Permalänk

Köper ibland små onödiga saker.. köpte två speciella vinkeljärn på Biltema för ett år sedan inte använt de ännu

Fast det jag ångrar mest är två Basar jag köpte. 400kr och en för ca 1000 bägge spelade jag sönder rätt snabbt.. fast måste fan varit fabriksfel på de jäklarna.. la in en stor golvhögtalare med dubbla 10or med grymt sämre spec. lever än idga fast har plockat ut det dock.. tröttnade på ljuset och det lät bättre med billig skit må jag säga
surt bara att jag har ett steg jag inte använder fast säljer jag det inte så har jag ju inte 'förlorat' något ännu ett annat steg sålde jag till underpris fast var lite kompis pris och sen har man ju gjort lite andra små klipp så bryr mig inte.. mer iritterad över att elektronik mm går sönder när jag är inärheten

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Philips SPA7650
Logitech LX8

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Köpte en Canon 350D när den var helt ny, la 10 lök på den. Inte för att jag inte är nöjd med kameran, men hade jag väntat ett halvår hade jag fått den för 7 eller ett år senare för 4-5.

ASUS EEEPC901, köpte den utan försäkring för att jag tänkte att "jag lär väl hålla uppsikt över den". Tog en månad, sen spillde jag öl över den och nu har den bara legat under sängen i några månader. Inte heller en dålig produkt, men jag skulle köpt den med försäkring.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Köpte bräda, bindningar och boots strax innan man började plugga för 2 år sedan, har väll allt som allt lyckats åka 10 ggr med den. Och aldrig kommit iväg under en veckas tid. Kostade typ 8 papp allt som allt. Aja, får göra ett ryck i sommar och dra iväg Problemet är ju när man endast har 2 veckors "lov" som du skall plugga under, varav jul och nyår infaller där, och chefen tvingar än att jobba några dagar med. Svårt att hinna iväg då.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk

MiniDisc:en och PSP:n har varit väldigt dyra per minut som jag använt dem... Har även en hög med PC-spel som jag köpt och kanske spelat ett par timmar bara.

Permalänk

Inte många köp som jag gör verkar vara dåliga i längden
Mina datorer är begagnade så de hade redan förlorat sitt värde innan jag köpte dem.
Samma sak med min senaste mobil
Wiiet med brännchip börjar jag ångra lite nu, hade wiiet ungefär ett år, spelade GH3 lite sporadiskt, skaffade chip, tankade spel och körde som bara den i ca en månad, nu ligger det under min tv och väntar på att få spelas med ^^

Jag får väl se hur det blir med min nyinköpta ipod, den var dyr, men oooh så bra ljud det är i den
Använder den varje dag
Jag är så jävla snål att jag hinner ångra mig när jag vill köpa nåt dyrt, jävligt praktiskt faktiskt.

Kom nog ändå på en sak jag ångrar, elgigantens "försäkring" till ipoden.
Citerar broshyren "De vanligaste grunderna för att neka eller reducera ersättningen är: Skada till följd av oaktsam handling, Skada till följd av grov oaktsamhet osv.."
Asså dicken till försäljare sa att det var bra att ha en försäkring som gäller om man skulle råka bada med den eller tappa den i backen, men som jag fattar det är försäkringen helt verkningslös :/
Dessutom sa han att försäkringen täcker att batteriet tar slut snabbt men enligt broschyren täcker inte försäkringen slitage.
När jag vill ha en ny ipod tror jag att jag ska crasha hårddisken medvetet utan att det syns utanpå

FUCK YOU AND IN YOUR FACE ELGIGANTEN!

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk

Köpte S-ATA till PATA, men trodde jag hade köpt PATA till S-ATA Tänkte koppla in gamla PATA diskar på S-ATA portarna, men det gick inte.. Det är alltså en adapter.. Så om någon är instresserad så är det bara att PM'a så jag slipper se skiten

Visa signatur

Bärbar:  Macbook Pro TB 13 - i5 2.9 GHz - 8 GB RAM - 256 GB SSD
NAS: Synology DS1819+ - 60 TB | NAS: Synology DS1815+ - 9 TB
ESXi-1: NUC D54250WYKH - i5 1.3 GHz- 16 GB RAM - 250 GB mSSD - 1 TB SSHD
ESXi-2: NUC D54250WYKH - i5 1.3 GHz- 16 GB RAM - 250 GB mSSD
RDP: NUC D54250WYKH - i5 1.3 GHz- 8 GB RAM - 120 GB mSSD - 250 GB SSD

