World of Warcraft-tråden del 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zugar
Dom skickade mitt i föra veckan men har inte fått något kolli heller det är lite skumt...

Maila dem. Det verkar vara ett krav för att få fart på verkstan.

Permalänk
Medlem

Är det nån som ens fått sitt spel från webhallen? Enligt detta så verkar de skicka idag.

FAQ från webhallen.

pga. den stora mängden Burning Crusade-frågor har vi sammanställt en
kort FAQ. Om den inte besvarar dina frågor ber vi dig återkomma.

Q: Får ni in tillräckligt med exemplar? Jag har hört att Blizzard
begränsar antalet exemplar som kommer ut på marknaden.
A: Vi har fått in exemplar för att täcka alla bokningar och mer därtill.

Q: Gäller det båda butikerna och centrallagret?
A: Absolut.

Q: När har jag spelet?
A: Vi skickar spelet så att du skall ha det på releasedagen den 16:e.

Q: Varför får jag det inte tidigare?
A: Alla återförsäljare har avtal med Blizzards distributör om att hålla
releasedatumet, även Webhallen.

Q: Min kompis order står som skickad, men inte min. Varför?
A: I skrivande stund skriver vi ut alla ordrar för paketering. Ordern
växlar då status till "skickad", men lämnar inte Webhallens lager förrän
den 15:e.

Q: Jag har beställt Collector's Edition, skickas det också den 15:e?
A: Nej, eftersom expansionen går som ett paket skickas det ytterligare
en arbetsdag innan release.

Q: For the horde?
A: Det vet du mannen.

Permalänk
Avstängd

Slår vad om att det kommer vara en hel del folk som inte får det imorgon...

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem

Hej gott folk.

Jag beställde via faktura från Webhallen, och när jag vaknade 13,00 idag låg ett härligt TBC och väntade under brevinkastet. Håller på att installera nu, 65% hitils.

mvh

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk

hmm, var det vara jag som "snålla" och bestälde fraktfritt från cdon.com istället? min status på paketet har tyvär inte ändrats än sen jag boka det i september... tycker detta verkar illa

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H@sse
Är det nån som ens fått sitt spel från webhallen? Enligt detta så verkar de skicka idag.

FAQ från webhallen.

[snip]

Tackar för infon, här satt jag och skrev ett långt inlägg om hur det vore trevligt med en förklaring om vad som händer.
Tråkigt att missa serveröppnandet inatt dock, var halva grejjen med att förhandsboka för få i tid.
Känner jag blizzard rätt dock så lär det ta minst ett dygn innan allt är stabilt nog för vara spelbart så jag kanske inte missar så mycket..

Visa signatur

Gamla Bettan - [ P5N32-E SLI| C2D E6600 3ghz@1,35v| |4GB Kingston HyperX SLI RAM| Asus NVIDIA 8800GTS 320MB | SB X-FI Xtreme Gamer |2*500GB HD Seagate Barracuda 7200.9 | Antec P180 Gunmetal Black Case ]

Permalänk
Medlem

Är det någon från Norrköping som ska stå utanför DigiStore och campa runt en 24.00 idag?
Isåfall står jag där aswell Svart jacka (en sån där med ludd på, fast luddet är borta) och en grå Mössa med en via puma på

Dra en "Hej Sweclockers" isåfall

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H@sse
Q: När har jag spelet?
A: Vi skickar spelet så att du skall ha det på releasedagen den 16:e.

Q: Varför får jag det inte tidigare?
A: Alla återförsäljare har avtal med Blizzards distributör om att hålla
releasedatumet, även Webhallen.

Oj, där sprack det, KniFF. Avtalsbrott, Blizzard kräver att alla exemplar skickas tillbaka annars skickar de ut anfallande orcer.

