Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SpammerN^
Från www.mc-scatter.com Finns fast hur mycket till just Suzuki PV som jag kör
Andra mopeder vet jag inte

Ang. delar så var det: Ny kedja, nya kedjespännare, nytt bakkugghjul, nya kopplingsskivor och nya kolvringar

Hihi. Visste inte att folk kör runt med sånna seriöst
Själv kör jag runt med min DT50R -94* Kommer ha lagt runt 3000SEK på den (exslusive inköpspris 3000SEK) när den blivit lackerad. Handlat på http://rinab.jetshop.se; www.twostroke.se; www.cykelkraft.se och en lokal MX butik, men de har även moppedelar.

Och för att tillföra tråden till något så väntar jag inte på att få produkter skickade, utan väntar på att butiken ska öppna. Gah, vad helger kan vara irriterande. Ska köpa mig goggles

*Lillebror på bild

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eas@tetris
Hihi. Visste inte att folk kör runt med sånna seriöst
Själv kör jag runt med min DT50R -94* Kommer ha lagt runt 3000SEK på den (exslusive inköpspris 3000SEK) när den blivit lackerad. Handlat på http://rinab.jetshop.se; www.twostroke.se; www.cykelkraft.se och en lokal MX butik, men de har även moppedelar.

Och för att tillföra tråden till något så väntar jag inte på att få produkter skickade, utan väntar på att butiken ska öppna. Gah, vad helger kan vara irriterande. Ska köpa mig goggles

*Lillebror på bild

Jodå, i denna håla jag bor i finns det nog folk som kör med såna, vi har ju vår egna "PV-mannen" här också

Har iofs satt ut mera pengar på den än vad jag köpte den för, men den är snart i bra skick igen

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
2007 ringde, dom vill ha sitt optiska lagringsformat tillbaka.

Den duger fortfarande som en helt vanlig DVD-läsare, och det är det den får jobba som också.

Permalänk

väntar på ett begagnat Nintendo Gamecube och Super Mario Bros. 3 NES spel!

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk

Väntar på en ny telefon! usch, olidligt!

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Fan det är aldrig kul att vänta. sitter och väntar på vattenkylningdelar som ska komma nu i veckan. men sj är man inte hemma förren 16 sept

nästan rädd att man glömmer bort sakerna

Visa signatur

*Powemac g4 MDD 1ghz / 7000 rpm delta fläkt <3

Permalänk
Keeper of the Bamse

2009-08-19 02:02 Stockholm Sorterad

AHHH det ska bara till Sundbyberg nu, kom igen posten, kom igen!

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk

Väntar på två raptor diskar som ska köras i raid 0 sen

Visa signatur

håll klafen jag är dyslektiker
- egva 780i sli - q6600 + TRUE @ 3,5GHZ(Max 4.4GHZ med SS) - 2x8800gt SLI - OCZ SLI PC6400 4096MB - Fractal Design Newton 650W - Lian LI PC-A05B -
HP 2020 tablet pc

Permalänk
Medlem

Väntar på star wars force unleashed:D

Visa signatur

3870x2 tuffandes i datorn:):):) E6600@3,4 ghz, Thermalright Ultra-120 eXtreme, DS-3 P965 och shg:s egna ddr2@887,5 mhz:) Hiper HPU-4S730 Type-R Omnigrid II 730W Western digital 250 gb Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Retail Aplus Twin Engine Miditower

Permalänk

Väntar på en e6300 som jag ska köpa av en polare i morgon.

Hoppas den når 4ghz.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Väntar på mina älskade high-heels och det är redan fredag i morgon...!*panik* Det suger att vänta på paket, vare sig det är under julgranen eller från Posten:D

Permalänk
Medlem

levererar alltid. Van vid att hantera stora paket. Kan gå in bakvägen.

Permalänk

då jag blivet inbiten radiostyrd bils chaufför så beställs det alltid grejer kom lite prylar idag från usa som legat på posten i malmö i 8(ÅTTA!!) dagar det är 6 mil härifrån det går mycket fortare o få från usa till sverige än dom sista milen hem från malmö...

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av adde_2000
Väntar på två raptor diskar som ska köras i raid 0 sen

Du kommer inte bli besviken. Jag kör 2st RaptorX diskar i Raid0 nu, och det är helt sinnes!

Otroligt dyrt bara. Jag betalade 1 600:- styck för mina RaptorX som är 150GB när man kan få en "vanlig" disk på 1TB för 1000:-

Folk som inte förstår att det finns prestandaskillnader på hårddiskar tror man är helt galen. Samma sak när jag köpte mitt GTX 295 för 6000:-, folk tror man tappat vettet.

MEN, vem sa att det ska vara lätt att ligga på top inom datorhårdvara.

*Edit* Kolla resultaten i detta klipp vid 06:37.
http://www.youtube.com/watch?v=eFM1kp_E03E

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk

väntar på min flashade psp.
stog "1-2" arbetsdagar på sidan och nu har det gått mer än en vecka.
men nu är iaf paketet på väg och har jag tur så får jag det på måndag,eller på tisdag.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

En sån här väntar jag på. Skapligt pris är det.. Mindre än 16kr fick jag betala inklusive frakt.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2724

Längtar tills jag får den. Då ska här lekas i affärer och i skolan. (Jag kommer bli ett barn på nytt om den fungerar bra)

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Ett par goggles blev det. Märket var visst Smith och de kostade 300kr. Trodde att jag skulle kunna komma undan billigare

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
En sån här väntar jag på. Skapligt pris är det.. Mindre än 16kr fick jag betala inklusive frakt.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2724

Längtar tills jag får den. Då ska här lekas i affärer och i skolan. (Jag kommer bli ett barn på nytt om den fungerar bra)

Satan va värt!!! Ska lätt beställas när bror kommer hem, så jag kan använda Paypal! :D:D:D Fyfan va awesome!

