Permalänk

BC2 Problem

Hej
Jag fick nyligen problem när jag spelade BC2, texturerna ändrade färg det flimrade i menyerna och allt var kaos kan man säga. Jag trode först att det var fel med drivrutinerna för grafikkortet så jag av installerade dem och installerade dem igen men problemen fortsatte. Eftersom jag inte har några problem i några andra spel så tänkte jag prova att installera om spelet. Men nu när jag försöker starta spelet så får jag det här felmeddelandet (se bild) jag har provat att köra om installationen några gånger. Någon som har en lösning på problemet?

**Jag löste det genom att ladda ner patchen manuellt**

Visa signatur

MSI GT70

Permalänk
Medlem

nu lånar jag din tråd lite då jag har problem med bc2 nu.. precis plockat ihop en ny dator o tagit hem spelet igen genom origin, men han vägrar starta spel pga av punkbuster nu..

var aldrig nått sånt problem på förra datorn. Nu har jag även tagit ner punktbuster o lagt till spelet i programvaran o letat uppdateringar(har ALDRIG behövt tagit hem punkbuster manuellt utan det har funkat genom spelen endå)..men då man joinar tex en server men blir utkickat precis när man ska välja vapen osv
RESTRICTION: service communication failure: PnkBstrA.exe står det i sista raden i rutan som ploppar upp då man blivit kickad.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Skrivet av Andyah:

nu lånar jag din tråd lite då jag har problem med bc2 nu.. precis plockat ihop en ny dator o tagit hem spelet igen genom origin, men han vägrar starta spel pga av punkbuster nu..

var aldrig nått sånt problem på förra datorn. Nu har jag även tagit ner punktbuster o lagt till spelet i programvaran o letat uppdateringar(har ALDRIG behövt tagit hem punkbuster manuellt utan det har funkat genom spelen endå)..men då man joinar tex en server men blir utkickat precis när man ska välja vapen osv
RESTRICTION: service communication failure: PnkBstrA.exe står det i sista raden i rutan som ploppar upp då man blivit kickad.

Har du lagt till punkbuster A & B i undantags listan i ditt antivirus program/brandväggen? kan behövas ibland. Har för mig att punkbuster har något sorts test att köra för att felsöka, så man ser vart felet ligger.

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

kör pbsvc "http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe" brukar hjälpa med det mesta

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KRQKAN:

härligt..körde den där o det fungerade direkt..gud så skönt

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

härligt..körde den där o det fungerade direkt..gud så skönt

gött

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.