigt inskriven? (namn och sånt va också inskrivet)

Visa signatur

-Death is just a lame excuse to lay still and do nothing.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moranic
@Myris
Från spelet antar jag.

Bör väl vara något speciellt han menar? Om inte så är det ju bara att surfa in på worldofwarcraft.com och trycka på screenshots?

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.