Permalänk
Avstängd

När hade deras tävling dratt igång ifall de hade någon? 07:00?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wizie:

När hade deras tävling dratt igång ifall de hade någon? 07:00?

8.00 har jag för mig att de första utdelningarna har varit de tidigare åren.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Nått år började de redan utdelningen vid midnatt. Men oftast är det vid 8 tiden.

Jag hoppas fortfarande att Dustin inte sviker oss i år och kör igång även i år med Julklappsutdelning på Julafton.

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Nått år började de redan utdelningen vid midnatt. Men oftast är det vid 8 tiden.

Jag hoppas fortfarande att Dustin inte sviker oss i år och kör igång även i år med Julklappsutdelning på Julafton.

Ja, juste. Det hade jag glömt bort men de 2 eller 3 senaste åren har det varit på morgonen iaf.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Tråkigt att de slutade

Japp de ersatte med en tråktävling...
Blir till att södja andra ÅF i år då.

Permalänk

Besviken på Dustin faktiskt, den här tävlingen var inte alls lika rolig som den vanliga utdelningen!

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Medlem

Även om jag inte vunnit hos Dustin, tycker jag ändå att det varit en suverän tävling. Jag menar, en chans varje dag
att vinna några av dom absolut mest åtråvärda sakerna just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av junkan:

Japp de ersatte med en tråktävling...
Blir till att södja andra ÅF i år då.

Efter lite god julmat lägger sig nog besvikelsen.

Permalänk
Inaktiv

De kanske kör en enda utdelning exakt klockan 15, när hela Sverige har annat att tänka på!
(Jag undrar förresten hur många det här inlägget får att sitta framför datorn klockan 15 ...?)

Permalänk
Medlem

Dustin sket i det blå skåpet (iaf bland vi som gjort tävlingen till tradition )

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Inaktiv

Vad är det för fel på er? Besvikna för dem inte ger ett gäng nördar på internet chancen att sitta och fuska till sig x antal gratis julklappar? Var glada att ni fått tidigare år istället för det är inte många andra företag som haft liknande julklappsutdelningar.

Till och med på julafton har ni mage att sitta och klaga, usch...

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon88790:

Vad är det för fel på er? Besvikna för dem inte ger ett gäng nördar på internet chancen att sitta och fuska till sig x antal gratis julklappar? Var glada att ni fått tidigare år istället för det är inte många andra företag som haft liknande julklappsutdelningar.

Till och med på julafton har ni mage att sitta och klaga, usch...

Jag har inte fuskat ett enda år och ändå lyckats få en klapp..

Hur som helst lär Dustin förlora en del kunder på detta eftersom det trots allt var många som hade detta som tradition, jag var en av dom.. Stiga upp 07:30 och ta en klapp innan dom andra i familjen vaknar.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MasteraCe:

Jag har inte fuskat ett enda år och ändå lyckats få en klapp..

Hur som helst lär Dustin förlora en del kunder på detta eftersom det trots allt var många som hade detta som tradition, jag var en av dom.. Stiga upp 07:30 och ta en klapp innan dom andra i familjen vaknar.

Inte jag heller, men oerhört många gjorde.

Betvivlar på att dem kommer förlora kunder, många som var med på tidigare års julklappsutdelnigar var inte kunder sen innan. De kunder dustin haft sen innan kommer nog inte bry sig om att de inte får en liten julklapp...

Permalänk

Hade varit bra att kunna se alla studentrabbater på en sida, så man vet vilka varor som man får rabatt på

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB
OS: Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon88790:

Inte jag heller, men oerhört många gjorde.

Betvivlar på att dem kommer förlora kunder, många som var med på tidigare års julklappsutdelnigar var inte kunder sen innan. De kunder dustin haft sen innan kommer nog inte bry sig om att de inte får en liten julklapp...

Ser inte riktigt någon större poäng och sluta handla hos Dustin på grund av att de inte ger ut julklappar i år, skriker girighet.
På sitt sätt var det skönt att de skippade i år, visst, förra året var första året jag var med trots att jag har handlat från Dustin det mesta de senaste fyra åren, men nu slapp jag bry mig om och stiga upp tidigt för att försöka få mig en julklapp. Lite mindre stress idag iaf.

