CDON:s kundtjänst under all kritik

Permalänk
Medlem
Skrivet av bicepscurl:

sett en del bra priser på ssd's fyndvaror på cdon! men vem fan vågar beställa nåt av dom inte gör jag det i alla fall.
Skulle RMA en mus och dom skickar ut en ny som jag direkt får en faktura på jaba???? den skulle betalas inom några dagar och sedan skulle jag få stå för frakten för musen till cdon.

Då tänkte jag dra ni fasiken åt helsingland!!!! skitföretag sket i att skicka tillbaka musen och betalade den nya orkade inte tjafsa med en hoper oseriösa muppar! över en mus.

Jag gissar på att du inte riktigt läst den info som cdon har skickat dig i samband med RMA-förfrågan. I vilket fall, där kan du sannolikt läsa både att du ska skicka in musen till "Frisvar" (=utan kostnad för dig) samt att fakturan på den nya musen makuleras så snart cdon har tagit emot den.

Om du inte fått den information ber jag om ursäkt för "påhoppet".

/Erik

Permalänk
Medlem

CDON. Hmm, handlade där för ett tag sen och skulle ha en DVD.
Den blev dock försenad från deras leverantör tydligen och det tog ett tag innan jag fick den.

Nu tänkte jag köpa en skiva på Ginza men det stod att de inte hade inne den, så jag kollade på CDON och där stod det bara "3-6 dagar leveranstid" så jag valde att köpa från CDON.
Det har gått 10 dagar nu, fick ett meddelande, igen, om att det blivit försenat från deras leverantör...
Ska nog fråga efter en till CD som plåster på såren...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Erik:

Jag gissar på att du inte riktigt läst den info som cdon har skickat dig i samband med RMA-förfrågan. I vilket fall, där kan du sannolikt läsa både att du ska skicka in musen till "Frisvar" (=utan kostnad för dig) samt att fakturan på den nya musen makuleras så snart cdon har tagit emot den.

Om du inte fått den information ber jag om ursäkt för "påhoppet".

/Erik

Nej denna informationen har jag inte fått och jag har gjort en hel del RMA och jag har alltid fått tillräcklig info om hur det ska gå till.
Men ej av cdon dom andra har skickat mig en fraktsedel direkt och inte krävt att jag ska stå för frakten osv.
Då det gällde så lite pengar så tänkte jag bara äh strunt samma.