This Steam account has been disabled

Permalänk
Inaktiv

Bojkotta Valve och Steam plz ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FRAG
Så, har fått mitt hl2 utbytt på elgiganten nu. Aldrig mer att jag köper ett spel som har med Steam och Valve att göra.

varför fick du ditt utbytt då? tänker mest på anledningen till varför ditt account blivit bannat t.ex.. ?

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkStormZ
varför fick du ditt utbytt då? tänker mest på anledningen till varför ditt account blivit bannat t.ex.. ?

Varför? För att jag inte hade gjort något av det dom sa att jag hade gjort. Bad att få se loggfilerna på det men det fick jag inte. Jag har betalat för spelet (och hl1 som också blev spärrat) så jag vill försjutton kunna spela det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FRAG
Varför? För att jag inte hade gjort något av det dom sa att jag hade gjort. Bad att få se loggfilerna på det men det fick jag inte. Jag har betalat för spelet (och hl1 som också blev spärrat) så jag vill försjutton kunna spela det.

ok, tänkte att du var en av dem som testat pre-load med en warez key t.ex. Då tycker jag absolut inte att man skulle ha rätt att få ett nytt...

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spacecowboy
Företag har inte rätt att ta lagen i egna händer.

Men folk har rätt att sno företagets produkter?

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

men döööh! dom snodde ju inget, var knappt någon som fick det att funka utan dom flesta gick snällt ner och köpte sig HL2 istället och en vecka senare var alla deras spel låsta.

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
men döööh! dom snodde ju inget, var knappt någon som fick det att funka utan dom flesta gick snällt ner och köpte sig HL2 istället och en vecka senare var alla deras spel låsta.

Men dem försökte, det räknas också kan jag säga dig...
T.ex så har jag fastnat när jag försökt snatta en burk hårvax Det var juh inte direkt bara att lämna den där och gå, eller försöka betala den som om inget hade hänt. Som tur var hade dem inte tid att göra någon anmälan.

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
Men folk har rätt att sno företagets produkter?

Självklart inte har ingen rätt att stjäla. Men det är inte företag som ska döma och utföra straff för sådant eller något liknande.

Visa signatur

||BFG 7950 GX2||ANTEC 1080AMG 480W||ASROCK Dua SATAII||Opteron 146 @ 2800Mhz ||4x 512MB Kingston HyperX @ 2-2-2-5 ||BFG 7950 GX2

Permalänk
Medlem

När ni regga erat steamacc så ingick ni ett avtal med Steam där det står om detta. Följ det eller ta konsekvenserna, simple

Visa signatur

Dator: Antec 1080, 430w:Msi k8n neo nForce3: 2x512KIngston ValueR 3200 400mhz: AMd 64 3200+(clawhammer) @ 3600+: X800XT PE 520/560: 1x seagate 160gb SATA 7200rpm, 1x seagate 200gb SATA 7200rpm: Soundblaster Audigy2 ZS: Razer Diamondback Plasma och 1 Magma +Hyperglides: Logitech Media keyboard: Sennheiser pc 160: Samsung 959NF 19" @ 1280x1024 100HZ

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bjolhead
När ni regga erat steamacc så ingick ni ett avtal med Steam där det står om detta. Följ det eller ta konsekvenserna, simple

Läs om hela tråden från början, innan du börjar häva ur dig massa strunt.

Visa signatur

||BFG 7950 GX2||ANTEC 1080AMG 480W||ASROCK Dua SATAII||Opteron 146 @ 2800Mhz ||4x 512MB Kingston HyperX @ 2-2-2-5 ||BFG 7950 GX2

Permalänk
Medlem

Spelar ingen som helst roll vad som står i en EULA..

Svensk lag går ej att avtala bort..

Står det saker i EULAN som är lagligt i sverige är du rökt

Visa signatur

- Gammal gubbe -

Permalänk
Medlem

men det står ingenting om ordet: piracy eller om cd-key där

Förresten, kan man gå till konsumentverket ifall dom som sålde speler vägrar byta spelet?

Permalänk
Medlem

Om nån är så dum så att han begår en olaglig handling genom att försöka få igång hl2
med en fake/warez nyckel på sitt steam account, där han kanske till och med ger ut sin egna
email, så tycker jag ni ska va glada att de inte bötfäller er...

