Permalänk
Medlem

Grabben har inte ett öre och kan inget bygga. Du får nog hålla dig till classes MP3/iPod dockor inkl högtalare. Funkar nog bra för era P15 "fester"

Visa signatur

Stationär: Corsair Air 540 | Xigmatek NRP-HC1501 No Rules Power @ 1500W | Intel Core i7 7700K @ 5,0 Ghz | GA-Z270X-Gaming | Corsair Dominator Platinum 16GB DDR4 DRAM 3200MHz | EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING | ASUS ROG RAIDr Express 240gb SSD | WD Caviar 1TB x3
Laptop: ASUS G55VW | Nvidia GTX 660M 2GB | Intel Core i7 3610QM | Corsair Force GT 120GB SSD | 16GB DDR3 Ram 1600mhz

Permalänk

Äh stäng denna tråd, har ju spårat ur helt och hållet.
Men tack för rolig läsning

Permalänk
Medlem
Skrivet av arnamide:

Grabben har inte ett öre och kan inget bygga. Du får nog hålla dig till classes MP3/iPod dockor inkl högtalare. Funkar nog bra för era P15 "fester"

Nej det gör det inte!!!!

Permalänk
Rekordmedlem

Ni kan väl anordna ett disco under lite mer normala former, fritidsgårdar & skolor brukar kunna hjälpa till med det om ni frågar, de brukar ha lokaler och utrustning, gör det på rätt sätt istället för att göra allt ni kan för att reta upp folk i er omgivning.
Även att hyra lokaler brukar vara billigare för skolarangemang om det nu skulle behöv hyras, men det kräver att ni har några vuxna som hjälper till.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Ni kan väl anordna ett disco under lite mer normala former, fritidsgårdar & skolor brukar kunna hjälpa till med det om ni frågar, de brukar ha lokaler och utrustning, gör det på rätt sätt istället för att göra allt ni kan för att reta upp folk i er omgivning.
Även att hyra lokaler brukar vara billigare för skolarangemang om det nu skulle behöv hyras, men det kräver att ni har några vuxna som hjälper till.

Än en gång är det en klassresa vi pratar om!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dando:

Än en gång är det en klassresa vi pratar om!!

Vad för typ av skola går du på TS? Verkar som att skolan har förändrats en aning sedan jag gick där. Vi åkte till borås djurpark när vi var 15, det kan jag rekommendera TS, var jätteskoj!

Med tanke på att du ville ha lite bling antar jag att detta är för att imponera på tjejerna? ett tips är att klappa ett farligt djur på borås djurpark, dom kommer då förstå hur hård du är.

Visa signatur

^____________^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeasa:

Vad för typ av skola går du på TS? Verkar som att skolan har förändrats en aning sedan jag gick där. Vi åkte till borås djurpark när vi var 15, det kan jag rekommendera TS, var jätteskoj!

Med tanke på att du ville ha lite bling antar jag att detta är för att imponera på tjejerna? ett tips är att klappa ett farligt djur på borås djurpark, dom kommer då förstå hur hård du är.

Högstadiet, Vi skall åka till helsingfors från vasa, vara där två nätter och sen åka hem till vasa igen...

Permalänk
Medlem

Bussen hinner att gå innan TS har fått ihop en ritning ens :/

Visa signatur

Medlem #14

Permalänk
Medlem
Skrivet av JenzA:

Bussen hinner att gå innan TS har fått ihop en ritning ens :/

HAHA

Visa signatur

Stationär: Corsair Air 540 | Xigmatek NRP-HC1501 No Rules Power @ 1500W | Intel Core i7 7700K @ 5,0 Ghz | GA-Z270X-Gaming | Corsair Dominator Platinum 16GB DDR4 DRAM 3200MHz | EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING | ASUS ROG RAIDr Express 240gb SSD | WD Caviar 1TB x3
Laptop: ASUS G55VW | Nvidia GTX 660M 2GB | Intel Core i7 3610QM | Corsair Force GT 120GB SSD | 16GB DDR3 Ram 1600mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av JenzA:

Bussen hinner att gå innan TS har fått ihop en ritning ens :/

RITNINGEN ÄR KLAR OCH VI ÅKER FÖRST OM ETT ÅR!!!!!!!!!!

Permalänk
Medlem

FÅ SE RITNINGEN DÅ!!!!!!!!!!!!

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Medlem
Skrivet av HaBBarN:

FÅ SE RITNINGEN DÅ!!!!!!!!!!!!

Orkar inte, och ni verkar ju inte hjälpa mig...

Permalänk
Medlem

ja men då vill du ju inte ha hjälp, dom försöker bara förklara varför du inte ska använda bil basar osv.

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dando:

Orkar inte, och ni verkar ju inte hjälpa mig...

Hade du lyssnat lite bättre i början av tråden så kanske vi hade hjälpt dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oyegie:

Hade du lyssnat lite bättre i början av tråden så kanske vi hade hjälpt dig.

Skrivet av HaBBarN:

ja men då vill du ju inte ha hjälp, dom försöker bara förklara varför du inte ska använda bil basar osv.

Visst ville jag ha hjälp men ni hjälpte ju inte!!

Permalänk
Medlem

Blir det nån bygglogg?