3 flatrate för 359:-/ mån

Permalänk
Medlem

hehe fan vad lurigt att man måste hamna hos rätt telesäljare ska själv testa nu när jag slutar jobbet vid 6. får väll kämpa tills man kommer till rätt säljare och hänvisa lite till den här forumstråden

Permalänk
Medlem

Det är ju just det jag skrev, man måste hamna hos "rätt" säljare som kan sina grejer (nästintill ett citat från den säljaren som fixade mitt abonnemang)
Till den som i denna tråden påstår att videosamtalen inom Tre INTE ingår med Flatrate, wrong.
Jag har ringt ett antal videosamtal och har kollat på Mitt 3-sidan, inga kostnader inom Tre alls.
Det ÄR ju ett Flatrate, dock med rabatt, så samma avtal. Läs noggrant.
Det du säger är ju Videosamtal till ANDRA nät, som då kostar 5SEK/Min, men videosamtal INOM tre är 0SEK/min.
Du behöver heller inte påstå att jag snackar blaj, för jag har abonnemanget och kollar upp detta frekvent på Mitt 3-sidan.

Permalänk
Medlem

det är avgörande at hamna hos "rätt" säljare..vilken operatör man väljer är inte lika viktigt som att ha turen att få en flexibel, o-hal säljare.

Visa signatur

Apple MacBook Air
Samsung Galaxy S2

Permalänk
Medlem

Men det gäller bara folk som redan är kunder hos 3?

Visa signatur

IBM R40

Permalänk
Medlem

retret: Exakt!
terminal: Exakt!

Permalänk
Medlem

ringde igår och hamnade nog först hos fel sen kopplade hon mig vidare till någon trevlig prick som fixade Flatrate till mig för 359.- ^^ damn thats nice ;D

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EngDahl
ringde igår och hamnade nog först hos fel sen kopplade hon mig vidare till någon trevlig prick som fixade Flatrate till mig för 359.- ^^ damn thats nice ;D

Hur länge har du haft 3? Hur många gånger har du förlängt?

Visa signatur

Sqwee

Permalänk
Medlem

Bäst att man inte avslöjar vad jag själv betalar för detta, för det är mindre än någon dragit upp ännu i tråden. Som ny kund dessutom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Feedback
Bäst att man inte avslöjar vad jag själv betalar för detta, för det är mindre än någon dragit upp ännu i tråden. Som ny kund dessutom.

Varför skriva då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av K-D][Aramis
Varför skriva då?

Så ni har någonting att kämpa för här på Sweclockers, good luck and keep it up!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nza
Det är ju just det jag skrev, man måste hamna hos "rätt" säljare som kan sina grejer (nästintill ett citat från den säljaren som fixade mitt abonnemang)
Till den som i denna tråden påstår att videosamtalen inom Tre INTE ingår med Flatrate, wrong.
Jag har ringt ett antal videosamtal och har kollat på Mitt 3-sidan, inga kostnader inom Tre alls.
Det ÄR ju ett Flatrate, dock med rabatt, så samma avtal. Läs noggrant.
Det du säger är ju Videosamtal till ANDRA nät, som då kostar 5SEK/Min, men videosamtal INOM tre är 0SEK/min.
Du behöver heller inte påstå att jag snackar blaj, för jag har abonnemanget och kollar upp detta frekvent på Mitt 3-sidan.

tack.

Permalänk
Medlem

599 ger 3000röst/video min till alla nät och jag vet vad jag pratar om
Varför du blivit debiterad vet jag inte. Läs avtalen... Så skiver P4zz i ett tidigare inlägg. Det är det som jag menar är fel gratis videosamtal gäller bara inom 3 nät. Att en person som jobbar på Tre kan gå ut med sån felaktig information kan kosta många kunder en bra slant.Videosamtal till andra nät kostar det 5 kr/min

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZyRoX
599 ger 3000röst/video min till alla nät och jag vet vad jag pratar om
Varför du blivit debiterad vet jag inte. Läs avtalen... Så skiver P4zz i ett tidigare inlägg. Det är det som jag menar är fel gratis videosamtal gäller bara inom 3 nät. Att en person som jobbar på Tre kan gå ut med sån felaktig information kan kosta många kunder en bra slant.Videosamtal till andra nät kostar det 5 kr/min

Hänger delvis med vad du säger..Men, gå in genom din mobil till "Mitt 3"-sidan, så skall du få se att det står följande (Citerar direkt från luren och dubbelkollar samtidigt genom Mitt 3 via nätet):

MMS xx st
SMS och MMS xxxx st
Röstsamtal Sverige och videosamtal inom 3 xxxx:xx min

Så det står videosamtal INOM 3, just to get that out of my chest.

Permalänk

Blev flatrate fast med K850 för mig.
Tyvärr inte riktigt lika lågt som 359kr/månad för abonnemanget dock.
Men jag orkade inte tjata och 39kr/månad för telefonen är ju ingenting.

Totalt blev det billigare än vad det kostar på hemsidan iaf.

Permalänk
Medlem

Vad fick du för pris då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av twisted_cain
Blev flatrate fast med K850 för mig.
Tyvärr inte riktigt lika lågt som 359kr/månad för abonnemanget dock.
Men jag orkade inte tjata och 39kr/månad för telefonen är ju ingenting.

Totalt blev det billigare än vad det kostar på hemsidan iaf.

Jag vill också veta. Funderar på att byta från flatrate 359 kr/mån till flatrate billigast möjligt/mån och en K850

Visa signatur

Laptop: MBA 13" | Telefon: Iphone 15" PM

Permalänk
Medlem

Förlängde min flatrate nu och fick ner det till 499 kr/mån med N95 8GB för 0 kr/mån i 18 månader Jag är nöjd iaf !

Visa signatur

Intel Core 2 QUAD Q6600 | Asus Maximus Formula iX38 | 4 GB Crucial DDR2 BallistiX PC8500 | Corsair HX Series Modular Power Supply 620W | Thermalright Ultra-120 eXtreme + 2 x Silverstone FM121 x2 | Western Digital Raptor 150 GB | Western Digital Raptor 36 GB | Western Digital Caviar XL 500 GB x 4 |

Permalänk
Medlem

tänkte fösöka fixa detta jag med.
Edit:
499:- + 59:- för n95 8gb det var det dom kunde gå med på.

Permalänk
Medlem

Har ring till kundtjänst 4ggr nu.

Den ena sa att det var helt omöjligt.

Den andra sa att man var tvungen att ha 3mån eller mindre kvar på abonnemanget.

och den tredige sa att det bara var för trogna kunder. Men har ju haft abonnemang hos dom i 3-4 år, är inte det trogen nog? :S

Den 4 var samma som jag ringt till första gången.

Hur många gånger ska man behöva ringa egentligen?

Permalänk
Medlem

Vad har hört så har dom slutat med att ge ut flatrate för 359....

Visa signatur

Laptop: MBA 13" | Telefon: Iphone 15" PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timpppa
Vad har hört så har dom slutat med att ge ut flatrate för 359....

Någon som kan bekräfta detta?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timpan89
Någon som kan bekräfta detta?

Ploaren kunde få det för en vecka sedan om han ville efter att ha pratat med ett gäng olika säljare.detta utan lur.

men han tog flat och en ku990 för 499 i stället

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

Rätt sugen på flatrate också, sitter med tele2 knockout och får räkningar på över 400:- i månaden.

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk

Har 5 månaders bindningstid kvar på mitt 3 abb, hade tänkt att betala av det i en klumpsumma och byta till tele2's fastpris abb som kostar 499:- men får nog ringa o höra med tre först

Visa signatur

31337

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av freddan83
Har 5 månaders bindningstid kvar på mitt 3 abb, hade tänkt att betala av det i en klumpsumma och byta till tele2's fastpris abb som kostar 499:- men får nog ringa o höra med tre först

Du får säkert samma pris hos 3!

Visa signatur

Sqwee

Permalänk
Medlem

Någon här som har blivit ny kund som har fått några bra priser?

Permalänk
Medlem

Var inne på 3 med brorsan.
Fick dessa alternativen.

Flatrate utan telefon: 359:-
Flatrate med telefon: 599:-

Visa signatur

IBM R40

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av termnial
Var inne på 3 med brorsan.
Fick dessa alternativen.

Flatrate utan telefon: 359:-
Flatrate med telefon: 599:-

Som tidigare 3 kund då eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av decid
Som tidigare 3 kund då eller?

Nej, jag som alltid har haft tele2 kunde också få dessa priser.

Visa signatur

IBM R40

Permalänk
Medlem

Någon med tre som kunnat få dessa priser dom senaste dagarna ,,, ja ringde in idag å de kunde ge ett bra erbjudande fick ge 499 om ja villle ha de överväger avsluta mitt abonnemang

gör väl ett nytt försök om någon dag får se om de blir andra priser då

Micke

Visa signatur

amd 64 3200
3D connect AWi 9800SE
ViewSonic 171s