World of Warcraft-tråden del 4

Permalänk

Kan man köra combat dagger med Malzhazeen i MH och gladiator fist wepon i OH tills jag fixar emerald ripper?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cs_nörden
Kan man köra combat dagger med Malzhazeen i MH och gladiator fist wepon i OH tills jag fixar emerald ripper?

Går bra, men ska du köra combat med combat potency skaffa dig gladiator offhanden istället. Mer proccs med snabbare vapen.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bullibert
Hjälp!
Tjena, undrar om det finns något sätt att ta reda på sin cd-key? förutom boxen, för den har jag lyckats tappa bort?

Och vad ska du göra med den?
Den är ju redan reggad på ditt konto så du kan inte göra så mycket direkt.
Hjälper nog inte att skriva en key till blizz om du vill göra en recover heller, dom vill väl ha en bild på kartongen typ.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bullibert
Du hade tjänat mycket på att gå på svenska lektionerna, sen har jag inte snott accet.

Wiho, alla går tillsammans och försöker rättstava internett! gogo

...

vad behöver du cd-keyn till om du inte blivit scammad / försöker scamma?

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Har en liten snabb fråga om builds till rogue,
funderar på antingen en mutilate lr sealfate med imp ambush-oldschoolbuild
Vet inte riktigt hur mut fungerar mer än det jag läst om skillen men efter att lirat combat-swords och -dagger är jag less på dessa "sega" builds.

Hur mycket +hit behöver man för mut ska vara effektiv och gör den igentligen mer skada om man inte har så jätte bra gear? Är lv 58 FÖ.

Tänkte mest lira pvp ett tag på 59 o sen kanske skaffa tbc o lva upp till 70
Instanser är tyvärr inget jag kommer göra så mycket av så builden ska funka för sologrind och pvp för det mesta.

Vore tacksam om någon vill ge sin åsikt om någon av dessa builds.

Visa signatur

i5-4670k - Asus Maximus Hero z87 - Nvidia GTX 780 - Samsung 840 pro 250Gb - Crucial Ballistix 16GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
Och vad ska du göra med den?
Den är ju redan reggad på ditt konto så du kan inte göra så mycket direkt.
Hjälper nog inte att skriva en key till blizz om du vill göra en recover heller, dom vill väl ha en bild på kartongen typ.

För mig så räckde det med att maila nyckeln med info, sedan ville dom bara ha en bild på IDkort.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

Godkväll. Någon som vet om blizzard kommer att öppna någon sort av "level 60 realm". Längtar tillbaka till tiden före belf/draeneis. Och alla härliga raids på 60.

Visa signatur

MSI K8N Neo4 Platinum, Amd64 3700+ @ 2800mhz,x850xt pe, 2x pc-3200 512mb Kingston

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bumbi666
Godkväll. Någon som vet om blizzard kommer att öppna någon sort av "level 60 realm". Längtar tillbaka till tiden före belf/draeneis. Och alla härliga raids på 60.

Tror jag inte dom kommer göra.

Permalänk
Medlem

Nej, de har redan svarat på det förut och de vill att WoW ska gå framåt, inte bakåt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
Wiho, alla går tillsammans och försöker rättstava internett! gogo

...

vad behöver du cd-keyn till om du inte blivit scammad / försöker scamma?

Han var ju tyken först

lång historia, orkar inte förklara.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bumbi666
Godkväll. Någon som vet om blizzard kommer att öppna någon sort av "level 60 realm". Längtar tillbaka till tiden före belf/draeneis. Och alla härliga raids på 60.

När magear one shottade folk, hunters gjorde nästan det också, att döda en paladin som melee var som att slå med en pinne på en pansarvagn, nej tack.

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marshmallow
När magear one shottade folk, hunters gjorde nästan det också, att döda en paladin som melee var som att slå med en pinne på en pansarvagn, nej tack.

glöm inte bort alla warlocks med 31/31/31 builds och 40-sek fears.

Nej, själv är jag skitnöjd med tbc.. äntligen kan man vara riktigt seriös som feraldrulle utan att folk skrattar.
Jobbigt värre att våra Tier-sets ser ut som barkbitar ihopklistrade med avföring..

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggz
glöm inte bort alla warlocks med 31/31/31 builds och 40-sek fears.

Nej, själv är jag skitnöjd med tbc.. äntligen kan man vara riktigt seriös som feraldrulle utan att folk skrattar.
Jobbigt värre att våra Tier-sets ser ut som barkbitar ihopklistrade med avföring..

