vilka spel fick du i julklapp?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Om det lanseras till den nionde januari nästa år kommer Fan att åka skridskor den dagen.

Ingen som har påstått att det kommer släppas den nionde januari heller, så du slipper nog ta på dig skridskorna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Om det lanseras till den nionde januari nästa år kommer Fan att åka skridskor den dagen.

Om man läser på cdon.com så står det preliminärt releasedatum 2006-02-01, så det är ett tag till, men i alla fall

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk

Jag fick PGR3 till 360n i julklapp, fick den dyraste presenten av alla
Vad jag vart mest överraskad över var att hon faktiskt visste att jag ville ha det spelet

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem

Inga spel, fick nyttiga saker istället gav bort ett pokerkitt till brorsan för att han hjälpt mig med bilen, samt spelade lite brädspel med mormor idag..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag fick "GT Legends"!
Och jag säger bara: grymt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Men att skriva ghey när man är 19 är mera OK?

Anledningen jag stavade det på det sättet är för att jag ville inte att nån skulle ta illa upp eller tro att jag menade homosexuellt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Jag önskade mig inte ett piss, förutom två böcker. På något sätt känner jag mig mer mogen än du, eftersom jag fick två vuxna saker medans du försöker bevisa din sexuella läggning genom att inte önska dig något.

Fick för övrigt en massa andra saker som jag inte önskade mig, men eftersom det är tanken som räknas blev jag glad ändå. För övrigt så önskar jag att jag aldrig blir för "stor" för julafton, för det, om något, är "ghey".

Jag tycker hela grejen att "jag önskar mig detta och detta" etc. är väldigt barnsligt. Jag känner mig bortskämd när jag säger sånt. Just därför jag klarar mig utan presenter.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Deltaxy
Du kanske skulle önskat dig ett engelska lexikon.

Det finns alltid saker man behöver/kommer att behöva så att säga att man inte behöver nåt är
bara BS. Du kanske klarar dig bra utan t.ex. raklödder men jag skulle få ett skapligt blödande sår.

Visst kan man köpa sakerna själv men det är alltid kul att köpa saker till andra.

Jag köpte många julklappar till andra personer men jag själv ville inte ha något. Svårt att förstå? Svårt att acceptera eller? Jag är ingen girig människa. Samma sak förra året.. ville inte ha presenter.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Som flera redan påpekat, det där kändes som ett typiskt sånt där "jag har fyllt 19 och är vuxen!!! jag är tuff!!!" fast du är nog rätt barnslig innerst inne du med Och vad har sexuell läggning med detta att göra?

Jag önskade mig inte något speciellt heller, förutom NDS men det var sen födelsedagen för ett litet tag sen Fick pengar och lite grejer, helt klart nöjd... Behöver inte såå mycket, begär inte så mycket ^^

Har inget att göra med att jag tror att jag är vuxen eller nåt sånt. Du kommer nog att förstå snart. Tycker bara att julen handlar för mycket om presenter och för lite om att egentligen vara med sin familj och softa med de. Tycker presenter förstör på ett sätt.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Har inget att göra med att jag tror att jag är vuxen eller nåt sånt. Du kommer nog att förstå snart. Tycker bara att julen handlar för mycket om presenter och för lite om att egentligen vara med sin familj och softa med de. Tycker presenter förstör på ett sätt.

Man kan säga det på ett bättre sätt än "det är ghey att önska sig saker", för då klagar du ju på andra. Spela roll vad andra gör ^^ Och jag håller med, men sen kan presenter vara personliga och visa att uppskattar sina nära och kära osv, men det är säkert olika i olika familjer. Hursomhelst, ditt inlägg lät ju typ som ett påhopp på folk, kunde skrivit som du skrev nu från början så hade du sluppit allt klagomål på dig.

Och "Du kommer nog att förstå snart." låter som du försöker visa dig vuxen, tror dom flesta vet och iaf jag att julen inte bara handlar om presenter.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

de är såna här borthopp från egentliga ämnen som för trådar lästa, lär er!!!

För övrigt så fick jag:
Battlefield 2
Pengar i möjlig tatuering(eller GC/Nintendo DS)

EDIT: Har ni inget svar som har med frågan eller så att göra, var tysta.
De inlägget om du itne önska dig något var onödigt och säga att de är ghey osv.
De som om en kille skapar en tråd "Behöver hjälp med detta" och någon svarar "De spelet har jag aldrig spelet, men de verkar dåligt".

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone

Har inget att göra med att jag tror att jag är vuxen eller nåt sånt. Du kommer nog att förstå snart. Tycker bara att julen handlar för mycket om presenter och för lite om att egentligen vara med sin familj och softa med de. Tycker presenter förstör på ett sätt.

Du vet att det är skillnad på presenter och presenter va?
Att ge någon något genomtänkt och roligt är ju skitkul! fick själv lite "bra att ha" saker, dammsugare, kaffekokare, lite porslin, stekpanna m.m
Detta blev jag mycket glad över!

Dessutom är det din familj det är lite skevt i om ni tycker att allt handlar om presenter! Vi har i vår familj helt underbara traditioner som nu tyvärr måste ändras på för att mormor och morfar ska sälja sitt hus

Aja nog med det god jul och trevlig fortsättning till er alla!