Sen om någon har slagit in fel nyckel o blivit bannad så är de ju olyckligt, men det kanske är så att det är lättare att gnälla om man säger att man skrivit fel i stället för att testat med en stulen key?.. O skulle inga Pirat kopiera o försöka få allt gratis så skulle de oskyldiga inte drabbas häller eftersom denna säkerhet inte skulle behövas.

Jag skrev fel nyckel men har inte blivit avstängd, o om någon har blivit det så får ni nog erat account tillbaks.

Sen om ni köpt spelet efter ni har försökt begå brott, häver väl inte eran kriminella handling?
O vore det jag så skulle jag skapa ett nytt steam konto till mitt hl2.

Det är ju lika dummt som att försöka råna konsum... misslyckats! sen gå in o köpa en limpa!

Låter som att åldern på de som gnäller värst inte är speciellt hög?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av storsnusaren
Om nån är så dum så att han begår en olaglig handling genom att försöka få igång hl2
med en fake/warez nyckel på sitt steam account, där han kanske till och med ger ut sin egna
email, så tycker jag ni ska va glada att de inte bötfäller er...

Sen om någon har slagit in fel nyckel o blivit bannad så är de ju olyckligt, men det kanske är så att det är lättare att gnälla om man säger att man skrivit fel i stället för att testat med en stulen key?.. O skulle inga Pirat kopiera o försöka få allt gratis så skulle de oskyldiga inte drabbas häller eftersom denna säkerhet inte skulle behövas.

Jag skrev fel nyckel men har inte blivit avstängd, o om någon har blivit det så får ni nog erat account tillbaks.

Sen om ni köpt spelet efter ni har försökt begå brott, häver väl inte eran kriminella handling?
O vore det jag så skulle jag skapa ett nytt steam konto till mitt hl2.

Det är ju lika dummt som att försöka råna konsum... misslyckats! sen gå in o köpa en limpa!

Låter som att åldern på de som gnäller värst inte är speciellt hög?

Hur är det egentligen med din egen ålder och mognad? Vet du när en kriminell handling blir en kriminell handling? Vem beslutar/bedömmer det? Är det företag som Valve som ska bedömma/dömma kriminella handlingar eller är det rättsväsendet? Kan vi få ett smart svar på det?

Visa signatur

||BFG 7950 GX2||ANTEC 1080AMG 480W||ASROCK Dua SATAII||Opteron 146 @ 2800Mhz ||4x 512MB Kingston HyperX @ 2-2-2-5 ||BFG 7950 GX2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spacecowboy
Hur är det egentligen med din egen ålder och mognad? Vet du när en kriminell handling blir en kriminell handling? Vem beslutar/bedömmer det? Är det företag som Valve som ska bedömma/dömma kriminella handlingar eller är det rättsväsendet? Kan vi få ett smart svar på det?

Valve bestämmer när de anser att deras produkt blivit missbrukad, baserat på avtal som du skrivit under.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | MSI Z97-GD65 Gaming | MSI Geforce GTX 970 Gaming 4G | Intel i5 4690k | Cooler Master Hyper 212 EVO | EVGA Supernova G2 750W | 2x8GB Corsair Vengeance Low Profile DDR3 1600Mhz | Samsung 850 EVO | Seagate 1TB SATA3.5

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobberoth
Valve bestämmer när de anser att deras produkt blivit missbrukad, baserat på avtal som du skrivit under.

Tror du på allvar att det är möjligt för ett företag att avtala bort den svenska lagen? Du skämtar va?

Visa signatur

||BFG 7950 GX2||ANTEC 1080AMG 480W||ASROCK Dua SATAII||Opteron 146 @ 2800Mhz ||4x 512MB Kingston HyperX @ 2-2-2-5 ||BFG 7950 GX2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spacecowboy
Tror du på allvar att det är möjligt för ett företag att avtala bort den svenska lagen? Du skämtar va?

Vet du vad? Jag står extremt tveksam till att du läst svenska lagen.

Kan du vara vänlig och peka ut var det står att Valve inte får stänga ner Steam konton?

