Permalänk
Medlem

HTC Touch Diamond, världens mest värdelösa telefon. Förlustaffär på 2k.
En skrivplatta till datorn, Bamboo något. Använt max 1h... fattar inte varför jag köpte den.
Någon skjorta jag köpte bara för att jag inte orkade tvätta. Användes en gång, trampade ner den i någe skit på en fest som jag inte fick bort. Slängd.
Kommer inte på mer nu.

Permalänk
Medlem

Fesjo, ska du sälja Bamboon så hör av dig till mig, lite sugen på en ny ritplatta.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag ångrar att jag köpte ett radiostyrt flygplan som jag inte lyckades bygga ihop utan förstörde istället och ett tv-kort till datorn som jag inte fick till.

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk

Just nu kämma det som att de ssitsta ölen inte var ett bra köpp.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Just nu kämma det som att de ssitsta ölen inte var ett bra köpp.

Ska vi bilda klubb?

Jag tror mina jobbarpolare är lite mer rutinerade som klarar av att ta en 75cl öl i väntan på bord på restaurangen, alltså har man fått i sig nästan 2st sånna innan maten väl kommer.....

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem

Har lite tv-spel jag bara spelat i typ 1h, högst. Känns lite bortkastat med 500 spänn på sånt :<

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Just nu kämma det som att de ssitsta ölen inte var ett bra köpp.

Haha, tack för det här inlägget Klockrent.

Permalänk
Avstängd

Jag ångrar bittert att jag köpte de där förbannade Antec TriCool fläktarna

Visa signatur

Manli GeForce 8800GTS 512 @ 756/1890/1100

Permalänk
Medlem

ångrar mig att jag köpte Sapphire Radeon HD4850 Toxic Dual-DVI 512MB

Permalänk

ångrar diablo 2 och lord of destruction, skittråkigt spel...

Permalänk
Medlem

Ett par kängor för tusenspänn som jag väl kom hem och hade använt dom ett par gånger inse att dom endå kanske inte riktigt var i min smak.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilsie
ångrar diablo 2 och lord of destruction, skittråkigt spel...

what, svär inte!
bästa spelen som någonsin gjorts ju!

ångrar däremot alien vs predator 2, rollercoaster tycoon 2 och heroes 3.
köpte Filmen Beowulf eftersom fodralet såg häftigt ut, fick ångra det väldigt fort.
Inlines för 2000 som jag endast kunde använda en sommar, sedan var dom för små.
alla knivar jag köpt genom åren
alla tändare jag köpt
Bensin som jag slösat på onödig välgörenhet

Permalänk
Medlem

min dator är väl det jag ångrar mest så ska väl köpa nytt snart

Visa signatur

i5 6600K 16 GB RAM GTX 760

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tyoma
ångrar mig att jag köpte Sapphire Radeon HD4850 Toxic Dual-DVI 512MB

Varför?

Permalänk

Min förra dator, aldrig att jag köper "top of the line" chassi, nätagg, minnen, moderkort igen.

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

xbox 360 som jag sålde bara någon månad efter =/

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Avstängd

Mach 2 kompressor, wow(tråkigt men svårt o sluta),,Creative Zen Vision,maxtor ide diskar som krånglar,koss hörlurar är vad ja kommer på just nu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Varför?

prestandamässigt har inga problem kör GPU Clock 695 och Memory clock 1195, men gpu fläkten låter för mycket även när fläkten ligger på 20%

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gabriel15
Mach 2 kompressor, wow(tråkigt men svårt o sluta),,Creative Zen Vision,maxtor ide diskar som krånglar,koss hörlurar är vad ja kommer på just nu.

haha, där sa du verkligen något!
Wow är mitt absolut sämsta köp någonsin! slösade så otroligt mycket pengar på något som inte ens var kul, men fast var man i nästan 2år. 250*6*2 =3000 månadsavgift + spelet 500 + bc 400 = 3900 för ett spel, ångrar mig hårt nu i efterhand.

Permalänk

Ett nätagg för 175kr på 250w, skulle bara ge signal till min SS samt driva några fläktar. Tydligen är det för kämpigt för agget^^

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Hedersmedlem

Ångrar nog köpet på min HTC Touch Diamond. =/

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tyoma
prestandamässigt har inga problem kör GPU Clock 695 och Memory clock 1195, men gpu fläkten låter för mycket även när fläkten ligger på 20%

Fläkten är lätt att byta ut vettu.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Ett nätagg för 175kr på 250w, skulle bara ge signal till min SS samt driva några fläktar. Tydligen är det för kämpigt för agget^^

Eller har du belastat det fel? kör du fläktarna på 12volt o inte har någon direkt 5voltsbelastning så klarar vissa nätagg inte ens att starta, samma gäller om du har mkt 5voltsbelastning o ingenting alls på 12voltslinan.

Permalänk

Kollade agget med en mätare senare, helt dött...

Har köpt ett nytt nu, ska se om det funkar.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Kollade agget med en mätare senare, helt dött...

Har köpt ett nytt nu, ska se om det funkar.

Du vet att du måste bygla en av sladdarna i ATX kontakten för att det ska starta?

Den brukar vara grön och ska kopplas till jord (svart kabel).

Permalänk
Medlem

FLertalet olika hörlurar som alla sitter d¨åligt eller har dåligt ljud.

Borde kanske ha köpt ett par dyra redan från början istället för att bränna 5-600 på dåliga...

Permalänk

köpte en digital kamera för 4000, en Minidisk spelare för 4500 å ett 256mg kort för 700kr,, några saker jag ångrar fett!!!!
fattar inte hur jag kunde betala det för sakerna å ska nämnas att allt är trasigt nu å jag använde sakerna i tyt 2-3 år

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plope
what, svär inte!
bästa spelen som någonsin gjorts ju!

ångrar däremot alien vs predator 2, rollercoaster tycoon 2 och heroes 3.

Ångra heroes 3? Om jag visste var din brevlåda bor jag skulle slå dig sönder och gul

Men seriöst ångra heroes 3 nu är det nåt som inte stämmer... ångra heroes 3? va wtf heroes 3 ångra? i samma mening? wtf?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilsie
Ångra heroes 3? Om jag visste var din brevlåda bor jag skulle slå dig sönder och gul

Men seriöst ångra heroes 3 nu är det nåt som inte stämmer... ångra heroes 3? va wtf heroes 3 ångra? i samma mening? wtf?

haha japp! gillade aldrig spelet riktigt, alldeles för segt, Dungeon Keeper 1 och 2 däremot, det var finfina grejer det

sitter och halvångrar min Bluestreamer, visst den gör det den ska men brusigt ljud pga bluetooth.

Permalänk
Medlem

DDR2 minnen, Ballistix, 2GB för 1900:- förra året. Hade inte ens en tanke på att överklocka då. Tur att man klockat dem lite nu iaf, känns betydligt bättre...