God jul Dustin och tack för alla produkter ni levererat snabbt till mig under detta år!

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Avstängd

det var ju....tråkigt

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Iofs men det är ju bättre en tävling där man ska vara snabbast än en där man ska hitta på värsta motiveringen? Finns garanterat dom som förtjänar sin klapp men finns garanterat lika många som trollar ihop nån historia.

Enda tävlingen jag nånsin haft en chans på

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Med tanke på att Inet blev framröstad som bästa butik av Sweclockers läsare så verkar inte Dustins givmildhet på julafton ha gjort något större avtryck.

Själv har jag varit med flera år, och vunnit en hel del fina klappar. Nästan så att man tycker att det var bra att de inte hade i år för det var ganska jobbigt, ändock en lite tradition. Tyvärr så fuskade många och flera blev giriga och besvikna så jag förstår att Dustin inte har några fler. Tackar Dustin för de julklappar jag fått genom åren och kommer fortsätta handla av dem så länge de håller låga priser.

Visa signatur

NO MAAM

Permalänk
Medlem

Vill bara kommentera en sak
http://www.dustinhome.se/dustin-pc-enthusiast-xi95-27-wide-tf...

"Grafiken i datorn står två stycken Nvidia GeForce GTX 560 TI för. Med dubbla prestandagrafikkort och en total minneskapacitet på 2GB kan du förvänta dig att maximera inställningarna i dagens hetaste spel. Tack vare HDMI utgången på grafikkortet har det aldrig varit enklare att koppla datorn till Tv:n och njuta av HD kvalité."
Står det i länken, minneskapaciteten räknas väl fortfarande som 1GB? Även om man har SLI så räknas minnesmängden bara på ett kort, eller är jag helt borta?
Bara något jag la märke till, trodde Dustin kunde sina saker (Skämt åsido)

God jul på er!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anonymous FTW:

Med tanke på att Inet blev framröstad som bästa butik av Sweclockers läsare så verkar inte Dustins givmildhet på julafton ha gjort något större avtryck.

Själv har jag varit med flera år, och vunnit en hel del fina klappar. Nästan så att man tycker att det var bra att de inte hade i år för det var ganska jobbigt, ändock en lite tradition. Tyvärr så fuskade många och flera blev giriga och besvikna så jag förstår att Dustin inte har några fler. Tackar Dustin för de julklappar jag fått genom åren och kommer fortsätta handla av dem så länge de håller låga priser.

Det är bara att kolla på butikernas årsomsättning så ser man vilka som är populärast i allmänhet.
Tro det eller ej, men kundkretsen är större än swec.

Tycker det var rätt skönt att de slutade med julklappsutdelningen och gav oss julafton tillbaka.
Däremot tycker jag det var synd att de inte startade rean som de brukar.
Nåt trevligt fynd brukade man kunna göra.

Permalänk
Medlem

Jaha det verkar som om Dustin skippat Julklappstävlingen i år!

Jag hoppas dock att detta bara är tillfälligt och att den återkommer till nästa år. Den traditionen är bara för bra för att sluta med.

Jag ser att några klagat på girighet och fusk, det handlar inte om girighet. Det handlar om att det blivit en kul tradition för oss nördar. Nu när den traditionen inte följs i år så känns det som om nått saknas på Julen. Den är inte riktigt komplett utan att man deltagit i Dustins Julklappsjakt. Så jag hoppas verkligen att tävlingen återkommer. Vad gäller kostnadsmässigt så är det ju så att i jämförelse med traditionell annonsering så är den ju billig, Dustin måste väl även i år ha en massa grejer i lager som man vill bli av med.

Vad gäller fusket, så stävjades ju en stor del av det förra året då man hade kunskapskrav dvs man var tvungen att svara på frågor om Dustin som företag. Så det är ju inget större problem längre!

Dustin skulle även i år kunna rädda julhelgen. I de flesta andra länder så är det ju morgondagen dvs Juldagen den 25'e december som är den "Stora dagen" då Tomten kommer. Dustin skulle därmed kunna köra en rövare i år genom att köra Julklappstävlingen imorgon istället. Det vore ju en total överraskning med stor effekt.