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | MSI Z97-GD65 Gaming | MSI Geforce GTX 970 Gaming 4G | Intel i5 4690k | Cooler Master Hyper 212 EVO | EVGA Supernova G2 750W | 2x8GB Corsair Vengeance Low Profile DDR3 1600Mhz | Samsung 850 EVO | Seagate 1TB SATA3.5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkStormZ
Men dem försökte, det räknas också kan jag säga dig...
T.ex så har jag fastnat när jag försökt snatta en burk hårvax Det var juh inte direkt bara att lämna den där och gå, eller försöka betala den som om inget hade hänt. Som tur var hade dem inte tid att göra någon anmälan.

Har tröttnat på alla jämförelser.
kan du inte komma med ett bättre argument ist?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spacecowboy
Hur är det egentligen med din egen ålder och mognad? Vet du när en kriminell handling blir en kriminell handling? Vem beslutar/bedömmer det? Är det företag som Valve som ska bedömma/dömma kriminella handlingar eller är det rättsväsendet? Kan vi få ett smart svar på det?

du går ju med på steams villkor innan du installerar... jag tycker oxå att det är vore rart me gratis, men sitta o gnälla när man försökt använda en stulen key.... kan jag inte för mitt liv begripa

Permalänk
Medlem

Pulver, det är rätt irriterande och sticker i ögonen på mig när du säger att INGEN här har gjort något fel/olagligt...

När jag kan quota DITT EGNA inlägg (det första som du skrev och startade tråden med)

"Får väl erkänna att jag testade en "fulmetod" att låsa upp Half-life 2 preload direkt efter släppet - men eftersom det inte fungerade så gick jag och köpte spelet samma dag."

Du hävdar att du har skrivit in en felaktig nyckel, det inte funkade och du blev avstängd... Korrekt?

Efter att det inte funkade gick du och köpte spelet, korrekt?

Det är ganska olagligt, och enligt avtalet du och valve har ingått så behöver de inte ge dig sin tjänst. Samt att de kan stänga av ditt konto vid misstanke om ogiltigheter (detta står med säkerhet i deras liscense agreement som jag inte orkar läsa igenom just nu bara för att hitta en quote att plocka ut)

Antingen tycker jag att du skall editera ditt första meddelanden och alla andra för att sudda ut allt som kan länka dig till olaglig handling. Eller så eerkänner du att du gjorde något olagligt och säger.... Men jag ville göra rätt för mig så jag gick och köpte det trots allt... Jag tycker det hära försöket till rättfärdigandet du gförsöker med, är grymmt irriterande...

Eller så har du uttryckt dig oklart och borde ge en lite klarare insyn i vad som hände!

Spacecowboy, när du klickar ja i steams agreement går du med på vissa saker för att få använda deras tjänst. Om du bryter mot dessa "regler" så förbehåller de sig rätten att utföra vissa handlingar.

Om du inte kan gå med på detta, klicka nej och lämna tillbaks spelet. Ingen kräver att du går med på detta!

Om du klickar ja, men sedan försöker ta dig förbi deras "check". Så att säga åker dit med handen i kakburken.. Så hävdar de sin rätt att bryta avtalet och behöver därför inte tillhandahålla dig sin tjänst.

Detta är mycket enkelt, mycket lättförståeligt..

Behövs ingen domstol för att bestämma detta.

DÄREMOT, kan du som kund ta till rättsliga metoder för att TVINGA valve att låsa upp ditt konto igen.. Om de har utfört något felaktigt så kan de stänga ner ditt konto.. Sedan kan du gå till typ konsumentsombudsmannen (eller den rättsliga diton i USA) och helt enkelt tvinga valve att backa.

Detta händer mycket ofta.. Kunda köper tjänst/vara.. Företag anser att kund inte behnadlat varan som sig bör och nekar tjänst/garanti... Kund går till plus och gråter ut.. Företag tar tillbaks varan eller levererar brendband fort som attan!

Eller har du alldrig kollat på plus? Bara spridit DINA tankar om hur lag och ordning går till?

Om du är intresserad av att övertyga mig om något annat, gå till din advokat och fråga honom.. Se sedan til latt han skriver ner ett intyg på hur jag har fel och du rätt.. Sen kan du väll PMa det till mig eller skriva det här.. Eller hitta ett rättsligt fall som jag kan läsa om någonstans i svergie (som finns online såklart).

