Playstation 3-tråden, fortsättning

Permalänk
Sötast

Vad jag vet så är det 4v som gäller som maxtid för service, om inte annat är överrenskommit.

Alltså går man till butiken och kräver en ny likvärdig produkt samma dag och om dom inte lyckas med det så ska du ha varenda öre betalt tillbaka i handen.

Konsumenträtt. Ingen affär/serviceföretag får lov att ha din produkt precis hur länge dom känner för det och då kan man ställa krav.

Om man inte gör som resten av swec (Verkar det som) att sitta å maila "hej, kan jag få min sak idag PLZ?"

Permalänk
Medlem

Du kan ju inte bara sitta och vänta på din konsol. Du måste ringa och tjata annars kommer du aldrig få tillbaka den. De där som tar hand om PlayStation i Norden (kommer inte ihåg vad de heter) är riktigt jobbiga verkar det som. Ring och tjata lite.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Centura
Du kan ju inte bara sitta och vänta på din konsol. Du måste ringa och tjata annars kommer du aldrig få tillbaka den. De där som tar hand om PlayStation i Norden (kommer inte ihåg vad de heter) är riktigt jobbiga verkar det som. Ring och tjata lite.

Det är Nordisk Film som gör det tror jag, och de är drygare än tjära..TJATA är det enda som funkar

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Jag älskar mim PS3. En offtopic fråga, hur gör jag för att få mellanrum i min signatur, efter en kort rad alltså?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alex Del Piero
Jag älskar mim PS3. En offtopic fråga, hur gör jag för att få mellanrum i min signatur, efter en kort rad alltså?

*enter* ?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Lite färska releasedatum, har dock ingen aning om de stämmer:

4/23 CoD4 GOTY edition
4/28 GTA4

5/20 Haze

6/12 MGS4+Online
6/26 Midnight Club LA
6/2 Civ Revolution
6/24 SC4

9 Just Cause 2
9 Killzone
9 End War

10/7 Fallout 3
10/21 Prototype
10/27 Dead Space

11/4 Resistance 2

3/2/09 GoW

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Permalänk
Medlem

Är det riktiga PlayStation Store eller är det någon random person som har gjort det?

EDIT: Läste på PS3Fanboy - den är äkta Ser faktiskt riktigt nice ut.

Permalänk

Ser schysst ut, helt i linje med menysystemet i själva OS:et. Nu får det gärna kommit lite kul saker där också så man får en anledning att kolla in sidan.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem

den ser ju riktigt bra ut den nya affären.

edit: fredag. jag tror att haze har ett annat datum iaf.
http://ps3.qj.net/Haze-not-launching-on-May-22nd-after-all/pg...

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem
Citat:

Jävlar vad snyggt (XBL varning dock, hehe)...

Ingen här som spelat Folklore som kan ge en input?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Demot var ok, men inget jag skulle köpa. Är ingen fan av genren...
Väldigt speciellt och luriga bossar dock...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk

En fråga, har laddat ner GT5P från PSN. Men kan till min besvikelse inte hitta var man kan trimma o tune:a bilen. Finns i det med i Proulogen eller är det jag som behöver GPS för att hitta den ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Ingen här som spelat Folklore som kan ge en input?

Jag tyckte att Folklore var ett underbart äventyrsspel, har en vän som har också kört det samt han tycker samma som mig.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gurkläsk
En fråga, har laddat ner GT5P från PSN. Men kan till min besvikelse inte hitta var man kan trimma o tune:a bilen. Finns i det med i Proulogen eller är det jag som behöver GPS för att hitta den ?

Du måste klara C, B & A först.

- - - - -

Nya PlayStation Store är väldigt lik SingStore.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Jag tyckte att Folklore var ett underbart äventyrsspel, har en vän som har också kört det samt han tycker samma som mig.

Tycker du det är ett köp värt pengarna om man njöt av demot?

Hur långt är det, fattat som att man måste spela båda charsen för att få ut det mesta av spelet vilket är bra

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

OLD!!!
Ne men skämt åsido, snyggt som fan, gillar det skarpt(Lite xbl-likt dock^^).

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Kolla mitt inlägg några inlägg upp i tråden:)

Nån som vet om det går att göra så att om man streamar divx material och vill att istället efter varje avsnitt pausa så börjar den på nästa... Om ni förstår va ja menar:P

Och om någon vill streama HD i mkv, använd programmet mkv2vob som gör om filerna till vob så att du kan se dem i PS3an:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Tycker du det är ett köp värt pengarna om man njöt av demot?

Hur långt är det, fattat som att man måste spela båda charsen för att få ut det mesta av spelet vilket är bra

Oj hur långt spelet är, det kommer jag inte ihåg alls. ^^;
Bara spelade det och njöt av det, och om du tyckte om demot så är det helt klart värt ett köp.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Och om någon vill streama HD i mkv, använd programmet mkv2vob som gör om filerna till vob så att du kan se dem i PS3an:)

Tack, du är en ängel under en mörk måndagkväll

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Tack, du är en ängel under en mörk måndagkväll

Kul att kunna hjälpa till i mörkret:D

Permalänk

Tycker det spelar mindre roll hur det ser ut (till en gräns såklart) jag vill se att dom fläskar på med innehållet istället.

/Cheese

Visa signatur

/Anders

Permalänk
Medlem

De sitter på en massa grymt innehåll som kommer snart. Förmodligen därför de vill snygga till allt innan...
Det var nån som sa att inget nytt kommer komma till den gamla storen innan den nya är här. Då med en massa nytt på en gång. Det kan bli riktigt spännande!

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk

Öhh, någon som har köpt och laddat ner GT5P, men kan inte starta det? Jag får bara ett "ERROR: 80029520" på skärmen direkt efter PS3-loggan när man startar det.

Får väl prova att ta bort och ladda ner igen då. Urk.

Edit: Jasså, det var tydligen nått fel som kommer upp när man inte är inloggad korrekt på sitt konto. Kunde dom inte skriva det istället för nått error-skräp?

Aja, spelet i sig kändes ganska tråkigt faktiskt. Helt sjuka standard-kontroller som man fick ställa om dessutom. Men man får väl ge det en chans till lite senare.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

GT5P är ganska kul online, men det skulle vara kul om man kunde prata med dem som kör. damn varenda gång man är nära att ha råd med Ferrari F1'07 bilenså ska man köpa nya bilar som man måste ha för att köra vidare...

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ecchi-BANZAII!!!
GT5P är ganska kul online, men det skulle vara kul om man kunde prata med dem som kör. damn varenda gång man är nära att ha råd med Ferrari F1'07 bilenså ska man köpa nya bilar som man måste ha för att köra vidare...

Även om du har de 2 000 000 som krävs för att köpa den så går det inte. Det verkar som att den låses upp efter att man klarat S racen och därefter kan köpa den.

Hoppas det för den ska bli min idag isåfall (bara 1 bana kvar på S)! hehe

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

Kan man börja spela online på en gång eller måste man klara massa först?
Bara spelat lite igår kväll.

Jätte härligt spel

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cyberz
Kan man börja spela online på en gång eller måste man klara massa först?
Bara spelat lite igår kväll.

Jätte härligt spel

bara till att gå online och tuta och köra

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toffe
bara till att gå online och tuta och köra

Hur tutar man?

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.