Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Palmie:

Inläggen som togs bort var 3 minuter gamla.

Troligen så har du fel tidszon inställd, du kan ändra den via http://www.sweclockers.com/forum/profile.php?do=editoptions.

jo jag vet, skojjade lite på det hela =), mina inställninga skall vara rätt men klocka går ändå fel, antingen är er klocka konstig eller funkar inte era inställningar som de borde? de har alltid gjor de innan, blev knas efter er stora uppdatering..

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Medlem

Trådskaparen frågade för ganska exakt en månad sedan om en dator som klarar Sims 3 åt sin flickvän, där fick han bra svar, nu ska han köpa åt sin pojkvän. Frågan är, kan inte din pojkvän och din flickvän dela på en dator? eller vet de inte om varandra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Trådskaparen frågade för ganska exakt en månad sedan om en dator som klarar Sims 3 åt sin flickvän, där fick han bra svar, nu ska han köpa åt sin pojkvän. Frågan är, kan inte din pojkvän och din flickvän dela på en dator? eller vet de inte om varandra?

HAHA, denna vill jag ha svar på.

On-topic:
Brukar alltid råda till att inte köpa färdigt. Kolla med någon din närhet, om du själv inte har kunskap att bygga eget så kanske du kan få hjälp. Blir oftast mer optimerat och oftast billigare.

Visa signatur