World of Warcraft tråden!

Permalänk
Medlem

Nån annan som blev dissad nu?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

första gången jag gick in i 5an gick det på ett kick.. men nu har jag fått samma error 2 (!) gånger och laggat ur... och nu tar det en jävla tid att komma in.

Visa signatur

[Abit KN8 SLi] [AMD64 Winchester 3200+@2400mhz] [2x512 KHX 2,5-3-3-7] [XFX 7800 GT@450/1100] [Tagan 480W] [X-fi XtremeMusic]

Permalänk
Medlem

japp

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kampis
Jag har redan en key eftersom jag förbokat men tar gärna åt en kompis som inte har nån nyckel men ska köpa..
owned@email.com

Du har PM!

Visa signatur

i7 920 @ 3.8Ghz | Gigabyte 4870x2 | Asus P6T Deluxe | Corsair 6GB DDR3 1333 Mhz | WD6401AALS 32MB 640GB | Noctua UH12P 1336| Coolermaster HAF932 | Benq FP241W 24"|

Permalänk
Medlem

Vad kul att åka ut för att sedan behöva sitta i 50minuter queue!!!!!!!!!!!!!!!!!

Permalänk
Medlem

Hur går man till väga för att patcha european closed beta 1.1.0? Går inte automatiskt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vx
Vad kul att åka ut för att sedan behöva sitta i 50minuter queue!!!!!!!!!!!!!!!!!

30minuter på 8:an, inte så farligt Var glad att du överhuvudtaget kan spela spelet.

Visa signatur

"Andreas Hedlund har gått igenom alla tänkbara mjukvaruproblem. Nu har han kommit fram till hårdvaran.
Modermodemet, själva hjärtat i hårddisken, fungerar inte."
[i]- SAF-tidningen Stockholm, nr 4, 4 juni 1999[/i]

Permalänk
Medlem

De allra flesta kör på testserver 8, engelsk PvP.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oniac
30minuter på 8:an, inte så farligt Var glad att du överhuvudtaget kan spela spelet.

30? Det bläddrar mellan 30 och 60 minuter för mig.. just nu 64, plats 556 :/

Ahh... 515 50 min nu ^^.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av |Utropstecken|
30? Det bläddrar mellan 30 och 60 minuter för mig.. just nu 64, plats 556 :/

Ahh... 515 50 min nu ^^.

Plats 303, 83minuter.............................!

Permalänk

har plats 362 på pvp8 nu, bara 107 minuter kvar tills man kan få spela igen... suck

Permalänk
Medlem

Man skulle ha valt någon annan server än pvp8...........

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheMole
Hur går man till väga för att patcha european closed beta 1.1.0? Går inte automatiskt

det går inte, du behöver 1.1.2 för att kunna patcha.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vx
Man skulle ha valt någon annan server än pvp8...........

Jo men det är lätt att vara efterklok, tyvärr...

Permalänk
Medlem

Är det lika illa med queues i NA versionen ?

Om det är 30 minuters kö varje gång jag ska logga in i retail så kommer jag gå ner till EB games och lämna tillbaka mitt ex, för jag har verkligen inte tid att sitta och vänta i 30 minuter på kvällen efter jobb för att spela ett par timmar.
Antingen får de skaffa större kapacitet på servrarna eller fler servrar direkt eller så kommer de tappa en jävla massa människor som inte har oändlig fritid "Ex folk med jobb "

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Se där...är servrarna fortfarande nere ? Spelade i morse och vaknade nu.

Ställde mig också i kö för att komma in. Bara 500 pers före mig *hihi*

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk
Medlem

pvp 5 är nästan lika jävlig den..

Permalänk
Glömsk

Hur blir det egentligen när spelet börjar på riktigt? Måste man skapa ett nytt account då eller kan man använda sitt existerande?

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Psionicist
Hur blir det egentligen när spelet börjar på riktigt? Måste man skapa ett nytt account då eller kan man använda sitt existerande?

Då har man ny key = nytt konto

Permalänk
Medlem

Imorse kom jag in på några min. Nu står jag i kö på ENG pvp 5, och måste vänta dryga 40 min :/

Permalänk
Medlem

då har man en lvl 6 female paladin..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Psionicist
Hur blir det egentligen när spelet börjar på riktigt? Måste man skapa ett nytt account då eller kan man använda sitt existerande?

Nytt med nästan 100% Säkerthet.

Men de har ju inte sagt något officelt... men som sagt, nästan 100% säkert :).

Permalänk
Medlem

dålig stil av blizzard att ha kö på servrarna... det gillas inte

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nalta
dålig stil av blizzard att ha kö på servrarna... det gillas inte

Eftersom det var det i US OB, och fortfarande är det i retail så är man ju inte direkt förvånad.

Men när lite folk blir lite högre level och kommer ut från newbie-områdena så kommer de släppa på lite mer folk.

Förhoppningsvis blir det bättre då...

Permalänk

kör på tyska servrarna då, inte alls lika mycket folk

Visa signatur

Får jag lov eller skall vi dansa först? http://www.rpgsource.net/gallery/chinko_eng.swf kekekek

Permalänk
Medlem

Det är kul med andra uppdraget när man ska till en grotta om man spela orc/troll. Man ska hämta en medaljong. När jag var inne förut stod det hela tiden ca 20 pers runt kroppen och väntade :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minilastas
kör på tyska servrarna då, inte alls lika mycket folk

man klarar inte att hålla ut med galna tyskar..

Ereinion, haha jag skulle ta en skalle, (human) så står det 30 st och väntar.. jag knallar dit ser honom och får medaljongen direkt! ägda?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Skumt att de inte sattsat mer på detta tidigare! De borde väl förstå att det är många som vill spela. Sedan att det är många som vill spela på samma server kanske inte är det lättaste att hindra. Men ändå... *Suck*
Blir det såhär i retail kommer man bli galen...

Visa signatur

Live now! Die later!

Permalänk
Medlem

EN Final Beta 2 spelar jag på, rätt lungt och ingen kö alls för det mesta