World of Warcraft-tråden del 3

Permalänk
Medlem

Har inte lärt mig att smälta Dark Iron Ore....och jag undrar om det går att solo till honom som du lär dig Smelt Dark Iron?

Visa signatur

I am 43% addicted to World of Warcraft. What about you?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kothoga
Har inte lärt mig att smälta Dark Iron Ore....och jag undrar om det går att solo till honom som du lär dig Smelt Dark Iron?

Vet inte vad du är för klass, men jag vet att Warlocks kan det.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Vet inte vad du är för klass, men jag vet att Warlocks kan det.

Jag är en Night Elf Hunter

Visa signatur

I am 43% addicted to World of Warcraft. What about you?

Permalänk

nu e d 3e försöket jag gör för att installera bc.. den hänger sig när den vill ha cd 2..

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem

kalleidol, var så för mig med... Då får skapa en image av skivorna och mounta dem med alcohol 120%

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

okej.. alla skivorna då eller?

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem

Level 62 och 300k till level, dags o sova.

Permalänk

Kopiera alla skivor till en map på datorn och installera sedan från den mappen så ska det fungera.

Permalänk
Medlem

Jahapp, inget spel idag heller, vilken överraskning. Grattis till er som fått era.

*I <3 Webhallen*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kleff
Jahapp, inget spel idag heller, vilken överraskning. Grattis till er som fått era.

*I <3 Webhallen*

Jag har fått det. Webhallen! Men såklart funka skiten inte, så jag håller på att kopierar det till en HDD nu.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kothoga
Jag är en Night Elf Hunter

Spring -> Feign death -> Rince and repeat. Du kan ju naturligtvis också använda ditt pet för att dra aggro medans du springer förbi.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
Jag har fått det. Webhallen! Men såklart funka skiten inte, så jag håller på att kopierar det till en HDD nu.

Ja, efter mycket gnet och gnat, tog jag mig ut till poståkeriet och hämtade mitt spel. Gubben undrade vad det gällde och jag förklarade för honom. Han bara säga World of ...
-Burning Crusade!, svarade han, ja det är inte den enda skivan vi har här, det är många som vill åt dom, rena mass hysterin. Förstår inte.

Så nu sitter jag här med min kära skiva, men det är sista gången jag köper något från webhallen, tyvärr. Även om det är posten som varit lam har det smittat av sig på webhallen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kleff
Ja, efter mycket gnet och gnat, tog jag mig ut till poståkeriet och hämtade mitt spel. Gubben undrade vad det gällde och jag förklarade för honom. Han bara säga World of ...
-Burning Crusade!, svarade han, ja det är inte den enda skivan vi har här, det är många som vill åt dom, rena mass hysterin. Förstår inte.

Så nu sitter jag här med min kära skiva, men det är sista gången jag köper något från webhallen, tyvärr. Även om det är posten som varit lam har det smittat av sig på webhallen.

fick du nått koliid då? för jag fick inget av cdon.com så jag kan inte äns hämta ut skiten, sista gången de får en order från mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Spring -> Feign death -> Rince and repeat. Du kan ju naturligtvis också använda ditt pet för att dra aggro medans du springer förbi.

Gjorde så för 3-4tim sedan...tog mig 1tim och ett antal wipes...men klarade det till sist...så nu kan man smälta Dark Iron Ore till DI bars

Visa signatur

I am 43% addicted to World of Warcraft. What about you?

Permalänk
Medlem

Kul Outland är nere på Shattered Hand...

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
loggar in nu på morgonen och en polare har pricis blivit lvl 61.. va fan hur orkar man det då? spelat hela jävla natten eller?

Kanske hade fyllt sin QuestLog med "completed" quest som är till för grupper och ger mass EXP?

Men hur bra blir ett Tier3 set från lvl60 när man har kommit till lvl70? Finns det så lika bra som är ett blått set, blåa items, gröna?

Visa signatur

Uppdatering: Denna uppdatering är uppdaterad version av den uppdatering
som släpptes för för en månad sedan ungefär.

Permalänk
Inaktiv

Det e konstigt, för redan igår stod det på webhallen att det var "skickat" men på posten står bara detta:

Här är din försändelse:

Beräknad leverans:
Tidigast 16 jan

15 jan kl 16:33
Pacsoft Online, Avsändaren har meddelat Posten att försändelsen kommer att lämnas in.