Era sätt är ju några av de snyggaste i spelet. Jag spelar själv mage och vår T5 är ju bara tråkigast i världen

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Tjenare, är en hunter lvl 65 iaf, gick till hellifre för att tämja ett nytt pet gick bra, men nu har det -25 i training points hur ska man få upp ett pet rill 200-300 trining points ??

tack på förhand klaga inte på min stavning orkar inte rätta till bara när det blir fel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz
Tjenare, är en hunter lvl 65 iaf, gick till hellifre för att tämja ett nytt pet gick bra, men nu har det -25 i training points hur ska man få upp ett pet rill 200-300 trining points ??

tack på förhand klaga inte på min stavning orkar inte rätta till bara när det blir fel

Hur kan du lyckats bli lvl65 utan att veta hur pets, loyalty level och trainingpoints funkar?

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

har haft samma pet sen jag började med var tyvärr fel svar på min fråga!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz
Tjenare, är en hunter lvl 65 iaf, gick till hellifre för att tämja ett nytt pet gick bra, men nu har det -25 i training points hur ska man få upp ett pet rill 200-300 trining points ??

tack på förhand klaga inte på min stavning orkar inte rätta till bara när det blir fel

De -25 training points är för att ditt nya pet är en skill som koster 25 TP och det är därför det står -25 TP

Det är enkelt att fixa så du har plus....fighta med den och mata den så den går upp i loyalty nivåer så får du mer TPs

TP = Training Points

Visa signatur

I am 43% addicted to World of Warcraft. What about you?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz
har haft samma pet sen jag började med var tyvärr fel svar på min fråga!

Så du noterade aldrig att du fick mer training-points när ditt pet gick upp i loyalty-level?

Spela med ditt pet, döda mobs, mata det så det blir klad hest så ska du se att loyalty-level går upp och du får massa trainings-points (level)*(loyalty-1), högsta loyalty-level är 6

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

Min helsvenska (en skåning) alliance guild på Stormscale söker fler warriors, både dps och prot speccade, minst full kara gear eller bättre. Mycket raid experience är ett stort plus.

Vi är på Kael'Thas för tillfället och går nog ner den här veckan så vi kommer börja med Hyjal och BT inom en snar framtid.

Läs: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=286940714&si...

http://www.aneki.org/weyland/

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Min helsvenska (en skåning)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Min helsvenska (en skåning)

'

äkta humor, inget kan förstöra denna kväll nu

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
lies har en rank 11 mage på frostmane och vid lvl 60 var det inte alls så farligt AB ofta vinst, WSG ofta förlust, AV ofta vinst, har dock inte pvpat lika mycket på lvl 70 men så mycket värre kan det väll inte va...

Lies sen när va din mage R11

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raz
Hur kan du lyckats bli lvl65 utan att veta hur pets, loyalty level och trainingpoints funkar?

Tänkte fråga precis samma sak, I suspect botting.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Tänkte fråga precis samma sak, I suspect botting.

med en HUNTER? nej, nu tror jag allt att du är lite virrig. ;D

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Min helsvenska (en skåning) alliance guild på Stormscale söker fler warriors, både dps och prot speccade, minst full kara gear eller bättre. Mycket raid experience är ett stort plus.

Vi är på Kael'Thas för tillfället och går nog ner den här veckan så vi kommer börja med Hyjal och BT inom en snar framtid.

Läs: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=286940714&si...

http://www.aneki.org/weyland/

en sak, rerollade aneki sin rogue på horde och blev priest på alliance?

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raz
Hur kan du lyckats bli lvl65 utan att veta hur pets, loyalty level och trainingpoints funkar?

Kan försvara honom med att jag inte heller hade nån direkt koll på TP när jag var lvl 60. Jag körde precis som Raditz med det första djur jag tränade (ett litet vildsvin) hela vägen till 60. Då behövde man inte direkt bry sig om TP.

Var först när jag skaffade en katt för pvp jag började kolla upp det där med TP*

*Edit: hur man fick dom alltså, inte hur de användes

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
en sak, rerollade aneki sin rogue på horde och blev priest på alliance?

Vet ej, migratade från Vek'nilash när guilden föll ihop där. Han spelar paladin nu iaf.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Hur får man cooking över 300?

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NidoKing
Hur får man cooking över 300?

Du måste köpa en bok för att få cooking över 300....han som säljer boken finns i Innet i Honor Hold

Visa signatur

I am 43% addicted to World of Warcraft. What about you?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kothoga
Du måste köpa en bok för att få cooking över 300....han som säljer boken finns i Innet i Honor Hold

Fick reda på att han finns i Thrallmar... Horde

Men tack ändå.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller