World of Warcraft-tråden del 4

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Köp ett bättre tangentbord, kolla in testerna på swec.

Ja, jag funderar på det, det är dock inget skittangentbord. Nått exclusivare (på den tiden) logitech med några år på nacken som jag är väldigt nöjd med annars. Är orolig att köpa nytt och att det ändå inte funkar. Någon som har någon annan idé?

/Martin

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plexx
asså e blizz sjuka i huvet mortalstrikes på 3.6k på en Warrior om har 13k hp vanliga slag crittar 2.3k.. så jevla trött på detta spelet

pajat hela spelet med denna pajas pvp skit, pve ftw alla klasser är dps helt plötsligt.. tillbax till ragnarok online

ja för gud vad kul det är när man speccar prot, vad finns det att göra? pvpa faan heller suger om man inte har galet bra gear... och appråpå dina ms crittar på 3.6, 13 k hp och vita crittar på 2.3 k visa mig gärna den warriorn på the armory....

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

<3 nerfwhines.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Haha, Plexx står för morgonens bästa foruminlägg! Jag skrattar så jag gråter

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hmm jo var rätt snurrig pga av alkoholintag när jag skrev det inlägget :D, blev bara så lack när jag mötte denna warriorn.

Det var mer 3.2 MS och runt 2k vanliga crittslag mot mig som är rogue men ändå sjuk kille kommer inte ihåg hans namn tog ingen screen heller =/ han hade iallfall nårra s2 grejer och den macen alla warriors springer omkring med nu.

tuff jäkel var det iallfall.

Får väll sluta whina och levla upp min egen warrior :S

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Avstängd

Får man spela på två konto samtidigt på samma dator?

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem

Ja. Känner en tjej som har 2 konton och boostar sig själv från samma dator.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Beror väl på hur guilden ser på hybrid classer som dps, men de boostar melee äckligt mycket, speciellt warriors.

Skaffa ebon netherdrake settet och lite mer pve gear så går det nog lättare att komma in.

Det gör resto shamaner också i fel >_< (läs rätt) grupp

Hursomhelst, jag har då aldrig sett någon fin dps när jag speccat enhancement, men då har jag aldrig haft riktigt bra gear, snarare medelmåttig. Enhancement dps påstås vara gear beroende i mitt gille iaf.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olegh
Det gör resto shamaner också i fel >_< (läs rätt) grupp

Hursomhelst, jag har då aldrig sett någon fin dps när jag speccat enhancement, men då har jag aldrig haft riktigt bra gear, snarare medelmåttig. Enhancement dps påstås vara gear beroende i mitt gille iaf.

Er dps är ingen vidare, men boosten ni ger warriors och rogues jämnar lätt ut det.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Entusiast
Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Hyffsat fet ^^

Citat:

• Blessing of Freedom cooldown increased to 25 seconds.

Citat:

Resilience Rating: The reduction to the percent chance to get a critical strike now also reduces the damage dealt by damage over time effects by the same percentage.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
patch notes till nästa stora patch, 2.2

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=1745059...

Va fan.. skulle inte voice chat och guild bank komma i 2.2?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Trodde också det :S

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ge mages water well snälla. Kommande patchen är nog den uslaste någonsin för övrigt. Content patch, right. Var är innehållet? "Nya" AQ-enchants? Vad hände med Mages nya arena-sett som skulle fixas i en kommande patch? Vissa delar är fortfarande sämre än de från ses 1.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

Trodde f.ö. också att Zul'aman-instancen skulle vara med i den här också... Kanske bara inet är kompletta release notes?

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plexx
Hmm jo var rätt snurrig pga av alkoholintag när jag skrev det inlägget :D, blev bara så lack när jag mötte denna warriorn.

Det var mer 3.2 MS och runt 2k vanliga crittslag mot mig som är rogue men ändå sjuk kille kommer inte ihåg hans namn tog ingen screen heller =/ han hade iallfall nårra s2 grejer och den macen alla warriors springer omkring med nu.

tuff jäkel var det iallfall.

Får väll sluta whina och levla upp min egen warrior :S

Warriors med t5 hittar väl 1k+ vitt så vita crittar på runt 2k och 3.2k på ms låter inte alls orimligt.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

Japp menade critt.

Visa signatur

blärg..

Permalänk

Jo jag såg att du antagligen menade det så jag formulerade om mitt inlägg lite Som sagt tycker inte det verkar konstigt alls med den dmgn på en warrior med t5/motsvarande gear

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

Tjenare har problem med en quest, minns inte riktigt vad den hether The smallest nått iaf i BE, man ska förvandla sig till en liten hamsnter och förgifta ogernas tunnor.. Nu till saken dom första 3 ggr kunde jag bli hamster man kunde absolut inte förgifta varför? dom 2 sista gången när jag slog på trumman blev jag bara steahlad och kunde inte göra nått.. Gör jag nått fel eller är det blizzards fel?