Permalänk

Någon som har förbokat på ginza och fått sin order skickad än? Man börjar ju bli lite orolig nu..

edit: sak samma, nu två minuter efter kom ett mail där det står att de precis skickat det

Visa signatur

PSN: nickeswe
XBL: Jixel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kleff
Oj, där sprack det, KniFF. Avtalsbrott, Blizzard kräver att alla exemplar skickas tillbaka annars skickar de ut anfallande orcer.

http://www.hidebehind.com/img/40F5D29F.jpg

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
http://www.hidebehind.com/img/40F5D29F.jpg

Grrr! Du får en 1:a

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
http://www.hidebehind.com/img/40F5D29F.jpg

imageshack ftw

de där skiten funka ju inte =(

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar
imageshack ftw

de där skiten funka ju inte =(

Funkar den?

mvh

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Om du har datorn på 24/7 så logga in redan nu så du har allt färdigt

Men hur ska det funka? Måste man inte gå till nån websida och skriva in cd-keyn?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

humm... min server har redan varit nere 2ggr och accuont management sidan lika så... de bådar inte gått... eller de var world is down när jag logade in för typ en timme sen... kom alltså in på servern men inte med gubbarna in game sen... dessutom så verkar folk fastna med zepen lite då och då

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem

:D:D

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phalle
http://img247.imageshack.us/img247/7269/dsc02031et3.th.jpg

:D:D

Låt mig gissa om någon väntar på 00:00 slaget nu.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Fick mitt Burning Idag också. Men jättekul, min CD4 är oläsbar. Vill inte skicka tillbaks och byta heller eftersom det lär ta tid, har ju min nyckel. Måste bara lyckas få tag på en fungerande version av CD4.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Låt mig gissa om någon väntar på 00:00 slaget nu.

Mm, har installerat nu *väntar*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phalle
Mm, har installerat nu *väntar*

Lycko-ost

Själv ska jag jobba från 18:00 tills efter vi stänger efter midnatt i Ebgames butiken i Linköping, vilket lär vara runt 02:00 då lär alla kunder fått sitt exemplar av Burning Crusade.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av altair4
Fick mitt Burning Idag också. Men jättekul, min CD4 är oläsbar. Vill inte skicka tillbaks och byta heller eftersom det lär ta tid, har ju min nyckel. Måste bara lyckas få tag på en fungerande version av CD4.

Du kan tanka ned det antagligen, på en viss stor svensk tracker. Kanske kan vara en ide då du har köpt lådan och har en egen cd key! Om det är lagligt eller inte vet jag inte, men moraliskt sett så tycker jag det.

Har själv haft lite problem med blizzards skivor och har vart tvungen att göra på detta sättet. Har givetvis haft spelen orginal, annars hade det inte gått så bra att spela ändå

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem

Jävla skit hoppades på att TBC skulle ligga i brevlådan när jag kom hem
Trodde man kunde lita på CDON

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Inaktiv

Hehe bokade mitt ex av TBC idag på webhallen, så det e skickat nu. Kommer väl imorrn, ska bli kul!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
http://img179.imageshack.us/img179/3716/dsc00320nn7.th.jpg

Funkar den?

mvh

Den fungerar utmärkt bra!
Skulle också förhandsbokat, då skulle jag slippa gå ut ur min lilla datastuga om 7,5 timma

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Avstängd

Har två frågor angående BC.

Får man en månads lir? Och har man en månad kvar på vanliga får man 2 om man får en gratis i BC?

Karaktärerna från vanliga WOW. Finns det mer ansikten & hår till dom i BC?

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

En fråga. Enligt vissa skickas BC från Webhallen som paket och enligt andra som brev, vad gäller? Skickas det som brev tar det ca. en dag och paket 2 dagar. Det verkar ju rimligt att det skickas som brev med tanke på tiden det skickas, men sen när fick man kolli-nummer på sina brev?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakanman
Får man en månads lir? Och har man en månad kvar på vanliga får man 2 om man får en gratis i BC?

Eftersom det inte står nått om det på boxen så tippar jag att man inte får en gratis månad.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

fan va svårt det ska va o bestämma sig då, har 3 60s, en warlock, en präst o en warrior, men vem fan ska man spela med, eller ska man starta en helt ny. åååå, snälla säg vad jag ska göra.

Permalänk
Medlem

Här sitter jag med mitt fina Burning Crusade, tur man har kontakter, har hört att nästan ingen som har beställt har fått än.