Jag tror inte jag har fel, tror du?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icy
Pulver, det är rätt irriterande och sticker i ögonen på mig när du säger att INGEN här har gjort något fel/olagligt...

När jag kan quota DITT EGNA inlägg (det första som du skrev och startade tråden med)

"Får väl erkänna att jag testade en "fulmetod" att låsa upp Half-life 2 preload direkt efter släppet - men eftersom det inte fungerade så gick jag och köpte spelet samma dag."

Du hävdar att du har skrivit in en felaktig nyckel, det inte funkade och du blev avstängd... Korrekt?

Efter att det inte funkade gick du och köpte spelet, korrekt?

Det är ganska olagligt, och enligt avtalet du och valve har ingått så behöver de inte ge dig sin tjänst. Samt att de kan stänga av ditt konto vid misstanke om ogiltigheter (detta står med säkerhet i deras liscense agreement som jag inte orkar läsa igenom just nu bara för att hitta en quote att plocka ut)

Antingen tycker jag att du skall editera ditt första meddelanden och alla andra för att sudda ut allt som kan länka dig till olaglig handling. Eller så eerkänner du att du gjorde något olagligt och säger.... Men jag ville göra rätt för mig så jag gick och köpte det trots allt... Jag tycker det hära försöket till rättfärdigandet du gförsöker med, är grymmt irriterande...

Eller så har du uttryckt dig oklart och borde ge en lite klarare insyn i vad som hände!

Spacecowboy, när du klickar ja i steams agreement går du med på vissa saker för att få använda deras tjänst. Om du bryter mot dessa "regler" så förbehåller de sig rätten att utföra vissa handlingar.

Om du inte kan gå med på detta, klicka nej och lämna tillbaks spelet. Ingen kräver att du går med på detta!

Om du klickar ja, men sedan försöker ta dig förbi deras "check". Så att säga åker dit med handen i kakburken.. Så hävdar de sin rätt att bryta avtalet och behöver därför inte tillhandahålla dig sin tjänst.

Detta är mycket enkelt, mycket lättförståeligt..

Behövs ingen domstol för att bestämma detta.

DÄREMOT, kan du som kund ta till rättsliga metoder för att TVINGA valve att låsa upp ditt konto igen.. Om de har utfört något felaktigt så kan de stänga ner ditt konto.. Sedan kan du gå till typ konsumentsombudsmannen (eller den rättsliga diton i USA) och helt enkelt tvinga valve att backa.

Detta händer mycket ofta.. Kunda köper tjänst/vara.. Företag anser att kund inte behnadlat varan som sig bör och nekar tjänst/garanti... Kund går till plus och gråter ut.. Företag tar tillbaks varan eller levererar brendband fort som attan!

Eller har du alldrig kollat på plus? Bara spridit DINA tankar om hur lag och ordning går till?

Om du är intresserad av att övertyga mig om något annat, gå till din advokat och fråga honom.. Se sedan til latt han skriver ner ett intyg på hur jag har fel och du rätt.. Sen kan du väll PMa det till mig eller skriva det här.. Eller hitta ett rättsligt fall som jag kan läsa om någonstans i svergie (som finns online såklart).

Jag tror inte jag har fel, tror du?

jag tror inte dessa agrements gäller om man är under 18....

Jag hade köpt spelet, men kunde inte regga med min eu key, därför testa jag med us-key!

du vet väl att det inte är olagligt i sverige att ladda ner spel,varför skulle det vara olagligt att använda en annan key på ett köpt spel för?

Det är inte olagligt att skriva in en annan nyckel, KORREKT?

Det är steam som inte behandlat kund/kunder som sig bör, men kund/kunder kan inte alla stämma steam, och det vet valve!

aldrig stavas aldrig med två L, alltid stavas alltid med två L, lär dig den regeln!

du kan börja med att läsa svar och sånt i detta forum, sen kan du jämföra med de lite udda exemplen om valve gjorde rätt eller fel.

Ni får akta för microsoft snart, deras SP3 kommer att avinstallera er OS installation ifall ni skulle råka ha tankat någon warez någon gång, (kollar igenom registret). Det är faktiskt samma sak som valve skulle ha gjort.

