Playstation 3-tråden, fortsättning

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
Hur tutar man?

haha... klockrent! nej det är bara nått man säger, tror inte det finns nån tutknapp...

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

Någon som bekräfa hurvida det är 45nm cell processor i 40 gigaren eller ej.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

GRID verkar ju som ett lovande bildspel från codemasters men de senaste videorna sviker....

http://www.gamersyde.com/news_6239_en.html

inte alls lika snyggt som i första trailern

Visa signatur

Rock On!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toffe
haha... klockrent! nej det är bara nått man säger, tror inte det finns nån tutknapp...

Med ratten "Driving Force GT" vilket ska vara den offeciella ratten för GT5 så finns det en tuta, och ska tydligen vara en högtalare i ratten som låter exakt som tutan i just bilen du kör

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Du kan lägga till tuta i kontroll inställningarna.

Permalänk
Medlem

Dagens hahahahaha-hahahahaha eller?

Edit: det går inte att skriva A p ril- sk ämt!

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Aja, spelet i sig kändes ganska tråkigt faktiskt. Helt sjuka standard-kontroller som man fick ställa om dessutom. Men man får väl ge det en chans till lite senare.

Samma kontroller som dom alltid haft. Och dom är bra:)

Permalänk
Medlem

min mor och Mormor skulle köra till Ullared idag (LoL ) så jag hackade på med lite hopp att NetonNet skulle ha ett G25 på lager och JA! de hade 1 ex kvar på lager Yeah

dock typ 2,5-3,5h bil dit och lika mycket hem men vad gör man inte för ett G25

(Satan va drygt det var att gå runt där medans de skulle "shoppa" fick dock fatt i ett usb minne med under tiden jag väntade in dom

ska strax testa G25 fan va glad jag är (som ett barn på julafton )

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rolle90
min mor och Mormor skulle köra till Ullared idag (LoL ) så jag hackade på med lite hopp att NetonNet skulle ha ett G25 på lager och JA! de hade 1 ex kvar på lager Yeah

dock typ 2,5-3,5h bil dit och lika mycket hem men vad gör man inte för ett G25

(Satan va drygt det var att gå runt där medans de skulle "shoppa" fick dock fatt i ett usb minne med under tiden jag väntade in dom

ska strax testa G25 fan va glad jag är (som ett barn på julafton )

Man ser lyckan i ditt meddelande iaf

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Hehe, grattis

Har aldrig sett någon använda så många smilies!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Centura
Hehe, grattis

Har aldrig sett någon använda så många smilies!

det blev ett par stycken

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Hejsan, har funderat på att köpa ett PS2 och undrar bara vad man behöver köpa till?
Just nu ser min inköpslista ut enligt följande:
-Konsoll
-1 extra handkontroll
-God of War 2
-Metal Gear Solid 2/3
-Resident Evil 4
-Tekken 5

Behöver jag beställa något mer så som minneskort, sladdar m.m?
Isåfall behöver man mer än 8mb minneskort?
Sen hur pass stor skillnad blir det med komponentsladdar till ps2? I och med att mitt xbox360 redan använder den komponentingång som min tv har blir det krånligt att ändra slddarna varje gång man ska sätta igång xboxet?

Kommer att spela på en 42tum plasma tv

Permalänk
Medlem

Det är bäst att skapa en ny tråd för din fråga då detta är PlayStation 3-tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Centura
Det är bäst att skapa en ny tråd för din fråga då detta är PlayStation 3-tråden.

Ja men då Playstation 2 tråden är ganska livlös tänkte jag att det blir smidigast att klämma in mitt inlägg i den här tråden, då den är aktiv, och slippa spamma ner forumet med en tråd som blir rätt meningslös när jag har fått mina svar. Eller hur?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cLIBB
Hejsan, har funderat på att köpa ett PS2 och undrar bara vad man behöver köpa till?
Just nu ser min inköpslista ut enligt följande:
-Konsoll
-1 extra handkontroll
-God of War 2
-Metal Gear Solid 2/3
-Resident Evil 4
-Tekken 5

Behöver jag beställa något mer så som minneskort, sladdar m.m?
Isåfall behöver man mer än 8mb minneskort?
Sen hur pass stor skillnad blir det med komponentsladdar till ps2? I och med att mitt xbox360 redan använder den komponentingång som min tv har blir det krånligt att ändra slddarna varje gång man ska sätta igång xboxet?

