Permalänk
Medlem

Arctic Cat F6 -06. Känns väldigt nätt jämfört med MXZ fast den i verkligheten är större

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av laaf:

Arctic Cat F6 -06. Känns väldigt nätt jämfört med MXZ fast den i verkligheten är större

Trevligt!

Swezor! Hur är läget i Vemdalstrakterna? Går det att köra nu?
Ska upp på söndag och vara där en vecka typ, vore kul om man kunde köra lite.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Trevligt!

Swezor! Hur är läget i Vemdalstrakterna? Går det att köra nu?
Ska upp på söndag och vara där en vecka typ, vore kul om man kunde köra lite.

Hade du frågat mig igår eller i morse hade jag sagt självklart ja, men nu är man lite bitter känns det som. Har precis kört på en sten (igen...) och krasat sönder upphängningen på vänstersidan rätt rejält...

Har precis spenderat fyra timmar i verkstan med tre andra och monterat bort allt det trasiga:

Stötdämpare(RydeFX),övre fästet är helt trasigt och böjt och justeringsratten är borta.
Övre pararellstag böjt, sprucket vid övre infästningen, kulleden vid nedre fästningen är böjd.
Nedre Pararellstag mycket böjt, kulledsfästet vid skidfoten är böjt.
Styrstag böjt med båda kulledsfästen böjda
Bakre Trailingarmsfäste, helt sprucket. (var ett mindre helvette att få bort, har borrat nitar i två timmar)
Trailingarmsbussning sprucken. (en vecka gammalt, precis nylagat, nyköpt för 600kr)
Trailingarmsfästningsbult helt böjd, blev tvungen att kapa för att få bort. Också nyköpt.
Trailingarm något böjd, inte så illa, borde gå att rikta...

Bilder finns här, accepterar dock bara vänförfrågningar från folk jag känner personligen....
http://www.facebook.com/album.php?aid=105129&id=1426290730&l=...

Men snöläget är ganska så bra, men man får vara RIKTIGT försiktig uppe på kalfjället, snön driver som tusan, har ijngen botten och stora stenar ligger lite varstans. Jag hittade "min sten" precis uppe på krönet på Vargen, mitt i leden... Voltade över styret och landade några meter bort... hade precis stått och grävt loss skoterhelvettet i 45 minuter innan, så jag kände att fart var ett måste när jag väl fått loss den... 50kmh till 0 på nån millisekund... Jag klarade mig betydligt bättre än skotern, mjuk landning...

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | RAM: 32gb Corsair Vengeance RGB 3600mhz CL18 | GPU: Gigabyte RTX 2080 Windforce | Mobo: Asus X570-E Strix | Lagring: 3TB NVMe SSD | PSU: Corsair HX 750i | Chassi: Fractal Design Meshify 2 | Kylning: Corsair HydroX custom loop CPU+GPU

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweZor:

Hade du frågat mig igår eller i morse hade jag sagt självklart ja, men nu är man lite bitter känns det som. Har precis kört på en sten (igen...) och krasat sönder upphängningen på vänstersidan rätt rejält...

Har precis spenderat fyra timmar i verkstan med tre andra och monterat bort allt det trasiga:

Stötdämpare(RydeFX),övre fästet är helt trasigt och böjt och justeringsratten är borta.
Övre pararellstag böjt, sprucket vid övre infästningen, kulleden vid nedre fästningen är böjd.
Nedre Pararellstag mycket böjt, kulledsfästet vid skidfoten är böjt.
Styrstag böjt med båda kulledsfästen böjda
Bakre Trailingarmsfäste, helt sprucket. (var ett mindre helvette att få bort, har borrat nitar i två timmar)
Trailingarmsbussning sprucken. (en vecka gammalt, precis nylagat, nyköpt för 600kr)
Trailingarmsfästningsbult helt böjd, blev tvungen att kapa för att få bort. Också nyköpt.
Trailingarm något böjd, inte så illa, borde gå att rikta...