Tillåter man valve att göra som dom gjort, så kommer snart fler företag haka på. KORREKT?

Om fler företag gör som valve, så får du kanske köpa betala för en glödlampa 2ggr, eller köpa ny mus för att du inte använde rätt drivrutiner till den förra.

Genom att låta valve göra som dom gör, så är du en förespråkare för SÄPO, inte bara för att säpo ska finnas, utan dom ska få resurser att bevak varje tanke vi har. Om jag tex skulle tänka, säg, på att råna en bank, eller att kolla på en cool actionfilm där någon gör det. så skulle säpo veta det, och agera därefter, dom skulle ha rätt till att storma mitt vardagsrm och sätt en välplacerad kula mitt i panan på mig, och sen bara för att grannen råkade tänka på skott, så spränger dom han utav bara farten. (sista är lite satirvarning)

sist men inte minst, det är skitjobbigt att läsa alla radbrytningar!

Om du kan hitta i eulan, där det står en definering på piracy, eller där det står att man inte får använda en annan key, så kan ju du visa upp det, eller varför inte bara säga vad det står.
det verkar ju som du läst den!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MainEgo
jag tror inte dessa agrements gäller om man är under 18....

Jag hade köpt spelet, men kunde inte regga med min eu key, därför testa jag med us-key!

du vet väl att det inte är olagligt i sverige att ladda ner spel,varför skulle det vara olagligt att använda en annan key på ett köpt spel för?

Det är inte olagligt att skriva in en annan nyckel, KORREKT?

Det är steam som inte behandlat kund/kunder som sig bör, men kund/kunder kan inte alla stämma steam, och det vet valve!

aldrig stavas aldrig med två L, alltid stavas alltid med två L, lär dig den regeln!

du kan börja med att läsa svar och sånt i detta forum, sen kan du jämföra med de lite udda exemplen om valve gjorde rätt eller fel.

Ni får akta för microsoft snart, deras SP3 kommer att avinstallera er OS installation ifall ni skulle råka ha tankat någon warez någon gång, (kollar igenom registret). Det är faktiskt samma sak som valve skulle ha gjort.

Tillåter man valve att göra som dom gjort, så kommer snart fler företag haka på. KORREKT?

Om fler företag gör som valve, så får du kanske köpa betala för en glödlampa 2ggr, eller köpa ny mus för att du inte använde rätt drivrutiner till den förra.

Genom att låta valve göra som dom gör, så är du en förespråkare för SÄPO, inte bara för att säpo ska finnas, utan dom ska få resurser att bevak varje tanke vi har. Om jag tex skulle tänka, säg, på att råna en bank, eller att kolla på en cool actionfilm där någon gör det. så skulle säpo veta det, och agera därefter, dom skulle ha rätt till att storma mitt vardagsrm och sätt en välplacerad kula mitt i panan på mig, och sen bara för att grannen råkade tänka på skott, så spränger dom han utav bara farten. (sista är lite satirvarning)

sist men inte minst, det är skitjobbigt att läsa alla radbrytningar!

Om du kan hitta i eulan, där det står en definering på piracy, eller där det står att man inte får använda en annan key, så kan ju du visa upp det, eller varför inte bara säga vad det står.
det verkar ju som du läst den!

Men snälla vet du inte vad du pratar om så kan du vara tyst istället. Det är absolut förbjudet att ladda ner spel i Sverige. Däremot så är det inte förbjudet att ladda ner film och musik.

Dessa "agreements" är inget man behöver bry sig om i Sverige. Vill de hänvisa till avtal så måste avtalet skrivas när du inhandlar spelet och inte efteråt.

Permalänk
Medlem

Nu är det ju så firnurligt att så fort man skapat ett Steamkonto så har man "skrivit på" dessa "agreements". Alltså ALLA som har ett Steamkonto har accepterat att kontot kan bli dissablat vid missbruk av det. Har man då låst en CD key till kontot så kan man inte spela.

