Battlefield Bad Company 2-tråden - del 1

Permalänk
Inaktiv

Jag har provat DX9/10/11 nu
Laddar kanske 40% snabbare på DX9
DX 10 gjorde ingen skillnad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rIdDoCk
Sämsta spelet jag köpt på länge, fick det på release dagen men har inte lyckats spela mp än... Endra så får jag "Failed to connect to EA" eller så står server browsern och tuggar i 2-3min sen händer inget mer... Bra spel?

http://www.youtube.com/watch?v=0IIVdTqDSgg

Och hur tänkte du där? Testat "Rogue Warrior"? Det är det sämsta skit som gjorts NÅGONSIN, laggar konstant om man har minsta lilla usb ikopplat, då är frågan hur många kör på gamla PS/2 uttag i dagens läge? Hur tänkte dom? Och min dator är det inget fel på, köpte den från alienware här fån ni tom en länk
http://www.dell.com/us/en/home/desktops/alienware-area-51-alx...
och ja jag är fullt seriös på punkten att jag sitter och skriver vid den datorn just nu.
Så klaga aldrig på ett spel som är bra gjort men som drivs av ett idiotiskt företag som EA på marknaden. Hade DICE tagit det själva eller bett ett företag som tex Blizzard att marknadsföra så hade det varit 2x bättre.

EDIT: Stavfel

Permalänk
Medlem

Snart platinum på GOL sniper

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NoFA
Och hur tänkte du där? Testat "Rogue Warrior"? Det är det sämsta skit som gjorts NÅGONSIN, laggar konstant om man har minsta lilla usb ikopplat, då är frågan hur många kör på gamla PS/2 uttag i dagens läge? Hur tänkte dom? Och min dator är det inget fel på, köpte den från alienware här fån ni tom en länk
http://www.dell.com/us/en/home/desktops/alienware-area-51-alx...
och ja jag är fullt seriös på punkten att jag sitter och skriver vid den datorn just nu.
Så klaga aldrig på ett spel som är bra gjort men som drivs av ett idiotiskt företag som EA på marknaden. Hade DICE tagit det själva eller bett ett företag som tex Blizzard att marknadsföra så hade det varit 2x bättre.

EDIT: Stavfel

Och fått ett till MW2?

Activision/Blizzard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NoFA
Och hur tänkte du där? Testat "Rogue Warrior"? Det är det sämsta skit som gjorts NÅGONSIN, laggar konstant om man har minsta lilla usb ikopplat, då är frågan hur många kör på gamla PS/2 uttag i dagens läge? Hur tänkte dom? Och min dator är det inget fel på, köpte den från alienware här fån ni tom en länk
http://www.dell.com/us/en/home/desktops/alienware-area-51-alx...
och ja jag är fullt seriös på punkten att jag sitter och skriver vid den datorn just nu.
Så klaga aldrig på ett spel som är bra gjort men som drivs av ett idiotiskt företag som EA på marknaden. Hade DICE tagit det själva eller bett ett företag som tex Blizzard att marknadsföra så hade det varit 2x bättre.

EDIT: Stavfel

Annars så var svaret på hans idiotiska uttalande enkelt. Alla hans problem passar ihop med att man inte har patchat spelet.

Jävla idioter...

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte kan connecta till någon server?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PsychedelicZ
Jag har provat DX9/10/11 nu
Laddar kanske 40% snabbare på DX9
DX 10 gjorde ingen skillnad.

Hur byter man så man använder annan Direct X?
jag kör 10 nu men jag vill testa hur det går i DX9.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jake93
Hur byter man så man använder annan Direct X?
jag kör 10 nu men jag vill testa hur det går i DX9.

Settings.ini filen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Draim
Settings.ini filen.

Okej tack för snabbt svar

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

OK, jag kom in på nån thailändsk server, men jag kommer inte in på någon europeisk.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Artemis
Kan använda UAV:n på alla servrar jag spelat på förutom Gotland vet fan inte varför de inte funkar där.

För mig kraschar spelet endast på Gotlands servrar och även om jag inte använder just UAV så kommer det en och annan ctd. Riktigt skumt. Tur att man inte spelar på de servrarna iof av andra anledningar.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Inaktiv

Nu har ju kul med C4:

Assault + C4 + Extra explosives + Extra explosives damage

=

Trollface.jpg

K/D tar stor skada dock... jag får kanske 0.2 K/D, men fan va roligt man har

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NoFA
**Massa dum text**

Vad har rogue warrior att göra med bad company 2..?

Och jag trodde inte att folk som vistades på sweclockers gick och köpte alienware datorer, himla slöseri med pengar.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av PsychedelicZ

Trollface.jpg

ooookej...

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Newklear
Vad har rogue warrior att göra med bad company 2..?