Permalänk
Medlem

Raditz, kollat Thottbot eller liknande? sök på questnamnet så får du upp questet. Ofta har folk skrivit förklaringar till hur man ska klara av quests. F.ö. har jag inte hört talas om det questet så jag kan inte ge dig någon konstruktiv hjälp.

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz
Tjenare har problem med en quest, minns inte riktigt vad den hether The smallest nått iaf i BE, man ska förvandla sig till en liten hamsnter och förgifta ogernas tunnor.. Nu till saken dom första 3 ggr kunde jag bli hamster man kunde absolut inte förgifta varför? dom 2 sista gången när jag slog på trumman blev jag bara steahlad och kunde inte göra nått.. Gör jag nått fel eller är det blizzards fel?

Jag hade också problem med den questen, jag kunde förgifta efter ungefär 10 försök.

Permalänk
Medlem

Tjo, har precis blivit lvl 40 och undrar om det finns något bra ställa att quest/lvla på och gärna tjäna lite pengar

Visa signatur

<(.__.<)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NeZo
Tjo, har precis blivit lvl 40 och undrar om det finns något bra ställa att quest/lvla på och gärna tjäna lite pengar

Badlands skulle jag väl tro e rätt bra. Kolla annars på www.wow-pro.com och gå in på james leveling guider, finns både för alliance och horde. Dom är mycket bra

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst
Badlands skulle jag väl tro e rätt bra. Kolla annars på www.wow-pro.com och gå in på james leveling guider, finns både för alliance och horde. Dom är mycket bra

Tackar! Ska ta och läsa igenom den. När jag endå håller på tänkte jag kolla om det är någon speciell karaktär man ska köra om man ska göra sig en Shadow Priest ? började lite idag som dvärg priest men det kanske var dumt eller ?

Visa signatur

<(.__.<)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NeZo
Tackar! Ska ta och läsa igenom den. När jag endå håller på tänkte jag kolla om det är någon speciell karaktär man ska köra om man ska göra sig en Shadow Priest ? började lite idag som dvärg priest men det kanske var dumt eller ?

Det enda du egentligen ska tänka på är att du ska trivas med din karaktär. Inte så kul att göra en gubbe som man blir less på att se efter 20 nivåer och sen veta att det är 50 kvar.

Men Dwarf priest är väl egentligen den bästa pga sin skill Fear ward som dom andra prästerna inte får

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Obbe
Det enda du egentligen ska tänka på är att du ska trivas med din karaktär. Inte så kul att göra en gubbe som man blir less på att se efter 20 nivåer och sen veta att det är 50 kvar.

Men Dwarf priest är väl egentligen den bästa pga sin skill Fear ward som dom andra prästerna inte får

draeneis har väl också fearward?

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Obbe
Det enda du egentligen ska tänka på är att du ska trivas med din karaktär. Inte så kul att göra en gubbe som man blir less på att se efter 20 nivåer och sen veta att det är 50 kvar.

Men Dwarf priest är väl egentligen den bästa pga sin skill Fear ward som dom andra prästerna inte får

Mjo, det stämmer nog rätt bra endå. Då fortsättar jag med dvärgen då jag gillar dom skarpt, tycker dom är coola XD

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggz
draeneis har väl också fearward?

Draenie, kör jag min warrior som och tycker faktiskt inte den är så jätte rolig att se på

Visa signatur

<(.__.<)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggz
draeneis har väl också fearward?

Kan jag inte svara på eftersom jag inte orkar lvla upp ännu en gubbe. har redan 3 st som inte är 70 än

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk

Dom har det

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zugar
Får man spela på två konto samtidigt på samma dator?

Står väll egentligen inget om den saken i eulan vad jag vet.. men om man har två konton så får man ju betala dubbel månadsavgift och jag tror inte blizzard gråter för att somliga spelar med flera konton

och det finns många som gör det, somliga kör upp till 5st snubbar samtidigt.

Läs mer om "dual-boxing" här:
http://www.dual-boxing.com/forums2/viewtopic.php?t=416

och här:
http://www.wowwiki.com/Multiboxing

Visa signatur

Desktop: Ryzen 9 3950x | RTX 2060 | 16Gb RAM | 512Gb + 256Gb SSD
NAS: HP Microserver Gen8 | 8GB Ram | 3x2Tb ZFS | FreeNAS
SRV: HP ML350p Gen8 | 64GB Ram | 2x E5-2630v2 | ESXI