3 flatrate för 359:-/ mån

Permalänk
Medlem

3 flatrate för 359:-/ mån

3 har en kampanj för redan kunder, teckna flatrate för 12mån (9 mån bindningstid). Prata i 3000 min, 3000 sms eller mms/ mån, ingen uppkopplingsavgift. Ordinarie pris 599:-/ mån, men med kontakt med kundtjänst 359:/mån.

Helt perfekt för mig, man vet allltid hur stor räkningen blir. Ringde igår, fick omkopplat idag.

Fler som hakat på?

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

det fick jag betala 475:- för nyss

Fast då fick 6 månaders bindning.

Det nya skulle jag haka på direkt.

Permalänk
Medlem

Ingår några lurar, eller är det bara själva abonnemanget man betalar för i detta fall?

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rince
Ingår några lurar, eller är det bara själva abonnemanget man betalar för i detta fall?

Nej inga lurar ingår. Du kan däremot välja att "klippa" bindningstiden och förlänga abbonemanget tillsammans med en ny lur, men då får du inte samma låga pris på abonemanget.

Permalänk
Medlem

Det är ju synd att det smäller till med en massa bra abonnemang nu när man förlängde det i juni

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av unlock26
Det är ju synd att det smäller till med en massa bra abonnemang nu när man förlängde det i juni

Du kan ju alltid byta tariff, alltså abonnemangsform. kostar ingenting och du kan alltid byta upp dig utan att det påverkar bindningstiden. Men till kampanj abonemangen går det inte att byta =/

Permalänk
Medlem

Och har ni flatrade abonemanget så skickar ni smidigt sms och mms från datan med deras program 3 PC Message. Man kan ochså fä en N95 i 18 mänader för 100kr/mån ihop med flatrade som dom tar 499kr/mån Den totala summan blir då 599 kr bindningstid 18 och då får man en N95

Permalänk
Medlem

Och Flatrate betyder ju att man kan använda tjänsten hur mycket som helst utan begränsning så nä nån flatrate är det inte utan ett abb som marknadsförs helt felaktigt som det, när det ska marknadsföras som en tjänst med prisplan och inget annat :rolleyes:.

Flatrate förklaras även här http://susning.nu/Flatrate för er som fortfarande går på marknadsförarnas fula knep.

Så nej tack inget för mig iaf 3!

Permalänk
Medlem

3000 min/mån 3000 SMS/ MMs för 499 kr och då får man köpa en N95 för 1800 kr jämför det med Comviq/Tele 2 så ser du att man sparar in en del
Så hur man än vänder och vrider på det så slår 3 dom andra på fingrarna så har man bara täckning för 3 abonemang där man bor finns inget bättre alternativ i dagsläget.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olirc
Och Flatrate betyder ju att man kan använda tjänsten hur mycket som helst utan begränsning så nä nån flatrate är det inte utan ett abb som marknadsförs helt felaktigt som det, när det ska marknadsföras som en tjänst med prisplan och inget annat :rolleyes:.

Flatrate förklaras även här http://susning.nu/Flatrate för er som fortfarande går på marknadsförarnas fula knep.

Så nej tack inget för mig iaf 3!

Tolkningsfråga...
Jämför andra operatörers abonnemangsformer t.ex telenor fastpris osv. så är det fortfarande en finstilt text som man bör läsa.

Och det är inget man döljer eller försöker dölja för kunderna. utan man förklarar att 3Flatrate ger 3000min till alla nät osv.

Förstår ditt sätt att tänka, men sånt existerar överallt i dagens läge.
Vem har inte hört talas om "fettfritt, sockerfri, naturlig" osv...

Permalänk
Medlem

Vart finns denna informationen, för man kan väl inte kontakta kundservice en söndag, dessutom står det ingenstans i tres hemsida, inte ens när jag loggar in på mitt 3, så länka/hänvisa tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nza
Vart finns denna informationen, för man kan väl inte kontakta kundservice en söndag, dessutom står det ingenstans i tres hemsida, inte ens när jag loggar in på mitt 3, så länka/hänvisa tack.

Som jag skrev i första inlägget, kontakta kundtjänst. Det står inte på hemsidan, men abbonemanget är likadant som flatrate för 599:-/mån som står med på hemsidan.
Och som jag fattade det, måste man redan ha abbonemang som inte är bundet hos tre för att kunna teckna.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av August
Som jag skrev i första inlägget, kontakta kundtjänst. Det står inte på hemsidan, men abbonemanget är likadant som flatrate för 599:-/mån som står med på hemsidan.
Och som jag fattade det, måste man redan ha abbonemang som inte är bundet hos tre för att kunna teckna.

Okej, chattade precis med Kundservice och de bekräftade delvis vad du påstod i första inlägget, men han sa däremot 499/mån och inga 359/mån...tycker det är konstigt...vilket nummer ringde du till för att fixa detta?

Permalänk
Medlem

0771 - 735300, kundservice. Blev hänvisad till deras avdelning för hantering av abbonemang.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

Ringer dit nu, tjejen på kundservice skulle kolla upp detta, hoppas du har rätt..

...blev hänvisad till att ringa in imorgon. När fixade du detta, idag eller?

Permalänk
Medlem

Klart jag har rätt, jag fick ju de villkoren.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

Hehe, fan va gött,

men bara så jag har koll på allt.

- Jag har ett befintligt Tre-abb (Ingen bindningstid på den, så det är bara att byta)
- Jag ringer till Tre's kundservice och berättar om detta erbjudandet
- Om så, så tecknar jag i, 12 månader, right ? (Går det obundet?)
- Om inte för 359 utan för 499 som killen på Chatten sa eller killen som svarade efter dig, ca 475/mån, vad sa du för att få ENDAST 359/mån?

