Permalänk
Tangentbordskonnässör
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TeKGubben
Moderkort: Random Gigabyte

Haha

Haha, orkar inte kolla upp exakt vad det heter varav namngivningen.
Det fungerar dock utmärkt att clocka med!

Permalänk

snyggt jobbat, men FYFAN va snyggt du har det, din tvhörna och ditt rum ser riiiiiiktigt nice ut alltså!! Blir riktigt avundsjuk, men skall också köpa mig nyare grejer till jul så 10P !!

Btw.. vad är det för högtalare du har runt tvn?

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Citat:

Ursprungligen inskrivet av karlsuffix
snyggt jobbat, men FYFAN va snyggt du har det, din tvhörna och ditt rum ser riiiiiiktigt nice ut alltså!! Blir riktigt avundsjuk, men skall också köpa mig nyare grejer till jul så 10P !!

Btw.. vad är det för högtalare du har runt tvn?

Tack tack! Har lagt ner en hel del omsorg i detta rum då det är "mitt rum" får med andra ord göra som jag vill utan att tanten lägger sig i.

De svarta högtalarna är föregångaren på Audio Pro AVANTI A.100 DC

Och de vita högtalarna är hemmabyggda hornhögtalare.

Permalänk
Medlem

En till frugan, en till dig...de gillar jag!

Visa signatur

Avdankad quake3-spelare...

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stefffe
En till frugan, en till dig...de gillar jag!

Hehe, fick abstinens när hon tog min dator och "bara skulle kolla några bloggar", 1h senare så stack jag ut i förrådet och plocka på mig all skit jag hittade och plocka ihop en dator åt henne, några minuter senare så beställde jag en ny skärm till mig själv så fick hon ta min gamla och vips så får man ha sin dator ifred!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av scienta
Gilla högtalarna.

jag med, visst är det VH1 ?

Visa signatur

Sökes: Maskiner och tillbehör från Silicon Graphics och Digital Equipment Corporation.

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PBGP
jag med, visst är det VH1 ?

Stämmer mycket bra det!

Permalänk
Medlem

Fan vad schysst, är det hemmabyggda voighthorn jag ser?!?, har tillverkat exakt likadana hemma och måste säga att det är kanonfart i högtalarna. Allt mitt byggnadsmaterial gick på 3 tusen och dom spelar bättre än min fars 15000krs högtalare!

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Quba:

Fan vad schysst, är det hemmabyggda voighthorn jag ser?!?, har tillverkat exakt likadana hemma och måste säga att det är kanonfart i högtalarna. Allt mitt byggnadsmaterial gick på 3 tusen och dom spelar bättre än min fars 15000krs högtalare!

Stämmer bra det!
Och ja de dunkar på helt OK.

Permalänk
Avstängd

Kabelhitleri; dagens ord. (:

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

u so good at fixing käbles!!! <3

Visa signatur

HHKB Pro2 - HHKB Pro JP - IBM Model M SSK - Phantom - GH60 - LZ-GH - Raptor K1 - Ducky Shine3 TKL - Filco Majestouch2 Ninja

Permalänk
Medlem