Permalänk
Medlem

Bästa speldator för 5000kr !?

Datorn ska klara blackops 2 på mycket höga inställningar och ska vara snabb!
hd skärm osv..

Permalänk

Tror inte du kan hitta nått som klarar det du säger för 5000 kr.

Permalänk
Medlem

okej skippa hd skärmen

Permalänk
Medlem

Jag tycker att du ska spara pengar ett tag till. Du får inte mycket för 5k.

Visa signatur

Fractal Design Define S || ASUS PRIME Z390-A || Intel Core i7-9700K || ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO || Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 16GB || Corsair Hydro H100i RGB Platinum || Windows 10 Pro

Permalänk
Permalänk
Medlem

datorn ska kunna klara blackops 2 höga inställningar med bra flyt

Permalänk
Medlem

HD skärm säger inte så mycket, alla har det. Menar du Full HD 1920 X 1080 ?

Permalänk
Medlem

ja tänkte det ,men ska man vänta till mellandagsrean?:) tror det!

Permalänk
Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/kundvagn/visa/2716883/2012-12-21

Enligt mig mer prestanda än GurreX's paket.

Lågprofilsminnen ifall du vill byta kylare i framtiden.

ATX moderkort. har man ATX låda är det lika bra att välja ett ATX kort.

Bättre grafikkort.

FSP agg + strömkabel. Säkert kort.

Bytte chassi till ett som fanns i lager.

Vet inte hur mycket Black Ops 2 drar, men borde inte vara så mycket. Detta är enligt mig det bästa du kan få för pengarna.

Edit: Valde även bort SSD och la till en annan HDD. SSD är enligt mig inget alternativ när man är på en tight budget.

Edit2: WHAT Bärbara datorer? Nu är jag ute och snurrar. Kollade bara aktiva trådar. My bad...

Permalänk
Medlem

Du letar efter en fantasidator. Det kommer vara svårt att hitta en Full HD laptop som kan köra Black Ops 2 på höga inställningar för under 6000 kr.
Det skulle kanske gå att spela med denna men jag tvivlar att den klarar höga inställningar, plus att den utgått ur sortimentet.

Visa signatur

Legion 5 Pro | Ryzen 7 5800H | GeForce RTX 3070 (150W) | 32GB HyperX RAM | 2560x1600 165hz G-Sync 500nits
1TB + 2TB PC611 / 970Evo+ SSD | Anywhere Mouse 2 + Sony 1000XM5 + Xbox One handkontroll
LG 77" C3 OLED | Denon X3800H 5.1.2 Atmos Surround | Synology DS918+ 4x8TB SHR | Nvidia ShieldTV Pro