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lleberg
Sådärja!
Nu väntar jag även på en liten bluetoothdongle till nya datorn..
Från dealextreme.com nätets bästa skitbutik! Låga priset inkl frakt
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866

Planen är at använda min Nokia 5800 som fjärkontroll vid filmtittande via smarttouch!

Utöver det ett par ätpinnar av stål och skyddsplast till mobilskärmen ^^

Tror det slutade på 6 usd totalt!
och ja, man får faktiskt grejerna

Edit: Kanske bäst att utfärda en varning för sidan, beroendeframkallande!

Fan ta dig, nu fastnade jag också på dealextreme.com Sjuuukt mycket skräp, men några guldklimplar har dom. Blev en bestallning som landade på totalt $20 innehållande:

* Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866
* High Quality Shielded HDMI-HDMI Multimedia AV Cable (1.8-Meter) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12836
* Premium TOSLINK Digital Audio Optical Cable (1.5M-Length) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28553
* Screen Protector for iPhone 3G (2-Pack) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14400

Kablarna köpte jag mest för att recensionerna var överväldigande positiva, och jag är nyfiken på kvaliten. Är dom fina är det ju en grym källa för billigt kablage.

Jag har betalt via paypal, men ingen orderbekräftelse har skickats. Möjligt att det inte sker förrän på måndag eftersom det bestalldes sent en fredag. Dock fått kvitto från paypal att köpet gått igenom.

Har du några erfarenheter om hur snabbt man ska få orderbekräftelse, samt leveranstid?

Edit: Order bekräftad, packad och skickad. good stuff.

Permalänk
Medlem

Väntar på en signerad och limiterad turne-poster från explosion in the sky's(världens bästa band!) hemsida.
Ett par jeans från Caliroots.
Bättre strömförsörjning till min lurstärkare.(Firestone Audio supplier).

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

Väntar på ett 260gtx och 4gb minne från inet nu. Man fyller ju bara år 1 gång om året och måste unna sig någonting ibland. Blir att ta tag i saken och formatera när sakerna kommer också.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Väntar på cykelprylar från Cyclecomponents, bl.a nya trampor, nytt ss-kit, handtag, drev och verktyg, har väntat en vecka nu, gah!

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk

Väntar på två grafikkort som jag ska klocka sönder.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

Väntar nu även på en flaska gin och en flaska ljus rom. Satte in 500kr till en polare, borde få flaskorna på fredag.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Väntar på ett Asus P7P55D Deluxe, och en Core i5 750 från JME Data.
Sedan på ett par solbrillor, och en klocka från Saltopeppar.se

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk

Väntade imorse på min nya dumpventil.
Smack sa det o den låg i brevlådan, skickades igår, fick den idag!

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk

Satt och väntade på ett paket från webbhallen här om veckan men det gjorde mig fan galen!

Händelser
2009-08-20 16:51 Hemköp Hjortmossen Mottagaren har hämtat försändelsen
2009-08-20 16:51 Posten SMS-avisering har skickats till mottagaren
2009-08-20 15:34 Hemköp Hjortmossen Försändelsen har kommit till Postens serviceställe
2009-08-19 03:33 Göteborg Sorterad
2009-08-18 19:43 Göteborg Sorterad
2009-08-18 11:29 Syltekiosken Försändelsen har kommit till Postens serviceställe
2009-08-18 04:13 Göteborg Sorterad
2009-08-17 20:54 Stockholm Sorterad
2009-08-17 15:10 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen

Man blev grymt imponerad av posten då måste jag säga! Ringde dom 2 gånger och båda gånger fick jag svarat att det är inga problem det är korrigerat så du får grejerna imorgon "jo tjena!" sen var allt försenat och hela veckan var förstörd.

Hata posten! Att notera är att när den anlänt till Syltekiosken är det fel så senare skickas den då vidare på en lång resa i Göteborg.

Mvh,
Viper@God

Permalänk

I morgon kommer mitt Solo och Accelero

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av viper@god
Satt och väntade på ett paket från webbhallen här om veckan men det gjorde mig fan galen!

Händelser
2009-08-20 16:51 Hemköp Hjortmossen Mottagaren har hämtat försändelsen
2009-08-20 16:51 Posten SMS-avisering har skickats till mottagaren
2009-08-20 15:34 Hemköp Hjortmossen Försändelsen har kommit till Postens serviceställe
2009-08-19 03:33 Göteborg Sorterad
2009-08-18 19:43 Göteborg Sorterad
2009-08-18 11:29 Syltekiosken Försändelsen har kommit till Postens serviceställe
2009-08-18 04:13 Göteborg Sorterad
2009-08-17 20:54 Stockholm Sorterad
2009-08-17 15:10 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen

Man blev grymt imponerad av posten då måste jag säga! Ringde dom 2 gånger och båda gånger fick jag svarat att det är inga problem det är korrigerat så du får grejerna imorgon "jo tjena!" sen var allt försenat och hela veckan var förstörd.

Hata posten! Att notera är att när den anlänt till Syltekiosken är det fel så senare skickas den då vidare på en lång resa i Göteborg.

Mvh,
Viper@God

rätt kul att du lyckats hämta ut det samma klockslag som sms:et kom?

OT: väntar på min iphone 3GS 16GB som ska komma inom 4v

Permalänk

*suck* Väntar fortfarande på min telefon från Telia. Har gått 2 veckor nu och har inte ens fått ett kolli-id.

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"