Kommer att spela på en 42tum plasma tv

Minneskort kommer du behöva annars kommer du inte kunna spara. Komponent kabel är också att rekommendera då SCART kan bli väldigt grötigt och fult på en 42" HDTV. Men tycker du det är för jobbigt att byta med xboxen så köp en RGB kabel istället. Det är de näst bästa till en PS2. Lycka till.

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P

Permalänk
Medlem

Okej, tack för svaret.
Det får bli en komponentkabel ändå tror jag, men jag behöver inte mer än 8mb minneskort? det känns lite?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Centura
Haha, detta måste ni kolla på

http://www.gametrailers.com/player/32438.html

Redan postat

Tål att upprepas antar jag...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Nu är den öppna betan av Home tillgänglig.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Nu är den öppna betan av Home tillgänglig.

Vadå, kan man ladda ner det från PlayStation Store?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Nu är den öppna betan av Home tillgänglig.

Jag får känslan april april.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iller
Jag får känslan april april.

Yup, tänkte lite på det också

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iller
Jag får känslan april april.

Jag med.

Permalänk

aprilskämt

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cLIBB
Okej, tack för svaret.
Det får bli en komponentkabel ändå tror jag, men jag behöver inte mer än 8mb minneskort? det känns lite?

Till dom spelen skulle jag tro att du inte behöver mer än ett minneskort. Jag har en meter ps2 spel (Jag skojar inte:)) och jag har klarat mig på 2st minneskort.

Visa signatur

|Intel Core i7-5820|Cooler Master Hyper 212 Evo|MSI X99S SLI PLUS|4x Crucial Ballistix Sport 4GB DDR4 2400MHz (16GB)|ASUS RTX 2070 Super 8GB|Samsung 840 EVO 250GB SSD|Samsung 850-series EVO 120GB M.2|Samsung 870 QVO 2TB SSD|Seagate 3TB|Seagate 2TB|Corsair AX 850W (80+ GOLD)|NZXT H440W - Vitt|Acer Predator XB241|Logitech PRO X Superlight|Steelkeys 6G|Windows 10 Pro Svensk x64|

Permalänk

Ngn annan än jag som har lite småproblem med att PS3:an fryser då och då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alex Del Piero
Ngn annan än jag som har lite småproblem med att PS3:an fryser då och då?

Märkt det en gång, när jag spela UT3 för första gången så tog det 15 min så frös den till, första jag tänkte var "nu var det kokta fläsket stekt" ^^

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Enda gången som maskinen fryst för mig var under en filmsekvens i Uncharted. Har inte hänt fler gånger *tar på trä*

Visa signatur

.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cLIBB
Hejsan, har funderat på att köpa ett PS2 och undrar bara vad man behöver köpa till?
Just nu ser min inköpslista ut enligt följande:
-Konsoll
-1 extra handkontroll
-God of War 2
-Metal Gear Solid 2/3
-Resident Evil 4
-Tekken 5

Behöver jag beställa något mer så som minneskort, sladdar m.m?
Isåfall behöver man mer än 8mb minneskort?
Sen hur pass stor skillnad blir det med komponentsladdar till ps2? I och med att mitt xbox360 redan använder den komponentingång som min tv har blir det krånligt att ändra slddarna varje gång man ska sätta igång xboxet?

Kommer att spela på en 42tum plasma tv

Alla de spelen funkar på PS3. Fast MGS3 blir segt då du ska möta ... "eld.. massor med eld", lite låg FPS (utan FPS skip/Slow-mo)

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk

Försökte spela NHL 08 online, till ingen lycka. Står att EA-servarna är nere.
Ska det vara så? Inte testat online på PS3 än och ville se hur det funkade, men men..