3 flatrate för 359:-/ mån

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av twisted_cain
Ringde häromdagen för att höra vad dom hade att erbjuda.
Sa till killen jag pratade med att jag betalade 499 för flatrate just nu, då skulle han kolla det. Det tog cirka 2 minuter, då sa han "jag ska kolla vad vi kan göra"..efter 3 minuters tystnad la jag på.
Inte snabbaste säljaren jag pratat med direkt.

Då kan du ju inte ha menat allvar med din fråga om du la på, kanske tar ett tag att cleara med en högre befattning om det är möjligt. Tror inte att säljarna i telefon själv kan ge vad som helt utan att kolla med nån i lednings gruppen om det är ok.

Mvh Dax

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Förlängde mitt abonnemang hos 3 igår, men en vit E71. Det enda subventionen de kunde erbjuda var Flatrate för 499 istället för 599, om man ville ha en E71. Men jag valde 3Pott 299 istället, men utan rabatt för det ville dom inte ge på det abonnemanget tillsammans med en E71.

Visa signatur

Samsung Omnia 7

Permalänk
Medlem

Mhalle/ Ska du få rabatten på flatrate krävs (nog) att du enbart förlänger abonnemanget, alltså ingen subventionerad mobil.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av August
Mhalle/ Ska du få rabatten på flatrate krävs (nog) att du enbart förlänger abonnemanget, alltså ingen subventionerad mobil.

verkar vara oerhört svårt att få någon trogen kund rabatt så fort man väljer en mobil...

marcus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av August
Mhalle/ Ska du få rabatten på flatrate krävs (nog) att du enbart förlänger abonnemanget, alltså ingen subventionerad mobil.

Om du läser mitt inlägg lite nogare!

Jag skrev ju att jag FICK rabatt på flatrate tillsammans med en ny mobil.

Visa signatur

Samsung Omnia 7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MHalle
Om du läser mitt inlägg lite nogare!

Jag skrev ju att jag FICK rabatt på flatrate tillsammans med en ny mobil.

Det de erbjöd var 100:- rabatt på flatrate tillsammans med en subventionerad mobil, inte 40% eller 240:- som topic?
Eller misstolkar jag totalt vad du menar?

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

Jag fick ringa5 gånger o tjata sist jag ville ha 40% på flatrate men det gick till slut.

Permalänk

Jag förlängde mitt förhållande med tre Jag valde att behålla mitt 299:-pott och valde en nokia 5800 i 24 månader. Det jag fick var tre månader gratis abonnemang och tre månaders turbosurf...Och jag startade också ett nytt abb åt min mamma och hon fick gratis inträde och tre månaders gratis abb.
Jag vet inte om det är så bra men jag är hyffsat nöjd. Nu väntar jag bara på mobilen...

Permalänk
Medlem

Säg den lycka som vara för evigt...Nu har mitt förlängda abb gått ut och idag gick det tyvärr inte att förlänga igen med 9 mån trogen kund, Tre har skärpt reglerna ordentligt för att det blev rejält dyrt för dem (sa de). 20% rabatt kunde jag få men jag ringer inte så tokmycket, fr.o.m idag vanligt abbonemang igen.
3 pott 99 6 mån bindningstid med de första 2 månaderna gratis nu.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

Väcker liv i denna gamla tråd igen..

Är det någon som nyss har förlängt med trogen kund rabatt??
Vad kan man kräma ut nu förtiden tro mitt abb.. går ut nu ,det skulle sitta fint med 40% på 3 total.

Permalänk

Jag undrar också om Tre har några sjyssta dealer om man är trogen kund. Har för mig att de inte är så bra längre...

Permalänk
Medlem

Den rabatt jag fick på "3Total" är 100sek, betalar 599 istället för 699, men då förlängde jag abonnemanget 6 månader. Annars har jag inte hört om några rabatter.
Får se om de ringer och erbjuder mig en ny rabatt nu när detta går ut i december.

Är o andra sidan trött på min 3GS nu, så det kanske får bli en ny telefon, kanske till och med en ny operatör?

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB