Permalänk
Medlem

Lustigt problem med mus och tangentbord

Har den senaste veckan upplevt ett rätt konstigt problem med mus och tangentbord. Det började med att musen ibland tappar kontakten till datorn. Men idag så började både tangentbord och mus blinka. Det var typ som att dom förlorade kontakten varannan gång. Tangentbord blinkar, sen börjar mus blinka men inte tangentbord. Sen Tangentbord med inte mus. Å så fortsatte det så och jag var tvungen att starta om datorn.

Kan inte hitta några fel på drivrutiner iaf...

Mina pc specs finns i sign.

Visa signatur

ASUS X99 Deluxe II | Intel i7 6850K 3.6 GHz | 2 x GTX 1080 Strix | 4 x Corsair 8 GB DDR4 3000 MHz CL15 Vengeance | Samsung 850 Evo 500 GB | OCZ Vertex 4 128 GB | Western Digital 2 TB

Permalänk
Medlem

Ingen som har en aning? Provade även med nya drivisar till moderkort och allt annat jag kunde komma på... Otroligt störande problem detta.

Antivirus hittar inget konstigt heller....

Visa signatur

ASUS X99 Deluxe II | Intel i7 6850K 3.6 GHz | 2 x GTX 1080 Strix | 4 x Corsair 8 GB DDR4 3000 MHz CL15 Vengeance | Samsung 850 Evo 500 GB | OCZ Vertex 4 128 GB | Western Digital 2 TB

Permalänk
Medlem

Har du trådlös tangentbord och mus? Ifall så är fallet så prova att reconnecta mus + tangetbord mot mottagaren.