RedFLip: Ett forum utan diskussioner är som att hångla med Pamela Anderson utan att klämma henne på brösten..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Max Payne till ps2

Visa signatur

We are the police you moron, We got helicoptors.

Permalänk
Medlem

Vi vet nog alla att Cloudstone gjorde bort sig rikligt, så vi kan sluta strö salt i såret på honom nu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Jag köpte många julklappar till andra personer men jag själv ville inte ha något. Svårt att förstå? Svårt att acceptera eller? Jag är ingen girig människa. Samma sak förra året.. ville inte ha presenter.

Har inget att göra med att jag tror att jag är vuxen eller nåt sånt. Du kommer nog att förstå snart. Tycker bara att julen handlar för mycket om presenter och för lite om att egentligen vara med sin familj och softa med de. Tycker presenter förstör på ett sätt.

Om du tycker att julklappar förstör varför gav du då bort många julklappar till andra personer??

Permalänk
Medlem

Call of Duty 2 och GTA: Liberty City Stories

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Fick GT Legends. Underbart spel !

Visa signatur

Intel E8500 | Asus P5Q-E | 2x2GB Corsair | Sapphire HD4870 1GB | Tagan 480W

Permalänk
Medlem

Själv fick jag Call of Duty 2 till PC. Ska bli GRYMT roligt och testa det, har bara provat på en 360 i en spelaffär och det verkade najs

Permalänk

Jag fick Starship troopers, mycket skoj spel om man är ett fan till storyn...
Men det är inget spel man spelar för grafiken (för det är faktiskt skitful grafk på vissa moduler) utan man spelar det för känslan samt multiplayerdelen verkar ganska intressant
Ska bli j*vligt kul på de kommande lanen i och med att det finns coop jag menar, slakta bugs med polarna är inget man får göra varje dag...

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Jag fick Battlefield 2 och förhoppningsvis får jag även Call of Duty 2 på tisdag.

Visa signatur

hoppas detta är rätt forumdel

I am a signature TACODICK, please copy me to your own sig to help me spread.

Permalänk
Medlem

Står inte att det måste vara pc-lir eller konsoll =

Ett pokerset i en fin alu-väska med chips och skit

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ryden

RedFLip: Ett forum utan diskussioner är som att hångla med Pamela Anderson utan att klämma henne på brösten..

Vet inte hur de är för dig, men jag kan hångla med tjejen utan att klämma på brösten..

EDIT: Disskusioner är ett måste helt klart, men att hetsa fram dem är som att leta efter bråk, de leder ingen vart.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Jag fick Half-Life 2 i julklapp och ett 7800gt, så nu flyter det fint

Permalänk

"RedFLip: Ett forum utan diskussioner är som att hångla med Pamela Anderson utan att klämma henne på brösten.."

Hahaha, eller som att ha en Ferrari och inte köra fort (bortser från svenska lagen just i detta tillfälle jag skriver, så inga påhopp tack )

edit* särskrivning is the shit

Visa signatur

1::3700+ San Diego@3.0GHzghz[300x10], Abit KN8-Ultra, 1024mb, X850XT @ PE. 01: 27190. 05: 6220.
2::XP 2500+ @ 3200+, Asus A7N8X-X, GeForce FX 5700 Ultra@ 605/1100, 512mb ddr. 01: 13550

Permalänk
Medlem

COD2 ifrån XFX

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk

King Kong till xbox 360

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Jag köpte många julklappar till andra personer.

Tycker bara att julen handlar för mycket om presenter och för lite om att egentligen vara med sin familj och softa med de. Tycker presenter förstör på ett sätt.

Hmm lite dubbelmoral?

Jaja nog om detta nu kanske.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

jag fick Bf2:Modern combat (xB), Fallout :brother hood of steel (xb(SUGER har inte spelat), KING KONG (PC), Call of Cthulhu (xb),

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Quake 4
Dock med en skum skiva, var ojämn i kanterna, så jag har inte kunnat testa det än...

Visa signatur

iMac 27"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Special forces
Half life 2, som var riktigt uselt
Fear

Och ska åka iväg och köpa wow imorgon

Ehh.... Nu förstår jag inte riktigt...

HALF LIFE 2 SOM VAR RIKTIGT USELT? Är du hjärndöd?
Vad tycker du är bra spel isåfall? Det skulle vara riktigt kul att höra...

Tala gärna om vad det var som var uselt. Det tror jag inte att du kan...

Menar du att det var tråkigt eller att det var ett dårligt spel?
Personligen rankar jag HL2 som världshistoriens bästa spel i alla avseenden ( vilket du säkert redan förstått ), samt roligaste, fast det är iofs en smaksak.

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Medlem

Fick WoW utav tjejen.

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blesk
[B]
HALF LIFE 2 SOM VAR RIKTIGT USELT? Är du hjärndöd?

Citat:

det är iofs en smaksak. [/B]

Så, du svarade på frågan själv.

*trött på att alla trådar ska handla om hur mycket man hatar/älskar HL2... kan inte alla köra det i någon av hata/älska HL2 trådarna*

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pertan
Fick WoW utav tjejen.

Undrar om hon visste vad hon gjorde... hade ju varit mer riskfritt att ge dig en rysk postorderfru!

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Happysatan
Så, du svarade på frågan själv.

Va? Jag menade att det är en smaksak om man tycker att det är roligt eller ej. Inte om det är ett bra spel eller inte. Hur i hela friden kunde du misstolka det?

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD