Cataclysm beta-nyckeltråden

Permalänk
Medlem

Cataclysm beta-nyckeltråden

*** PGA att vissa missade mitt inlägg: Det kommer finnas nycklar, dock om man får genom opt-in så får du ingen nyckel utan ditt konto blir flaggat. Fansites/blizzard anställda/etc kommer fortfarande kunna dela ut nycklar. ***

Tänkte att vi kunde ha en tråd där folk får skriva upp sig på att få en nyckel allt eftersom. Förhoppningsvis kommer det finnas folk som har någon övers, t.ex. dom lyckas få betan genom opt-in men vinner också en nyckel i en tävling och har ingenstans att göra av med den.

Brukar alltid finnas någon som är tillräckligt nörd som badar i nycklar! ;] Ska själv göra mitt bästa med att få tag på nycklar och dela ut allt eftersom, men nu i början skulle jag gissa på att det blir trögt eftersom det inte riktigt kommit i gång ännu.

Jag undrar också om det finns några F&F spelare som kunde ge sina åsikter om hur alphan varit hittills? Rekommendera det du tycker man först ska testa etc.

Ska försöka hålla en lista uppdaterad:

---------------------------------------------
celoz
Lixz (har fått nyckel)
Livingdead4life
myslex
sharkfinz
Ovard
Itzu
Enaze
omen
contra
definition
flancen
doggywrap
contra
Schluug
RedFLip
Anilusion
Konichiwa
Sebbn
lillgubbn
karazhan11
Igelkott
hejkk
DUNXIII
TreD
Tacy
sjoblot
KroonBerg
ludwigstrand
BlommaNN
cirdonia
cccm
Hygglo
definition
Mansonite
Kamden
PiLp93
05K4R
Attepho
Exilo
Robster1986
24mbit
Addekillen
lonesome
Kabbe1993
Neroth
Jennie12
MachGyver
Torimo
flaxehytt
Yngwie_Malmsteen
Repläy
mangemani
daniel145
borgen92
Flugfarfar
nawidek
kenkaaa
Moolol
Gabbers
Kossan90
dorre76
Verkligen
Zarle
KoBI^
Najsig
snajser
Squedo
---------------------------------------------

Visa signatur

AW3423DW QD-OLED - Ryzen 5800x - MSI Gaming Trio X 3090 - 64GB 3600@cl16 - Samsung 980 Pro 2TB/WD Black SN850 2TB

Permalänk
Medlem

Tjenahej!

Permalänk

skadar väll inte att skriva upp sig iaf

Visa signatur

Stationär Corsair 750D | HyperX Fury RGB DDR4 3200MHz 16GB | Seasonic Platinum 660 XP2 | AMD Ryzen 7 3800X | Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD | ASUS ROG Strix B450-F GAMING | ASUS RX 6800 Ref | ASUS ROG Strix LC 240 |
Skärmar Gigabyte 27" M27Q QHD IPS 170 Hz, Samsung S27D930, Samsung S24F350

Permalänk
Medlem

Jag tvivlar på att någon är snäll nog att ge ut nycklar till en beta som är så eftertraktad helt på måfå.
Det kommer alltid finnas nåt att göra med sin nyckel om man kommer över en extra- familj/vänner..

Men hoppas kan man ju alltid göra

Myslex +1

Permalänk

+rep till TS!
Vore NICE om vänliga själar skänker nycklar

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Medlem

Jag ställer mig i kö jag med då:)

Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk
Medlem

Jag ställer mig gärna också i kö o självklart om jag nu skulle få några över så delar jag med mig.

Permalänk
Medlem

Har varit i kö i kanske en månad nu, så hoppas man kanske får lite lättare då?

Permalänk
Medlem

Sign me up Scotty!

Permalänk
Medlem

har stått i kö sen valet för cataclysm fanns och de har lönat sig ^^

Permalänk
Avstängd

Kvittar när du satt dig i kö för opt-in. Random är random.
Första batch har bara skickats ut i usa så vitt jag vet.

Skulle man vinna en nyckel så kan man sälja den på ebay dyrt kan jag lova.
Cata keys om det nu finns keys kommer vara löjligt eftertraktade i början.

Jag har 9 battle.net konto via opt-in, lär inte få någon key ändå med den turen man har.

Permalänk
Medlem

sign me up:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk

Mig med! : )

Permalänk
Medlem
Skrivet av definition:

Kvittar när du satt dig i kö för opt-in. Random är random.
Första batch har bara skickats ut i usa så vitt jag vet.

Skulle man vinna en nyckel så kan man sälja den på ebay dyrt kan jag lova.
Cata keys om det nu finns keys kommer vara löjligt eftertraktade i början.

Jag har 9 battle.net konto via opt-in, lär inte få någon key ändå med den turen man har.

om de bara e usa hur kommer de sig att jag fått då?
sen får man ingen key, de läggs till i ditt battle.net konto så de är kopplat till ditt acc. ska ladda ner clienten när ja kommer hem efter jobbet. seg dag

Permalänk
Medlem

Tror tyvärr också att det är lite optimistiskt att tro att folk kommer får nycklar över. Om man spelar Wow, så har man säkert ett gäng kompisar som man hellre ger nycklar till. Själv skulle jag om jag hade en drös med nycklar fylla upp kompisar/guildies först innan jag ens hade tänkt tanken på att ge folk på Swec nycklar

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | RTX 4070S | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem

alphan var meh...Men ska spela betan

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Skriv in mig, tack!

Permalänk
Medlem

Skriv in mig

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Permalänk

Skriv in mej!

Permalänk

jag är på

Permalänk
Medlem

Jag förstod det som att man var tvungen att ha ett aktivt wow-konto senast 1 Juli när betan startade OCH såklart opt-in:at för wow betor, för att få invite av Blizzard.

Någon som vet om detta stämmer?

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

skriv in mig också :I

Permalänk
Medlem

Skriv upp mig också!

Permalänk
Medlem

Fast... blizzard säger ju att de inte kommer dela ut nycklar. Bara flagga ditt konto för beta.

Permalänk
Medlem

Om det kommer finnas nycklar, så skulle man såklart vilja ha en

Permalänk
Medlem
Skrivet av TreD:

Fast... blizzard säger ju att de inte kommer dela ut nycklar. Bara flagga ditt konto för beta.

Det kommer finnas nycklar, dock om man får genom opt-in så får du ingen nyckel utan ditt konto blir flaggat. Fansites/blizzard anställda/etc kommer fortfarande dela ut nycklar.

Visa signatur

AW3423DW QD-OLED - Ryzen 5800x - MSI Gaming Trio X 3090 - 64GB 3600@cl16 - Samsung 980 Pro 2TB/WD Black SN850 2TB

Permalänk
Medlem

Skriv upp mig med!

Visa signatur

Stationär: Intel i7-4790k @ 4 Ghz | Powercolor HD7970 3GB | Intel 530 120GB | 12GB RAM | 3.5TB HDD
Laptop: Macbook Pro Retina 15" i7 2.0Ghz 8GB RAM 256GB SSD

Permalänk

Mig med, tackar!

Visa signatur

Ryzen 5 5600X @stock | ASUS ROG STRIX B550-F | MSI RTX 3070 VENTUS 2X OC | 32 GB DDR4 @3600 MHz

Permalänk

klart man tar chansen att få betanyckelt
sign me up! PLEASE

Visa signatur

Maximus Formula III || i5 760 || GTX 470 || Dominator 1600MHz XMS3 DHX+ || Fractal Design Newton 800w ||