Gått över en månad

Permalänk

Gått över en månad

Hej,
Jag har beställt några saker från ett företag, handlar enbart om cirka 500kr. Men nu har jag väntat över en månad på att få sakerna levererade men dom finns inte i lager och inget bestämt datum.

Hur länge ska man vänta? Vad skulle ni göra i mina skor?

Mvh

Visa signatur

CPU ∙ 7800x3D •
RAM ∙ 32GB G.Skill •
MB ∙ MSI MAG B650 Tomahawk •
GPU ∙ 4070ti Super •
PSU ∙ Seasonic Focus+ Gold 750W •

Permalänk
Medlem

Kontakta företaget

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,5 GHz| Gigabyte P55A-UD4 | EVGA 580 @ 820/4100 MHz | XMS3 8GB @ 1600MHz | Atcs 840

Permalänk
Medlem

Jag instämmer med Sjodden, kontakta företaget.

Om du vill kan du vänta men det kan ta väldans lång tid. Eller så kontaktar du företaget om du nu känner att du inte vill vänta längre. Jag vet inte vad det är för nått du beställt eller hur viktigt det är för dig att få sakerna, så det är upp till dig.

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk

Ja jag hade ju köpt sakerna på annat ställe, under förutsättning att sakerna finns hemma på andra ställen.
När jag vill ha något så vill jag ha sakerna helst igår.
Jag skulle aldrig kunna sitta och vänta i en månad på någonting.
Utan finns det på annat ställe och inte till mycket större pengar så köp där istället, tycker jag.

Visa signatur

<Corsair Obsidian 700D>------<>------<>------<NH-D14>------<C>------<>------<WD 1,5 TB>------<Corsair CMPSU-850AX Gold>------<MICROBOOK>------<KRK Rokit 6>