Bilder finns här, accepterar dock bara vänförfrågningar från folk jag känner personligen....
http://www.facebook.com/album.php?aid=105129&id=1426290730&l=...

Men snöläget är ganska så bra, men man får vara RIKTIGT försiktig uppe på kalfjället, snön driver som tusan, har ijngen botten och stora stenar ligger lite varstans. Jag hittade "min sten" precis uppe på krönet på Vargen, mitt i leden... Voltade över styret och landade några meter bort... hade precis stått och grävt loss skoterhelvettet i 45 minuter innan, så jag kände att fart var ett måste när jag väl fått loss den... 50kmh till 0 på nån millisekund... Jag klarade mig betydligt bättre än skotern, mjuk landning...

Aj fan. Brukar inte köra så mycket vid Vargen, det är liksom "på andra sidan". Dom gånger man varit där har man dock märkt att det är väldigt stenigt. Brukar hålla mig runt jaktstugan när jag kör, mellan jaktstugan och fallmoran/samevistet ungefär.
Hoppas det löser sig med skotern så vi kan träffs vid någon gång i vinter

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Vad är bra samt dåliga märken? SKi-Do ere bra skit?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Vad är bra samt dåliga märken? SKi-Do ere bra skit?

Jag är ju Polaris fanboy då det är en sådan jag kör
Spelar nog inte så stor roll tror jag.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Jag är ju Polaris fanboy då det är en sådan jag kör
Spelar nog inte så stor roll tror jag.

Polaris och Ski-doo är jänkarmärken har jag för mig? är japanerna lika bra eller bättre?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Polaris och Ski-doo är jänkarmärken har jag för mig? är japanerna lika bra eller bättre?

Inte en jävla aning
Lynxen vi hade förut gick bra. Brorsans Polaris gick bra (törstig dock) och Switchbacken vi har nu går bra

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Vad är bra samt dåliga märken? SKi-Do ere bra skit?

Beror ju på vad du vill ha, och vilken typ av skoter.
Imo är ski-doo bra ja, sen bestämmer modellen väldigt mkt.
De mesta styrs av behoven. Ska du ha en arbetsmaskin är ju Yamaha det bästa. Mjuksnömaskin är de annat med osv.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Vad är bra samt dåliga märken? SKi-Do ere bra skit?

Finns väl inga bra och dåliga märken här egentligen, utan alla har sin sida. Men i mina ögon så betalar man väl mycket för att få ett BRP emblem fram på skotern.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem

Nu gör jag här en liten grovdragning på hur jag upplever märkena:

Yamaha: Japanarna, fyrtaktsmotorer rakt igenom ger driftsäkerhet, mijövänlighet och en rejäl tyngd. Brukar dock vara bra balanserade, om än något dyra.
Polaris: Jänkare, Tyngre tvåtaktsmaskiner med god kvalitetskänsla. Finns en uppsjö maskiner på begagnatmarknaden. Min favorit.
Ski-Doo: Kanadensare. Ingår i BRP koncernen som även tillverkar vattenskotrar, ATVs och båtmotorer (samt mycket mer) Lätt maskin där allt går till att ta ut så mycket hästar i en så lätt maskin som möjligt, ingen vidare kvalitet, men det absolut största märket, väldigt populärt...
Lynx: En Ski-Doo i finsk förklädnad. Något modifierade, men i stort sett samma skoter.
Arctic Cat: Amerikanare, har väldigt lite personlig erfarenhet av dessa, reagerar mest på att jag tycker att deras nyare skotrar är fula... Tydligen ska det åldrande M-chassit vara ett av dom bästa mountainchassiena på marknaden just nu...