Permalänk
Medlem

Har nog skrivit här innan, men några billiga datorstolar har man ju avverkat från tex jysk
Hade man istället köpt en rejäl från början hade det nog inte kostat mer och hållt ännu dessutom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anton_mjor
Inte många köp som jag gör verkar vara dåliga i längden
Mina datorer är begagnade så de hade redan förlorat sitt värde innan jag köpte dem.
Samma sak med min senaste mobil
Wiiet med brännchip börjar jag ångra lite nu, hade wiiet ungefär ett år, spelade GH3 lite sporadiskt, skaffade chip, tankade spel och körde som bara den i ca en månad, nu ligger det under min tv och väntar på att få spelas med ^^

Jag får väl se hur det blir med min nyinköpta ipod, den var dyr, men oooh så bra ljud det är i den
Använder den varje dag
Jag är så jävla snål att jag hinner ångra mig när jag vill köpa nåt dyrt, jävligt praktiskt faktiskt.

Kom nog ändå på en sak jag ångrar, elgigantens "försäkring" till ipoden.
Citerar broshyren "De vanligaste grunderna för att neka eller reducera ersättningen är: Skada till följd av oaktsam handling, Skada till följd av grov oaktsamhet osv.."
Asså dicken till försäljare sa att det var bra att ha en försäkring som gäller om man skulle råka bada med den eller tappa den i backen, men som jag fattar det är försäkringen helt verkningslös :/
Dessutom står det att försäkringen täcker att batteriet tar slut snabbt men enligt broschyren täcker inte försäkringen slitage.
När jag vill ha en ny ipod tror jag att jag ska crasha hårddisken medvetet utan att det syns utanpå

FUCK YOU AND IN YOUR FACE ELGIGANTEN!

Hah, alla dom där försäkringarna är scams ;P

Permalänk
Medlem

Luftkonditioneringen jag ska köpa när jag vaknar idag. Jag har inte ens köpt den innan jag ångrar mig, kommer dock köpa den i vilket fall. Klockan är nu halv fyra och det finns inte en chans att gå och sova när rummet är ca 40 grader varmt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nomu
Luftkonditioneringen jag ska köpa när jag vaknar idag. Jag har inte ens köpt den innan jag ångrar mig, kommer dock köpa den i vilket fall. Klockan är nu halv fyra och det finns inte en chans att gå och sova när rummet är ca 40 grader varmt.

Vilken självinsikt.

Är du en missnöjd ägare av en luftkonditionering än då?

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

På min bil sitter fälgar för 11000:- + däck. Sånt jävla puckat inköp så jag finner inte ord .. vad för nytta har jag av dom?

Var stolt som en tupp förra sommaren men nu .. meh .. Kunde fått en skön resa för dom pengarna ;).

Faen ..

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

Ångrar min musmatta med NEON som jag köpte för 6 år sedan för 350:- fick skador på handen av den och den var så pass liten att man fick flytta musen hela tiden för att den inte skulle flyga ut. Köpte senare en tygmusmatta för 50:- som är grymt mkt skönare och större. Köpte på mig även 4 lysrör samtidigt som Skit musmattan som inte fyllde någon funktion och jag tröttnade på dem efter 1 vecka. Jävla fjortis köp man gjorde då

Visa signatur

p4 3.4ghz 1290 (3 st ddr) radeon 9800 pro 128mb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aldric T
På min bil sitter fälgar för 11000:- + däck. Sånt jävla puckat inköp så jag finner inte ord .. vad för nytta har jag av dom?

Var stolt som en tupp förra sommaren men nu .. meh .. Kunde fått en skön resa för dom pengarna ;).

Faen ..

Apapap!

Snudd på hädelse det där.

Permalänk
Medlem

Jag köpte en 6.a jäger med redbull igår bara 120kr. Det var lite dumt kanske.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Apapap!

Snudd på hädelse det där.

Lol

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

Inträde till "klubben" Riggen i Andenes i Andöy kommun i Nordnorg.

!00NOK för att ta sig in på ett (läs enda) stället som är packad med gamlingar.

Tittade man åt höger var där havet och till höger var dansgolvet där en enmannaband körde all musik och sång...

Nämnde jag att medelåldern låg på runt 45?

Permalänk

Min dator i sign -_- blev ju dock lurad men ångrar mig som fan..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobz0r
Min dator i sign -_- blev ju dock lurad men ångrar mig som fan..