Det är olagligt att ladda hem spel, och program till datorn. Det har det alltid varit i sverige. Det är olagligt att skriva in en nyckel som man inte betalat för eftersom det klassas som stöld av programmet/spelet. Som kukilon skriver är det fortfarande lagligt att ladda ner musik, filmer vet jag inte. Därimot är det olagligt att sälja musiken man laddat ner. Man får ge den till bekanta osv.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icy

Eller har du alldrig kollat på plus?

(en ngt editerad quote..)

På tal om Plus, kan inte några (alla?) av er som drabbats skriva dit? Imho så är det ett stort problem som passar utmärkt i ett plus-program. Det vore även intressant om ngn kontaktade sin konsumentvägledare så ngn med lite djupare kunskap om konsumenträtt kunde uttala sig.

Skulle vara intressant o höra vad Valve/VU säger om avstängningen av konton efter ett tag vilket gjort att man hunnit köpa spelet från det att man testat warez-nyckeln till det att man blivit avstängd. Även vad lagen säger skulle inte skada o få veta

Trots allt bor vi i Sverige, dom flesta har köpt sitt spel här osv, så Svensk lag gäller (vilken säkert skiljer en del från USAs lag vilken steamlicensen och Valve/VUs agerande baserar sig på)

Permalänk
Medlem

Inlägget inte riktat till någon speciell, bara mina funderingar...

När man fuskar i ett mmorpg blir man avstängd, när man missbrukar sin e-post blir man avstängd, om man bryter mot reglera i ett forum blir man avstängd och så vidare...

Detta är inget nytt, dvs även om man inte bryter mot någon lag eller inte har skrivit på något avtal så har företag länge ändå bannat folk från olika tjänster, oavsett om det är gratis eller om kunden betalar för tjänsten.

Vad är det som gör Steam så annorlunda? Varför är det så många som blir upprörda?

Permalänk
Medlem

Dvorak att de betalat för sina spel och inte kan spela dem. Man betalar ju inte direkt för sweclockers...

Visa signatur

hmm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icy

Eller har du alldrig kollat på plus? Bara spridit DINA tankar om hur lag och ordning går till?

Om du är intresserad av att övertyga mig om något annat, gå till din advokat och fråga honom.. Se sedan til latt han skriver ner ett intyg på hur jag har fel och du rätt.. Sen kan du väll PMa det till mig eller skriva det här.. Eller hitta ett rättsligt fall som jag kan läsa om någonstans i svergie (som finns online såklart).

Jag tror inte jag har fel, tror du?

Jag tror inte du har fel, jag vet att du har fel.
Jag har tittat på Plus, intressant program.

Jag har inget intresse av att ödsla tid på att "övertyga" dig om att jag har rätt. Du får tro vad du vill. Jag behöver inte kontakta min advokat eftersom att jag inte har haft något problem med vare sig Half-Life 2, Steam eller låst konto. Får jag problem i framtiden så kontaktar jag min statliga gamla arbetsplats på Södermalm som enbart sysslar med konsumentfrågor, där reder juristerna ut mina problem.

Jag råder dock er som faktiskt har problem med Steam/Valve och har en köpt nyckel/eller kopia att kontakta kov och berätta om era problem.

Visa signatur

||BFG 7950 GX2||ANTEC 1080AMG 480W||ASROCK Dua SATAII||Opteron 146 @ 2800Mhz ||4x 512MB Kingston HyperX @ 2-2-2-5 ||BFG 7950 GX2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Dvorak att de betalat för sina spel och inte kan spela dem. Man betalar ju inte direkt för sweclockers...

Men du, eller någon annan betalar för uppkopplingen och leverantörer kan dra in sina abonnemang som bekant är. Beter man sig illa här blir man också avstängd för den delen

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Det är som att man blir avstängd från BBB och måste fortsätta betala månadsavgiften.

Permalänk

Skillanden är att när du blir avstängd från din uppkoppling så får du lite mer detaljerad information i form av loggar för tidpunkten då uppkopplingen missbrukades samt vilka bestämmelser som överträddes.

Och nej, jag skulle inte finna mig i det heller om jag inte gjort något olagligt. //Patrick

Visa signatur

||BFG 7950 GX2||ANTEC 1080AMG 480W||ASROCK Dua SATAII||Opteron 146 @ 2800Mhz ||4x 512MB Kingston HyperX @ 2-2-2-5 ||BFG 7950 GX2