Och jag trodde inte att folk som vistades på sweclockers gick och köpte alienware datorer, himla slöseri med pengar.

ooookej...

Du älskar mig, vi båda vet det, annars skulle du inte citera mig så ofta.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PsychedelicZ
Nu har ju kul med C4:

Assault + C4 + Extra explosives + Extra explosives damage

=

Trollface.jpg

K/D tar stor skada dock... jag får kanske 0.2 K/D, men fan va roligt man har

haha jag och en polare brukar också köra så. den ena sätter typ 5-10st c4or på en fyrhjuling och den andra åker mot en tank och då säger han till så spränger den andra
av 20st matcher är 5 av dom över 1 K/D ratio

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk

Undrar ifall nån har några siffror på en överklockad cpu mot en inte klockad. vad skiljer sig i fps? givetvis i detta spel

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Inaktiv

Hur ofta händer er detta?

Bort (Reklam på sidan är NSFW)

Inlägg redigerat av Najk. Orsak: Länken hade ingenting med topic att göra.

Edit: Ja, granat kastning har ingenting att göra med BC2.
Förlåt, jag vet inte hur jag tänkte.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tannee
Snart platinum på GOL sniper

vad menas med platinum? finns det mera medaljer? har inte sett några? finns gold m m oxå?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PsychedelicZ
Hur ofta händer er detta?

Bort (Reklam på sidan är NSFW)

Detta har inte med trådens topic att göra. Håll er till topic.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av xitele810
vad menas med platinum? finns det mera medaljer? har inte sett några? finns gold m m oxå?

Efter ett visst antal guldmedaljer får du Platinum. Dessa är en mätare på vilket icke-existerande liv du har

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Detta har inte med trådens topic att göra. Håll er till topic.

Efter ett visst antal guldmedaljer får du Platinum. Dessa är en mätare på vilket icke-existerande liv du har

ok, då förstår jag, hur mycket poäng får man vid Platinum?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk

Efter ett visst antal guldmedaljer får du Platinum. Dessa är en mätare på vilket icke-existerande liv du har

När man har skaffat platinum i smoke så då har man inget liv (om det inte är typ om ett år)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xitele810
ok, då förstår jag, hur mycket poäng får man vid Platinum?

bronze=500 - 25 kills
silver=1000 - 50 kills
gold=5000 - 100kills
platinum=10000 - 1000kills
är det väl? hälften me kills på gadgets

Visa signatur

Intel Core i5-3570k@4,2GHz | H50 | Asus P8Z68-V/GEN3 | Gigabyte Radeon HD7970 | Corsair 2x4GB@1866Mhz | Intel X25-M G2 80GB | Corsair Force 3 120GB |

Permalänk
Hedersmedlem

Tråd rensad. Vänligen bumpa ej tråden med meningslösa inlägg

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Är det inte lite lätt pinsamt att ett svenskt företag har missat Å Ä Ö stöd i sitt spel? :/

Permalänk
Medlem

Usch för ATIs laddnings tider.

Byte idag från ett GTX260 till ett 5870 och från att varit först in på alla maps så är man nästan sist.

Visa signatur

Woot!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kvist90_
Tog lite klipp när jag fixade mine kills idag
http://www.youtube.com/watch?v=uoSxkxMLqfw

Hur mycket skill krävs det för att spränga fordon med n00bmines?
Trodde AT-minorna var till för att köras på och detoneras av den som körde fordonet.

Snart kommer servrarna bli överfulla med n00bs som spammar minor överallt

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
CS-mästare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Artemis
Usch för ATIs laddnings tider.

Byte idag från ett GTX260 till ett 5870 och från att varit först in på alla maps så är man nästan sist.

Det kan inte vara så att du uppdaterade DirectX när du bytte?

Visa signatur

Asus P7P55D-E Pro | i5 750 2,66ghz (3,80ghz) | Corsair H50 | XFX ATI Radeon 5870 | Corsair Dominator 2x 2gb | Corsair HX 750w | Obsidian 800d

Permalänk
Medlem

Jobbigt med playerkillers. Hoppade in i helikoptern som gunner, piloten står kvar på marken några sekunder och då kommer det någon som skjuter oss båda och tar helikoptern...

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | PG279QM 240Hz | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Razer Naga Pro | Razer Nari Ultimate
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mistahh
Jobbigt med playerkillers. Hoppade in i helikoptern som gunner, piloten står kvar på marken några sekunder och då kommer det någon som skjuter oss båda och tar helikoptern...

Någon från egna laget? Det har jag inte varit med om.

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tofupunk
Någon från egna laget? Det har jag inte varit med om.

Ja från egna, händer då och då i hardcore mode.

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | PG279QM 240Hz | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Razer Naga Pro | Razer Nari Ultimate
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2