Jag kör själv Polaris, Min första var en Indy 440, hade gått 1400 mil när jag fick den, och körde ungefär 150 mil själv. Väldigt dirftsäker, dock riktigt sönderkörd mot slutet. Riktigt rejäl känsla att köra, lite som en gammal Volvo, den hålls ihop med silvertejp och buntband, och bara går och går och går....
Den nya är en XC 600 sp -05. 1500 mil när jag köpte den, 100 till på mätaren nu... Som Indyn minus silvertejpen... Problemen jag haft har varit av SBS typen.

(skit bakom styret)

Dold text
Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | RAM: 32gb Corsair Vengeance RGB 3600mhz CL18 | GPU: Gigabyte RTX 2080 Windforce | Mobo: Asus X570-E Strix | Lagring: 3TB NVMe SSD | PSU: Corsair HX 750i | Chassi: Fractal Design Meshify 2 | Kylning: Corsair HydroX custom loop CPU+GPU

Permalänk
Medlem

Tänkte mest för att har en tror det var Polaris eller Ski-Doo på g, får kolla lite närmare på det hela.
Kommer knappast använda den mycket då den kommer stå på landet och där har man inte varit på vintern allt för ofta hehe men det kanske blir ändring om man har en farkost att ta sig iväg å fiska tex.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweZor:

Nu gör jag här en liten grovdragning på hur jag upplever märkena:

Yamaha: Japanarna, fyrtaktsmotorer rakt igenom ger driftsäkerhet, mijövänlighet och en rejäl tyngd. Brukar dock vara bra balanserade, om än något dyra.
Polaris: Jänkare, Tyngre tvåtaktsmaskiner med god kvalitetskänsla. Finns en uppsjö maskiner på begagnatmarknaden. Min favorit.
Ski-Doo: Kanadensare. Ingår i BRP koncernen som även tillverkar vattenskotrar, ATVs och båtmotorer (samt mycket mer) Lätt maskin där allt går till att ta ut så mycket hästar i en så lätt maskin som möjligt, ingen vidare kvalitet, men det absolut största märket, väldigt populärt...
Lynx: En Ski-Doo i finsk förklädnad. Något modifierade, men i stort sett samma skoter.
Arctic Cat: Amerikanare, har väldigt lite personlig erfarenhet av dessa, reagerar mest på att jag tycker att deras nyare skotrar är fula... Tydligen ska det åldrande M-chassit vara ett av dom bästa mountainchassiena på marknaden just nu...

Jag kör själv Polaris, Min första var en Indy 440, hade gått 1400 mil när jag fick den, och körde ungefär 150 mil själv. Väldigt dirftsäker, dock riktigt sönderkörd mot slutet. Riktigt rejäl känsla att köra, lite som en gammal Volvo, den hålls ihop med silvertejp och buntband, och bara går och går och går....
Den nya är en XC 600 sp -05. 1500 mil när jag köpte den, 100 till på mätaren nu... Som Indyn minus silvertejpen... Problemen jag haft har varit av SBS typen.

(skit bakom styret)

Dold text

Lynxarna är lite mer än kopior av Ski-Doo, ganska mycket eget, mest till det yttre som gör dem påminda av Ski-Doo.

Har bara kört 1 Polaris och den kändes stabil och bra, men inte tillräckligt mycket för att ge ett utlåtande.

Arctic Cat känner jag mer är en skoter som kräver mer av sin förare, men då man får rätta handlaget med den så ger den mycket tillbaks till föraren också.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem

Jahapp, idag blev det en tur på runt 100 km, var 6 skotrar ute. Var till en närliggande mindre skidort och smiskade led, då det inte är allt för tätt med leder häromkring.
Dagens saldo blev iaf 1 Polaris och 1 hjälm. Polarisen skar då främre kylaren hade börjat läcka och hjälmen for då Janne tappade kontrollen över sin Lynx på ett väldigt guppigt ställe på leden och han for in i et träd. Tur att det är lag på att använda hjälm här i landet.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem

Var ute och körde lite grann igår. Körde mest runt stugan, på någon myr och i skogarna häromkring. Höll mig på leden hela tiden, verkade vara kass bärighet utanför... For ut på riktiga leden och tog en sväng upp på fjället också. Kanonfin led då dom numera kör med pistmaskin Laddade på full gas i backen upp på fjället, körde små sträckor på mattan då kände jag
Dock så var det riktigt kass sikt uppe på fjället så det blev ingen långtur. På vägarna på väg tillbaka till stugan så var det nyplogat så man hade ju inget fäste på vägen direkt. I sista kurvan så tänkte jag att nu jäklar ska jag få till en fin sladd. Nåväl, trycker nästan full gas och svänger och jag får totalt bredställ, åker i sidled längs med vägen och känner att det kommer inte att gå. Försöker räta upp skotern men misslyckas och far rätt in i snödrivan. Var mjukare än jag hade trott och det gick bara runt 30 så det gick bra, men fint hål i snödrivan vart det, for nästan igenom den

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Blev en tur idag också. Bättre sikt idag och lite snällare väder så det blev en tur till jaktstugan, knäppa lite kort och sedan tillbaka och åka runt lite grann i området. Har också kommit på varför jag hade så ont i ryggen igår efter skoteråkningen dagen före. Det är för att när man gasar på så är det ett sånt jävla drag och då ska man hålla sig kvar på skotern. Märkte att jag använde ryggmusklerna mycket då.

Ska bli så jäkla kul att ta skoterkort sen när man fyller 16

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Blev en kort tur runt i byn och leka lite i nysnön idag då jag har dejour över helgen och kan inte riktigt åka långt bort Men kul då nästan alla smådiken har fyllts med snö så man kan stå på ordentligt där, mjukt och skönt att köra

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av laaf:

Lynxarna är lite mer än kopior av Ski-Doo, ganska mycket eget, mest till det yttre som gör dem påminda av Ski-Doo.

Har bara kört 1 Polaris och den kändes stabil och bra, men inte tillräckligt mycket för att ge ett utlåtande.

Arctic Cat känner jag mer är en skoter som kräver mer av sin förare, men då man får rätta handlaget med den så ger den mycket tillbaks till föraren också.

De fyndiga säger att Mercedes har AMG, Skidoo har Lynx

Till frågeställningen så är Skidoo som sagt kanadensiskt och Polaris amerikanskt vilket ger ur mekaniksynvinkel ger pluspoäng till Skidoo: hela maskinen är metriskt byggd... Skidoo har faktiskt överlag smarta konstruktioner och bra tänk men det brister ibland med t.ex klent sekundärtorn på nya XP och lite smådetaljer som ger negativ PR iom remslitage mm.
Polaris har tidigare överlag haft rätt kass kvalitetskänsla faktiskt, men maskinerna har ju varit tvärsköna och bra att köra så det är ändå fina maskiner...

Ja jag själv gillar ju främst dessa två märken ska sägas, äger en Polaris som jag gillar ändå

Permalänk
Medlem

Jahapp, hur många kilometer / mil börjar gubbarna ha på sina maskiner? Själv är man uppe i 1200 km och mera körning bara väntar. Lite synd då det är så här vackert och det är kallare än -20 om dagarna.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem

Har inte kört något på ett tag. Någon topplockspackning har pajat tydligen...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Gjorde 20 mil i lördags. Vemdalen - Orren - Messlingen - Långå - Hede - Hedeviken - Vemdalen. Blev en grymt fin tur i högt tempo i 10 minus och strålande sol. Har väl klockat totalt kanske 40 mil denna säsong. Skotern börjar närma sig 1600 mil nu.... Men den spinner på som aldrig förr!

