Permalänk
Medlem

Nytt Spel :D

Igår "läste" jag om ett nytt spel som skulle komma.
Det handlade om 2 olika hmm vad ska man säga, nivågrupperingar. über och "normala arbetare" var det om jag inte minns fel.

Det utspelar sig på en plats där über tror att de härskar över alla andra. Och så fort dem "normala" gör något fel så bestraffas de, dem kan helt enkelt uteslutas från spelet om man har otur.
Bannat IP-nummer kanske om man spelar på nätet ?

Jaja jag återkommer med mer info senare när jag hittar något mer

Personligen så tycker jag att dem där über borde komma ner lite på jorden och vara lite mänskliga eller så. jaja får se vad detta utvecklas till...

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
3dfx Fanboy

någon borde korrekturläsa spelet.. eftersom de som gjorde det verkar inte förstå när man använder "de" och "dem"..

det låter precis som om utvecklarnas ålder är väldigt låg... de borde kanske växa upp, mogna och sluta slösa vår tid med sina skräpspel?

Visa signatur

Runnin with a pump pump
no bluffin we buck buck

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av misko
någon borde korrekturläsa spelet.. eftersom de som gjorde det verkar inte förstå när man använder "de" och "dem"..

det låter precis som om utvecklarnas ålder är väldigt låg... de borde kanske växa upp, mogna och sluta slösa vår tid med sina skräpspel?

Jag tycker dem är über borde försöka testa på att vara bland dem normala, jag tror att über inte är så perfekta som dem tror...

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

håller emd DsZ de e inte uber...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qba
håller emd DsZ de e inte uber...

Skönt att ha dig vid sin sida *klappar på skallen*

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Gäst
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qba
håller emd DsZ de e inte uber...

Då kanske du vill sluta spela också?

Permalänk
Hedersmedlem

Det roligaste med spelet är att de som styr och ställer ibland råkar halka till med musen och vips är en av de "normala" borta från spelet!

Ärligt talat, jag tror vi har sett tillräckligt av DarkStormZ nu. Han kanske kan skryta om sina warezerövringar för flourtanten istället?

*wasted*