Hoppet är det sista som överger människan ju

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Skrivet av Dannema:

Vill bara kommentera en sak
http://www.dustinhome.se/dustin-pc-enthusiast-xi95-27-wide-tf...

"Grafiken i datorn står två stycken Nvidia GeForce GTX 560 TI för. Med dubbla prestandagrafikkort och en total minneskapacitet på 2GB kan du förvänta dig att maximera inställningarna i dagens hetaste spel. Tack vare HDMI utgången på grafikkortet har det aldrig varit enklare att koppla datorn till Tv:n och njuta av HD kvalité."
Står det i länken, minneskapaciteten räknas väl fortfarande som 1GB? Även om man har SLI så räknas minnesmängden bara på ett kort, eller är jag helt borta?
Bara något jag la märke till, trodde Dustin kunde sina saker (Skämt åsido)

God jul på er!

Det var en väldigt märklig formulering, jag ser till att någon tar och reviderar den texten omgående.
Tackar som uppmärksammade detta!

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk

På tal om julklappsutdelningen skall jag se till att de ansvariga hos oss får ta del av samtliga era åsikter så vi kan ännu roligare/bättre erbjudanden/tävlingar till nästa jul

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Kampanjen Chippa turbon i pc´n! Vi monterar SSD:n åt dig!
Kostar den 1490:- eller 1863:-?

Permalänk
Skrivet av Notan:

Kampanjen Chippa turbon i pc´n! Vi monterar SSD:n åt dig!
Kostar den 1490:- eller 1863:-?

Både och faktiskt, 1490 är priset utan moms, 1863 är priset med moms.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Både och faktiskt, 1490 är priset utan moms, 1863 är priset med moms.

Då kanske det är läge och flytta annonsen till företagssidan. På privatsidan vill jag se priser med moms, era skojare.

Permalänk
Medlem

Tjena Dustin Home!
Beställde ett par M-AUDIO STUDIOPHILE BX5 D2 (art. nr. 5010609766) högtalare från er och såg efteråt att statusen var "Ej i lager" och jag undrar när ni får hem dom? Behöver nämligen dom ganska snart eftersom jag ska ge bort dom i present. Finns det möjlighet att byta annars? Har redan betalat och allt.

Kul att ni svarar så snabbt och finns här på forumet, GILLAS!

MVH
Alex

Permalänk
Skrivet av Notan:

Då kanske det är läge och flytta annonsen till företagssidan. På privatsidan vill jag se priser med moms, era skojare.

Den ska absolut ligga på företagssidan med det priset och inte på privatsidan. Jag hittar den dock inte på privatsidan, så jag skulle uppskatta om du kunde berätta vart på privatsidan den har hamnat så ser jag till att den korrigeras snabbare än snabbast!

Skrivet av elzidor:

Tjena Dustin Home!
Beställde ett par M-AUDIO STUDIOPHILE BX5 D2 (art. nr. 5010609766) högtalare från er och såg efteråt att statusen var "Ej i lager" och jag undrar när ni får hem dom? Behöver nämligen dom ganska snart eftersom jag ska ge bort dom i present. Finns det möjlighet att byta annars? Har redan betalat och allt.

Kul att ni svarar så snabbt och finns här på forumet, GILLAS!

MVH
Alex

Kul att höra att vår närvaro uppskattas
För närvarande kan jag tyvärr inte se något datum på den artikeln, men jag ber våra inköpare kolla upp ett datum så återkommer jag med det per PM sen.

När det gäller support ärenden av den här sorten skulle jag dock uppskatta om ni kunde skicka det via PM framöver

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Hej, har en fråga angående era Mediabänkar ifrån MULTIBRACKETS, har bestämt mig för en sådan "ENVY I WHITE" dock så är erat pris högt på prisjakt.nu

http://www.dustinhome.se/multibrackets-tv-table-envy-i-white/...

Webhallen har ett pris på 4300kr. Är det något ni kan matcha? Hade gärna velat handla oss er

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Observera att enskilda ärenden inte skall tas upp i tråden. Dustin Homes representant tar emot frågor om enskilda ärenden via PM enligt egen utsago.