Permalänk
Medlem

1: - Ja
2: - Ja, eller så blir du erbjuden det. Jag skulle egentligen byta mitt abb som som gått ut bindningstiden till kontantkort men tog detta istället.
3: - 9 månaders bindningstid, men avtalet gäller 12mån.
4: - 359:-/mån blev jag erbjuden, ingenting annat var det tal om.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nza
Okej, chattade precis med Kundservice och de bekräftade delvis vad du påstod i första inlägget, men han sa däremot 499/mån och inga 359/mån...tycker det är konstigt...vilket nummer ringde du till för att fixa detta?

Tar man det för 499 kr får man köpa en lur på köpet pris beroende vilken man väljer jag tog N95 betalade 1800 för den

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZyRoX
Tar man det för 499 kr får man köpa en lur på köpet pris beroende vilken man väljer jag tog N95 betalade 1800 för den

Då med 18 mån bindningstid?

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZyRoX
Tar man det för 499 kr får man köpa en lur på köpet pris beroende vilken man väljer jag tog N95 betalade 1800 för den

I see, så bara en förlängning i 12 månader (9 månader + 3 månaders uppsägningstid) utan telefon blir 359:-/mån? Jag längtar tills imorgon...:P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av August
Då med 18 mån bindningstid?

Min bindningstid skulle gått ut den 17 januari men dom rev mitt befintliga konrakt och började om från dagens datum 18 månader 499 för flatredeabonemanget och och så fick jag köpa N95 för 1800 kr

Permalänk
Medlem

Någon som vet om datatrafik ingår?

Visa signatur

Dator: Intel Core 2 Duo E6750@3.2Ghz 2 GB DDR2 6400, 320GB HD, ATI HD3850 256MB, 22" Mirai TFT.
Laptop: Lenovo S10E.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter233
Någon som vet om datatrafik ingår?

Ingen datatrafik ingår , 10kr /MB samt 0kr inom planet 3.
Använder du mkt datatrafik så skulle jag rekommendera ett av våra tillägstjänster 3Bredband 99/199.

99 ger dig en hastighet på maximalt 0.384mbit och du får surfa max 1gb /mån. 1mån uppsägningstid gäller.

199 ger dig tillgång till turbo 3G på maximalt 7.2mbit (beror på vart du bor) och en obegränsad datatrafik.
1mån uppsägningstid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p4zz
Ingen datatrafik ingår , 10kr /MB samt 0kr inom planet 3.
Använder du mkt datatrafik så skulle jag rekommendera ett av våra tillägstjänster 3Bredband 99/199.

99 ger dig en hastighet på maximalt 0.384mbit och du får surfa max 1gb /mån. 1mån uppsägningstid gäller.

199 ger dig tillgång till turbo 3G på maximalt 7.2mbit (beror på vart du bor) och en obegränsad datatrafik.
1mån uppsägningstid.

Du menar att man kan koppla den tillägstjänsten till simkortet som man använder i telefonen och sedan använda samma simkort för ett usb modem kopplat till sin laptop??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZyRoX
Du menar att man kan koppla den tillägstjänsten till simkortet som man använder i telefonen och sedan använda samma simkort för ett usb modem kopplat till sin laptop??

det sista är jag osäker på, men kan ta reda på det till imorn. Däremot kan du precis som du nämnde, koppla tjänsten till ditt sim kort och använda mobilen som modem kopplat till din laptop och då slipper du binda upp dig på ett usb modem. Du har då 1 månads uppsägningstid för tjänsten. Dock måste du ha ett mobilabonnemang..

Permalänk

Re: 3 flatrate för 359:-/ mån

Citat:

Ursprungligen inskrivet av August
3 har en kampanj för redan kunder, teckna flatrate för 12mån (9 mån bindningstid). Prata i 3000 min, 3000 sms eller mms/ mån, ingen uppkopplingsavgift. Ordinarie pris 599:-/ mån, men med kontakt med kundtjänst 359:/mån.

Helt perfekt för mig, man vet allltid hur stor räkningen blir. Ringde igår, fick omkopplat idag.

Fler som hakat på?

Hade gärna hakat på, har gamla flatrate för 399:- och då ingår inga sms/mms så det hade varit grymmt att ha...

Visa signatur

Sqwee

Permalänk
Medlem

Hej!

Har två frågor som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.

Jag har ett 3 Bomben 99 abonnemang (18mån) som går ut i Maj. Tror ni att jag kan byta till Flatrate för 359kr per månad?

Har en kompis som har haft abonnemang hos telenor i 7 år nu men hon funderar på att eventuellt byta till tre, kan hon teckna det här abonnemanget om hon bestämmer sig för att byta operatör?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mikaelto
Hej!

Har två frågor som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.

Jag har ett 3 Bomben 99 abonnemang (18mån) som går ut i Maj. Tror ni att jag kan byta till Flatrate för 359kr per månad?

Har en kompis som har haft abonnemang hos telenor i 7 år nu men hon funderar på att eventuellt byta till tre, kan hon teckna det här abonnemanget om hon bestämmer sig för att byta operatör?

- Tveksamt.

- Där blir det nog, nej.

Var tvungen att ringa kundtjänst och höra mig för mer om abbonemanget.
Det är ett erbjudande enbart för trogna kunder, "trogen kundrabatt" sa han. Annars blir priset annat...

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

ok, tack för hjälpen.