Tycker det är konstigt, har de inte skickat den idag heller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
fick du nått koliid då? för jag fick inget av cdon.com så jag kan inte äns hämta ut skiten, sista gången de får en order från mig

Jo, jag fick mitt kolli id efter ett argt mail.

Permalänk
Medlem

De skicka mitt ifrån CDON igår och jag hade det i blev lådan idag.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DyDoDe
Kanske hade fyllt sin QuestLog med "completed" quest som är till för grupper och ger mass EXP?

Men hur bra blir ett Tier3 set från lvl60 när man har kommit till lvl70? Finns det så lika bra som är ett blått set, blåa items, gröna?

Om du har tier3 kommer du inte byta ut det förens vid lvl 70 så om ett bra tag, tier3 blir värdelöst ja. Men det är som med tier1, den blev ju värdelös när bwl och naxx kom. Finns säkert liknande sets som är bra som kommer droppa på lvl 70, men ingen som vet så mycket om det än då spelet är relativt nytt.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk

och nu gick servern ner i outland... iaf på twilight hammers

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem

fan va tråkigt det är på min server nu :/
alla verkar ha rerollat (kan man ifs förstå)
men det är dött på alla bg's

Jag hade tänk o ha lite is i magen o vänta med tbc
känns inte så unikt för den delen att det kommer vara 50%
Dranie/Bloodelf överallt, och det lär dröja innan den första
hysterin har lagt sig.

Btw en fråga till alla er som klagar över era leveranser
varför ha så brottom?
verkar bara lite väl hysteriskt när någon skirver:
Hjälp jag pallar inte, måste ha! skiter i om jag beställt det redan och får det imon, måsste ha det nu! och går o köper det i en butik samtidigt som man måste
mecka för o skicka tillbaka det man beställt dagen efter.

Eller var det bara jag som vek mig av skratt när folk är så hysteriska?

Visa signatur

i5-4670k - Asus Maximus Hero z87 - Nvidia GTX 780 - Samsung 840 pro 250Gb - Crucial Ballistix 16GB

Permalänk
Glömsk

Kan ni vara snälla och använda Burning Crusade-tråden http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6... så att alla diskussioner om leveransproblem, installationsproblem och liknande hamnar där. Detta är information som bara är intressant för stunden, och passar därför inte i den här generella tråden.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk

Dom som har sagt att 60-70 kommer ta lika lång tid som 1-60 vet inte vad dom snackar om, fick 350k xp på 8h

Någon som vet vad http://www.thottbot.com/beta?i=5393 gör?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freelighter
Dom som har sagt att 60-70 kommer ta lika lång tid som 1-60 vet inte vad dom snackar om, fick 350k xp på 8h

Någon som vet vad http://www.thottbot.com/beta?i=5393 gör?

runspeed kanske?

Permalänk
Medlem

Någon snäll rouge som skulle kunna hjälpa mig?
Har precis börjat på en och undrar vilken build är bäst levla med?
Samt Daggers eller Swords?

Tacksam för svar : )

Permalänk

Hoppas alla ni klagare har lärt er en läxa. FÖRHANDSBOKA INTE såvida det inte gäller collectors edition. Det är inte värt det. Välj en fysisk butik och köp det över en disk istället. Snabbare och säkrare.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freelighter
Dom som har sagt att 60-70 kommer ta lika lång tid som 1-60 vet inte vad dom snackar om, fick 350k xp på 8h

Någon som vet vad http://www.thottbot.com/beta?i=5393 gör?

mm det är sant. Var riktigt dåligt ryckte det där med 60-70 = 1-60. 60-70 är fan nästan 40-50. Folk är runt 65 redan efter halva dagen.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

En mage på en fransk server som redan är lvl 70, halva guilden hjälpte han aoe grinda dock :).

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
En mage på en fransk server som redan är lvl 70, halva guilden hjälpte han aoe grinda dock :).

var väll hela som hjälpte?
men ändå man får ju ingen känsla i spelet då

Visa signatur

hooho säjjer en uggla i skogen eller tomten. vem vet

"Ja, med tanke på hur oviktig titeln är för Blizzard lär dom hyra in Tjeckiens bagarlandslag för att utveckla spelet med fria tyglar //Icetec"