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | RAM: 32gb Corsair Vengeance RGB 3600mhz CL18 | GPU: Gigabyte RTX 2080 Windforce | Mobo: Asus X570-E Strix | Lagring: 3TB NVMe SSD | PSU: Corsair HX 750i | Chassi: Fractal Design Meshify 2 | Kylning: Corsair HydroX custom loop CPU+GPU

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweZor:

Gjorde 20 mil i lördags. Vemdalen - Orren - Messlingen - Långå - Hede - Hedeviken - Vemdalen. Blev en grymt fin tur i högt tempo i 10 minus och strålande sol. Har väl klockat totalt kanske 40 mil denna säsong. Skotern börjar närma sig 1600 mil nu.... Men den spinner på som aldrig förr!

Trevligt!
Dröjer ett tag tills jag kommer upp till Vemdalen igen, men tar skoterkort nästa vecka typ. Dessutom står ju skotern här hemma.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av laaf:

Jahapp, hur många kilometer / mil börjar gubbarna ha på sina maskiner? Själv är man uppe i 1200 km och mera körning bara väntar. Lite synd då det är så här vackert och det är kallare än -20 om dagarna.

Någon som slår min förra skoter?

Permalänk
Medlem
Skrivet av päpplet:

Någon som slår min förra skoter?

om nu mätaren är i miles (ser ut att vara det...) och 99 765 miles = 160 556.20km = 16 055 mil så tror jag inte det. Däremot om man får använda sig av bilen... Är väl ganska så sällsynt att se en skoter med mätare på över 1500 mil vad jag sett, de flesta över 1000mil hamnar väl i nån tonårings händer och blir till skrot, eller så är dom tillbakaskruvade till 500 mil av nån fifflare.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | RAM: 32gb Corsair Vengeance RGB 3600mhz CL18 | GPU: Gigabyte RTX 2080 Windforce | Mobo: Asus X570-E Strix | Lagring: 3TB NVMe SSD | PSU: Corsair HX 750i | Chassi: Fractal Design Meshify 2 | Kylning: Corsair HydroX custom loop CPU+GPU

Permalänk
Medlem

Har dom åkt 500 mil om året har dom nog lyckats men det borde vara någon lustigkurre som pillat fram den en bit. Det är en indy centurion 500 från 1982 som gått på tävlingar i början av sitt liv och den var då slut som att den passerat 10000mil iallafall

Gav bort den utan motor i somras till en som skulle bygga en burkarcupsracer av den då den var tillräckligt gammal för att klassas som veteran och hade riktig framvagn

edit: Tydligen så är det Sven Erik Revelj som haft den från början

Permalänk
Medlem
Skrivet av päpplet:

Har dom åkt 500 mil om året har dom nog lyckats men det borde vara någon lustigkurre som pillat fram den en bit. Det är en indy centurion 500 från 1982 som gått på tävlingar i början av sitt liv och den var då slut som att den passerat 10000mil iallafall

Gav bort den utan motor i somras till en som skulle bygga en burkarcupsracer av den då den var tillräckligt gammal för att klassas som veteran och hade riktig framvagn

edit: Tydligen så är det Sven Erik Revelj som haft den från början

Jaså. Jo han känner man ju till, har ju Polarishandlaren här i trakten, även fast jag brukar föredra Åsarnas Skoterservice om det är något märkesspecifikt jag ska ha. Kul med en skoter som har lite historia. Tror jag såg din tråd på Snowmobile, "kabbslut" eller nåt hette den va?

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | RAM: 32gb Corsair Vengeance RGB 3600mhz CL18 | GPU: Gigabyte RTX 2080 Windforce | Mobo: Asus X570-E Strix | Lagring: 3TB NVMe SSD | PSU: Corsair HX 750i | Chassi: Fractal Design Meshify 2 | Kylning: Corsair HydroX custom loop CPU+GPU

Permalänk
Medlem

Stämmer bra de. Inte den seriösaste tråden kanske men den gjorde jag mest för att driva med alla högkamsvärstingar

Synd bara att jag inte hittat några som helst bilder eller annan info från när den var "aktiv" men som sagt, jag har ju inte ens kvar den.