Do tell

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Do tell

Augusti 2008, Veckan innan man börjar datorutbildning (var kass på datorer innan), Några hönor och diverse rövslickare såg väll det direkt när jag frågade efter en dator som klarade dom flesta spel när jag givk in på *host*datorbutiken*host*. asså ååh jag vill bra cutta migsjälv när jag tänker på det ^.^ okunskap kostade mig 8000SEK.

Permalänk

dB-mätare.
Produkten "Spöka" på IKEA.
X-Arcade Dual Joystick.

Det som jag kommer så här på rak arm, hade ju gärna haft de pengarna i handen istället.

Visa signatur

Senast redigerad av HomeBurneR, 1945-04-30 klockan 16:50

Permalänk
Medlem

Alla gånger man köpt skumpa eller onormal mängd shots eller öl ute på krogen...

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Apapap!

Snudd på hädelse det där.

Word..

Alla gånger man vart på Gröna lund, dyrt att ta sig in, dyra åkband och tråkiga attraktioner.. Att man aldrig lär sig..
Sen alla airsoftpryttlar man köpt genom åren börjar man ångra. Annars ångrar jag inte så mycket, man kan ju sälja skiten och få in lite pengar tillbaka iaf.

Visa signatur

Main. - Fractal Design Meshify C - Corsair AX860 - Asus Strix B550-E - AMD Ryzen 5 3600 - 32gb Corsair Vengeance 3200mhz - Asus Strix GTX 1080 - Samsung 970 Evo 250gb - Kingston A200 1tb - 1x 840 Pro 256GB - 2x 850 Pro 256GB - 2x 840 Evo 250GB RAID0 - 2x Samsung 850 Evo 500GB - Logitech G502 - Corsair K95 RGB - BenQ XL2420T - Sennheiser Game One
2018 Macbook Pro 13" 2018 iPad Pro 12,9"
Projekt 13 - Bygglogg WIP

Permalänk
Medlem

Hah, finns ju hur mkt som helst man ångrar att man köpt, kommer inte ens ihåg allt.

Sidewinder Force feedback Wheel - jag insåg rätt fort att ratt till datorn är jobbigt, klumpigt och tar mkt plats, sen att de i princip la ner supporten strax efter jag köpte den hjälpte ju inte.

Logitech Quickcam - kanske var 10 år sen nu... men det var en jävligt värdelös webbkamera som man knappt såg nåt i så fort det inte var dagsljus.

Nintendo Wii - Trodde stenhårt på den här konsollen men lessnade ganska fort.

PS2 - Körde Jak & Daxter och lite Burnout sen blev det inte mycket mer. Hade dock fler spel till den men spelade dom inte.

USB-hub - Varför?

Förstärkare utan digital ingångar - Köpte en med digital ingångar ett år senare eller nåt, detta var väl kanske 10 år sen också.

Battlefield 1942 - Road to rome - En expansion som bara låg/ligger och skräpar.

Min 17" laptop - Visst, jag använder den dagligen men skulle hellre ha haft en netbook, problemet är att netbook-boomen kom typ 1½ år efter jag köpte laptopen.

En 10Mbit och en 100Mb hub från Clas Ohlson - Sämre skit får man leta efter.

Ja, det var ett axplock... men man har iaf. lärt sig tänka 2 ggr innan man köper något.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem

Min 6024w från Zepto, köpte 2007 skickade första felanmälan i Januari 2008, den har precis kommit tillbaka från reparation 2, den har inte fungerat alls sedan Juni 2008 och de vägrar att ge mig en ny/göra ett återköp.

Permalänk
Medlem

Kondomen som jag köpte för 12,7år sedan...

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Alla cigarrer...

Säkerligen lagt runt 2-3k på cigarrer...

Permalänk
Proffsmoddare

ångrar att jag köpte en DmTech Bluray spelare

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Att jag köpte Wow och alla dessa bortslösade månader på ingenting + skräpmat, det funkar en gång i veckan men ett tag käka jag kebab 3gånger i veckan...

Permalänk
Medlem

Ångrar mycket men har sålt av allt jag inte trivts med. För att ta något exempel så Var Asus eee 900 och 1000H ingen höjdare. Jag vet vad datorerna är till för mm men de passade inte mig alls. För stora för att ha med sig och för små att slö surfa på hemma.

Sen mitt xbox sålde jag pga jag vart manisk och beroende

/R