Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk

/me blev nyss singel... haha kul....

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Shit, om 40 min drar jag till Arlanda:D Nya Zeeland here I come:D

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Markthegreat:
Skrivet av -=FULLMOON=-:

/me blev nyss singel... haha kul....

Året kunde ju börjat bättre för er :/

Skrivet av akka:

Shit, om 40 min drar jag till Arlanda:D Nya Zeeland here I come:D

Lycka till!

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Året kunde ju börjat bättre för er :/

Exakt, och min älskade kompis, som jag hade behövt nu, stack precis iväg till Norrtälje för veckan.
/feelsgoodman.jpg

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk

Varför kollar jag på hockey när man ska upp å jobba om 6 timmar.... Bara de vänder nurååååååå

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Singel över ett år nu, och ingen vändning i sikte. Jag har väldigt svårt att förstå hur folk funkar.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Skrivet av Sennebring:

Varför kollar jag på hockey när man ska upp å jobba om 6 timmar.... Bara de vänder nurååååååå

JVM är så mycket roligare att se på än vanliga VM. Grabbarna ger verkligen allt. 2-2 nu

Skrivet av lord_dubbdäck:

Singel över ett år nu, och ingen vändning i sikte. Jag har väldigt svårt att förstå hur folk funkar.

Ja, tjejer är ett märkligt släkte ...

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Skrivet av lord_dubbdäck:

Singel över ett år nu, och ingen vändning i sikte. Jag har väldigt svårt att förstå hur folk funkar.

Äh, det är bara att köra shotgun-taktiken. Ju fler du satsar på desto större chans att du får till något bra.

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Äh, det är bara att köra shotgun-taktiken. Ju fler du satsar på desto större chans att du får till något bra.

Jo det är klart. Men det blir lite svårt eftersom jag inte är så social av mig.

Men urk ... sov till 13.40 idag. Jag fattar inte ens varför, så sent var jag ju inte uppe.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Skrivet av lord_dubbdäck:

Jo det är klart. Men det blir lite svårt eftersom jag inte är så social av mig.

Men urk ... sov till 13.40 idag. Jag fattar inte ens varför, så sent var jag ju inte uppe.

Om jag, en finnig, fet, ful tonåring med mild Aspergers kan få till det kan nog du med

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av lord_dubbdäck:

Jo det är klart. Men det blir lite svårt eftersom jag inte är så social av mig.

Men urk ... sov till 13.40 idag. Jag fattar inte ens varför, så sent var jag ju inte uppe.

Du får sikta lite mindre lokalt och söka dig ut i vida världen;)

Permalänk

uff. Så ensamt här.. vinter och jävligt. inte ett enda kojltyg i sikte eller något så. känner inte en kotte här..

Är inte arg eller nått utan med tomt i att bruden fick för sig att vara fri.. kul nyår det blev.. not

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av Rickard11:

JVM är så mycket roligare att se på än vanliga VM. Grabbarna ger verkligen allt. 2-2 nu

Ja, tjejer är ett märkligt släkte ...

Det har du helt rätt i, jag gick å la mig efter 2:a, klart de vände då:) Men kändes viktigare att sova så man inte skulle somna i bilen sen.
Får tagga finalen imorrn eftersom de är röddag på fredag :D:D

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Fick just reda på att farsan ligger på en stålbädd i Uppsala, funnen avliden imorse.. Inte ett dugg kul.

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Fick just reda på att farsan ligger på en stålbädd i Uppsala, funnen avliden imorse.. Inte ett dugg kul.

uff. jobbigt. något om hur det gått till?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av thunderinternet:

uff. jobbigt. något om hur det gått till?

Inte än, han ska obduceras först men lät på farmor att nån förbipasserande hittat honom på isen.
40-årsålden och bara försvinner.

Permalänk

apt-get pr0n

Funkar inte, jag som trodde Androids kommandotolk kunde allt :/

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Fick just reda på att farsan ligger på en stålbädd i Uppsala, funnen avliden imorse.. Inte ett dugg kul.

Fy fasen va tråkigt!
Jag beklagar.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Bebben:

Fy fasen va tråkigt!
Jag beklagar.

Tack.

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Tack.

Surt som fan som. Man får ju hoppas att det ha gått fort bara så han inte har plågats.
det jag kan komma på är väl att han har halkat och slagit i huvudet och på så sätt omkommit.
Det är ju ännu värre om han tex brutit ett ben och inte kunnat ta sig därifrån etc.

Hur var relationen till din far?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av thunderinternet:

Surt som fan som. Man får ju hoppas att det ha gått fort bara så han inte har plågats.
det jag kan komma på är väl att han har halkat och slagit i huvudet och på så sätt omkommit.
Det är ju ännu värre om han tex brutit ett ben och inte kunnat ta sig därifrån etc.

Hur var relationen till din far?

Den kunde ju varit bättre på senare tid, han hade lite andra problem med drickandet tyvär så där kanske man tog ett oavsiktligt avstånd och dessutom bodde han inte här i sthlm som du kanske märker iom artikeln.

Innan dess var den ju bra såklart, åkte till honom och hans sambo samt hans yngsta dotter (min näst yngsta syrra) istortsett varje helf, vi satt och spelade tvspel, såg film osv så visst den var bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Fick just reda på att farsan ligger på en stålbädd i Uppsala, funnen avliden imorse.. Inte ett dugg kul.

Fördjävligt, beklagar!

Själv har man bara kärleksbekymmer. Suck, varför kan jag aldrig förstå kvinnor?

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Mordarosten:

Fördjävligt, beklagar!

Själv har man bara kärleksbekymmer. Suck, varför kan jag aldrig förstå kvinnor?

Tack.

Jadu, de är av motsatt kön, därför^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Fick just reda på att farsan ligger på en stålbädd i Uppsala, funnen avliden imorse.. Inte ett dugg kul.

Beklagar djupt sorgen!
Tyvärr är det en grej som vi alla komma möta en vacker dag.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Fick just reda på att farsan ligger på en stålbädd i Uppsala, funnen avliden imorse.. Inte ett dugg kul.

Beklagar;(

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Tack.

Jadu, de är av motsatt kön, därför^^

Isch, går det att få tillfällig könsoperation?

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Fick just reda på att farsan ligger på en stålbädd i Uppsala, funnen avliden imorse.. Inte ett dugg kul.

Tråkigt att höra Andreas. Ingen kul start på året inte

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Beklagar djupt sorgen!
Tyvärr är det en grej som vi alla komma möta en vacker dag.

I ännu värre fall så är det ens föräldrar som får vara med om att deras barn dött. :/

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Toivo83:

Beklagar djupt sorgen!
Tyvärr är det en grej som vi alla komma möta en vacker dag.

Tack.
Jo tyvär, men hade inte väntat mig det du.

Skrivet av Mordarosten:

Isch, går det att få tillfällig könsoperation?

haha det tror jag inte:P

Skrivet av Eptk:

Tråkigt att höra Andreas. Ingen kul start på året inte

Nej är fan inte det, tack.

Skrivet av jonazz:

I ännu värre fall så är det ens föräldrar som får vara med om att deras barn dött. :/

Jo det är ju det i värsta fall tyvär, hoppas man slipper det igen.

Permalänk

Äntligen köpt mig witcher 2 för spela igenom under den långa installations processen lyckas jag vid förfrågan att lägga i dvd 2 lägga dvd skivan på dvd skiva 1 som redan satt i dvdläsaren. Dvd 2 brutalt strimmlades. Väldigt irriterande när den slutar läsa vid 95%.
GAAAAAAAAAAAAAHH!