En Yamaha SM framstår som bra i snön jämfört mot vad den gjorde, lössnö var bara att glömma och det var problem enbart med att komma bort från skottade gårdsplaner...

Permalänk
Medlem

Pappa den jäveln kommer hem med en skoter på släpvagnen!
En blå-gul Polaris Edge 600, vet inte årsmodellen dock. Styrhöjare, riktigt skönt styre, såna här skydd för händerna. En väska på styret, förstärkta fotstöd, kapell, två extra variatorremmar och lite annat trevligt.

110 hästar skulle den ha. Tog en sväng nere på grusvägen som är otrafikerad (förutom skotrar) på vintern. 120km/h på en skoter på en smal grusväg i skogen är förjävligt snabbt vet jag nu. Killades i kuken och ända upp i magen då man tröck på gasen. Körde dock bara lite på vägen där då, kanske 3km totalt så det blev ingen lössnö åkning. Hinner inte köra mer idag, kolsvart ute. Ska dock ut och köra lite med farsan imorrn

Inte lika skön fjädring som Switchbacken, men går ju bättre En nackdel dock är att hjälmen inte passar till skotern. Hjälmen är röd/svart och passa skitbra till Switchbacken men inte till min skoter :S

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Pappa den jäveln kommer hem med en skoter på släpvagnen!
En blå-gul Polaris Edge 600, vet inte årsmodellen dock. Styrhöjare, riktigt skönt styre, såna här skydd för händerna. En väska på styret, förstärkta fotstöd, kapell, två extra variatorremmar och lite annat trevligt.

110 hästar skulle den ha. Tog en sväng nere på grusvägen som är otrafikerad (förutom skotrar) på vintern. 120km/h på en skoter på en smal grusväg i skogen är förjävligt snabbt vet jag nu. Killades i kuken och ända upp i magen då man tröck på gasen. Körde dock bara lite på vägen där då, kanske 3km totalt så det blev ingen lössnö åkning. Hinner inte köra mer idag, kolsvart ute. Ska dock ut och köra lite med farsan imorrn

Inte lika skön fjädring som Switchbacken, men går ju bättre En nackdel dock är att hjälmen inte passar till skotern. Hjälmen är röd/svart och passa skitbra till Switchbacken men inte till min skoter :S

En Edge alltså. Fina skotrar det där, lär väl vara en 01 antagligen iom att det är den utan VES (den med har väl 120hk?) kanske 02. Har hursom en hel del gemensamt med min. Riktigt skön karaktär i dom där 600orna, går riktigt fint.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | RAM: 32gb Corsair Vengeance RGB 3600mhz CL18 | GPU: Gigabyte RTX 2080 Windforce | Mobo: Asus X570-E Strix | Lagring: 3TB NVMe SSD | PSU: Corsair HX 750i | Chassi: Fractal Design Meshify 2 | Kylning: Corsair HydroX custom loop CPU+GPU

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweZor:

En Edge alltså. Fina skotrar det där, lär väl vara en 01 antagligen iom att det är den utan VES (den med har väl 120hk?) kanske 02. Har hursom en hel del gemensamt med min. Riktigt skön karaktär i dom där 600orna, går riktigt fint.

Jo jäklar den gick bra. Bättre än Switchbacken. I början så var dom väl ungefär lika, men när man börjar komma upp lite varv så trycker Edgen till lite mer och ger lite extra skjuts än vad Switchbacken ger. 35mm matta också, 1 år gammal så någon kam är väl borta men who cares?

Styrhöjaren var lite trevlig också. Det satt på en 4" men följde med lite andra tillbehör samt en 2" och en 6". Den var krockad i ena fronten så ena "armen" var utbytt mot en ny, och det medföljde en till fast röd (antar att tidigare ägaren var tvungen att köpa två, och lackade om den som skulle användas). Fräscha styrstål också. Två extra remmar fick jag också.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare