vilka spel fick du i julklapp?

Permalänk

Jag fick inget spel Men funderar på att köpa battlefield 2 av pengarna jag fick.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Nice! Då blir det spelade för dig den närmsta tiden? Är wow kul?

WoW är som Pringles. "Once you pop, you can't stop"

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=[zLiX]=-
Jag fick: Battlefield 2, SAN andreas, FEAR, The movies, Age of emires 2, CoD2, Need for speed most wanted, WoW Slå det ni!

Slår det nästan iaf

Wild Arms 3
Star Ocean: Till the end of time
Resident Evil: Code Veronica X
Unlimited Saga
Breath of Fire V: Dragon nånting
Resident Evil 4 (tidig julklapp fick för 2 veckor sen )

samtliga till PS2 och med tanke på att de flesta är RPG så har jag så det håller tills nästa jul

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Fick Mario Kart Ds och BF2: Special Forces

Visa signatur

|MacBook 1.83 | 60 gb | 1024 ram| iPod Shuffle G2 | Iphone
Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare. För att gå med, lägg till detta i din signatur.

Permalänk

Fick inget spel. Fick däremot 2500 kr, ska köpa Xbox 360 i februari.

Edit: Ska köpa 360 istället för PS2.

Edit 2: Nu ska morsan plötsligt tvinga mig att köpa kläder för tusen spänn. Så jag får vara glad om jag kan köpa 360 innan nästa decennium.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk

Black and white 2 + Backpacker, bara synd dock att jag inte kan spela B&W 2 pga mitt grafikkort, men en ny dator kommer snart... vet dock inte om jag ska köra stationär då eller en laptop, Acer 5024...

Permalänk
Medlem

Har fått en massa pengar, ska köpa en äxbåx för dom pengar har jag tänkt =P

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

Fick inga presenter för att jag just inte ville ha några. Jag är 19. Känns lite ghey att "önska" sig saker.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Fick inga presenter för att jag just inte ville ha några. Jag är 19. Känns lite ghey att "önska" sig saker.

Samma sak här. Fick massa kontanter istället.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Fick inga presenter för att jag just inte ville ha några. Jag är 19. Känns lite ghey att "önska" sig saker.

Känns det inte lite ghey att skriva det i ett datorforum där ingen egentligen bryr sig om det?
Samt du önskade nåt så, in yer face.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Känns det inte lite ghey att skriva det i ett datorforum där ingen egentligen bryr sig om det?
Samt du önskade nåt så, in yer face.

Eh nej. Jag fick inga presenter överhuvudtaget just för att jag inte ville ha några. Är helt nöjd med allt jag har och äger just nu. Vill inte ha nåt mer. Fick inte ens kontanter. Så... vet inte vad du vill ha sagt.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Entusiast

Denna tråden handlar om vilka spel man fått, inte dom man inte fått.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Re: vilka spel fick du i julklapp?

Fick Battlefield 2: Special Forces, men skit också, kan inte spela förens jag får mitt 6800gt mitt förra gick sönder av någon anledning. Annars fick jag 2000kr, så jag har råd med Logitech Z-5500 nu, en Logitech G5 Laser Mouse, och så lite annat smått & gott

Visa signatur
Permalänk
Medlem

själv fick jag Condemned till 360 av syrran

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aki04
själv fick jag Condemned till 360 av syrran

Klarade det igår
Väldigt kul spel

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Fick Fahrenheit till PS2 av min "sambo". Helt otippat då jag inte ens nämt det spelet. Det har inte hon heller. Så jag blev faktiskt lagom förvånad när jag fick det.

Jag har inte hunnit lira så himla mycket, men det jag sett verkar grymt kul.
God jul och happy gaming på er!

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

Fick Civilization 4 av min far.

Tur att man är ledig i en vecka...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Fick inga presenter för att jag just inte ville ha några. Jag är 19. Känns lite ghey att "önska" sig saker.

Men att skriva ghey när man är 19 är mera OK?

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

Special Forces fick jag...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Fick inga presenter för att jag just inte ville ha några. Jag är 19. Känns lite ghey att "önska" sig saker.

Jag önskade mig inte ett piss, förutom två böcker. På något sätt känner jag mig mer mogen än du, eftersom jag fick två vuxna saker medans du försöker bevisa din sexuella läggning genom att inte önska dig något.

Fick för övrigt en massa andra saker som jag inte önskade mig, men eftersom det är tanken som räknas blev jag glad ändå. För övrigt så önskar jag att jag aldrig blir för "stor" för julafton, för det, om något, är "ghey".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Fick inga presenter för att jag just inte ville ha några. Jag är 19. Känns lite ghey att "önska" sig saker.

Du kanske skulle önskat dig ett engelska lexikon.

Det finns alltid saker man behöver/kommer att behöva så att säga att man inte behöver nåt är
bara BS. Du kanske klarar dig bra utan t.ex. raklödder men jag skulle få ett skapligt blödande sår.

Visst kan man köpa sakerna själv men det är alltid kul att köpa saker till andra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Fick inga presenter för att jag just inte ville ha några. Jag är 19. Känns lite ghey att "önska" sig saker.

Som flera redan påpekat, det där kändes som ett typiskt sånt där "jag har fyllt 19 och är vuxen!!! jag är tuff!!!" fast du är nog rätt barnslig innerst inne du med Och vad har sexuell läggning med detta att göra?

Jag önskade mig inte något speciellt heller, förutom NDS men det var sen födelsedagen för ett litet tag sen Fick pengar och lite grejer, helt klart nöjd... Behöver inte såå mycket, begär inte så mycket ^^

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

PGR 3
Kameo

Permalänk
Medlem

fick G5 och ett engelskt G15 tangentbord. fick även ett logitech headset + annan skit och 2000 spänn.

Visa signatur

Cooler Master V1000 80+ Gold | Asus SABERTOOTH X79 | i7 3930K | 16GB Corsair VENGEANCE 1600MHz QUAD CHANNEL | SSD: Corsair Force Series 120GB HDD: Samsung 1TB | EVGA GTX1080 FTW

Permalänk
Medlem

Battlefield 2
Battlefield 2: Special Forces
Armies of Exigo (som jag tänker lämna tillbaka för det ser fett tråkigt ut)

Visa signatur

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Permalänk
Medlem

Xbox 360 core samt Fifa 06..

Permalänk
Medlem

Jag fick inget spel i julklapp, men eftersom jag fyller år den nionde januari, så är det inte så värst lång tid tills jag får en förbeställning till ett spel i present Nämligen S.t.a.l.k.e.r Shadow of Chernobyl (!!!!)

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NZXT_LORD
Guildwars

Är det bra\roligt?

Ont: Fick inga spel utan jag fick en massa olika saker och en massa pengar (passar bra när man får studiebidrag) Har bestält Guild Wars och ett 64Mb minneskort till GC också Funderar på att beställa WOW också. Fick en fin lampa till mitt rum också. Och chokladaskar också

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NauSea
Jag fick inget spel i julklapp, men eftersom jag fyller år den nionde januari, så är det inte så värst lång tid tills jag får en förbeställning till ett spel i present Nämligen S.t.a.l.k.e.r Shadow of Chernobyl (!!!!)

hehe den förbeställningen kan nog vara många födelsedagar

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NauSea
Nämligen S.t.a.l.k.e.r Shadow of Chernobyl (!!!!)

Om det lanseras till den nionde januari nästa år kommer Fan att åka skridskor den dagen.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.