Permalänk
Medlem

Det blev till slut en ny skärm, en Asus PB278Q från CDON för 4590kr. Ska bli riktigt fint! Får se hur lång tid det tar att få den levererad.

EDIT:
Lyckades skriva fel pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zAjben:

Det blev till slut en ny skärm, en Asus PB278Q från CDON för 5590kr. Ska bli riktigt fint! Får se hur lång tid det tar att få den levererad.

Det lät väldigt dyrt du!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zAjben:

Det blev till slut en ny skärm, en Asus PB278Q från CDON för 5590kr. Ska bli riktigt fint! Får se hur lång tid det tar att få den levererad.

Idag är den 1000kr billigare.
Avbeställ och beställ igen. Eller skicka ett mail vettja.
http://cdon.se/hemelektronik/asus_pb278q_pls_27%22-21567342

Permalänk
Medlem
Skrivet av asdfasd:

Det lät väldigt dyrt du!

Skrivet av Pittsa:

Idag är den 1000kr billigare.
Avbeställ och beställ igen. Eller skicka ett mail vettja.
http://cdon.se/hemelektronik/asus_pb278q_pls_27%22-21567342

Tack! Som tur var är det bara jag som har för tjocka fingrar, det ska stå 4590kr

Permalänk
Medlem

[QUOTE="zAjben;13287308"]Tack! Som tur var är det bara jag som har för tjocka fingrar, det ska stå 4590kr =)[/QUOTETE]

Ja, jag misstänkte att det var en feltryckning av dig efter jag hade postat. Jag är själv sugen på en ny skärm i 1440p och skulle gärna vilja läsa en mindre recension av den skärmen du köper.

Permalänk

Jag sitter själv och väntar på två paket i dagsläget:

Ett stycke Audio Technica AT-2020 samt
Ett stycke Cooler Master Silencio 650.

Varit oförlåtlligt mycket strul med bägge paket.

Mikrofonen har jag hållit på och skickat email om i tre veckor för att faktiskt få paketet skickat från Thomann. Jag beställde först en Blue Snowball som de lovade att de skulle få in i lager i ca två veckor innan allt levererades, som jag förra veckan bytte till AT-2020.

Chassit beställde jag tillsammans med en 2TB hårddisk. Tro fanken att de ska separera dessa två produkter som låg i samma korg, som beställdes med samma kreditkort till samma adress. Det här beställdes från en finsk butik vid namn Jimm's PC Store.
Hur som haver så separerade de produkterna enligt logik som mannen aldrig skådat. Efter detta kommer det givetvis SMS om att jag har ett paket hemma. Då jag kommer mig hem får jag endast hårddisken. Jag ser sedan att e-mailet från företaget faktiskt innehåller två stycken länkar som jag kan följa för att se försändelseloppet i vanlig ordning, bara att det är två istället för en, som vore standard. Så tro fan att inte Posten tar och kidnappar mitt jäkla chassi över helgen och vägrar ge ut det, även om dom förmodligen har det på det lokala kontoret. Fascister.

Nåväl, det var min historia för idag, haha. Ledsen om jag verkar som en bortskämd unge, men så är inte fallet. Jag är en fattig ung man som verkligen blir less över att behöva handskas med oprofessionella människoir då jag trots allt betalar för deras arbete. Det finns inget värre än drönare om ni frågar mig.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

Väntar på ett gammalt PS1 med ett par spel ifrån Svenskatvspel.se

Kommer nog få sakerna på torsdag eller fredag!

Visa signatur

"They took my stain!"
Anonyma Jonas

Permalänk
Medlem

Väntar på två paket nu som ska komplettera min bryggutrustning.
Från Candirect i Tyskland blev det en Bottle Jet Cleaner, och från Maltmagnus en flasksköljare

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av glemmy:

Tänkte försöka med Torque till Android till att börja med.
Hittat lite intressanta datorprogram också om man vill se lite mer avancerade data någon gång.

Har du några tips på roliga användningsområden?

Var ett tag sedan jag använde grejerna nu, men vill minnas att även jag körde Torque.

Jag lajade mest med bilen. Läste ut laddtryck, temperaturer, olika data, etc, mest för att det är skoj att övervaka grejerna

Permalänk
Entusiast

Ny SSD beställd... tredje Intel 520 120GB. Ska smällas in i "Mediariggen" samtidigt som SSD'n från den åker in i laptopen. Så sjukt less på att sitta med en seg 5400rpm.

Måndag kommer den

Permalänk
Medlem

stark chili sås passa utmärk till kött

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk

Väntar med spänning på paket från Dustin! Efter att ha läst mycket gott om Soundmagic E30 så fick det bli ett par såna. Efter vad jag läst så kändes dom väldigt värda fullpriset 390:-. När jag loggade in på 'kontot' på Dustin för att lägga dem i korgen så blev jag lite glatt överraskad, priset sattes ner till 280:- ^^ förmodligen för att jag har ett studentkonto där. Grymt prisvärt iaf! Blev lite annat passa-på för att komma upp i 500:- och slippa frakten (logik error xD ). Väntar med stor spänning!

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem

Väntar på följande saker:

Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ohm

AntLion ModMic

Sonic bomb alarmklocka

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Skrivet av Gwaniiz:

Sonic bomb alarmklocka

Hah! Vilken dryg jävel xD

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk

Det har var ju lite irriterande, bestallde ett nytt objektiv till kameran och ringde foretaget for att fa det levererat idag vilket dom svarade att det inte skulle vara nat problem och dom hade i lager. Fick ett mail for ett par timmar sen att det blev skickat idag och inte igar, jag hade hoppats kunna anvanda det eftersom far min fyller ar. Naja, det var billigt atminstone, ett Canon 24-105L for lite under 6000kr med ett hoya uv filter som jag formodligen aldrig kommer anvanda men alltid nat, bra att ha om det regnar antar jag.

Visa signatur

Simlärare

Permalänk

Irritationen som uppstår då det faktiskt är möjligt och man hoppas att paketet hinner komma före helgen - men det inte gör det..

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Väntat spänt på monster hunter 3 ultimate till 3dset, är det riktigt bra blir det nog ett wii u köp med tillslut!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Väntar på Penhaligon's Endymion Deodorant Stick o Recipe: Facial Cleanser ska bli intressant o se om dom är så bra som priset visar.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Åkte 3h kollektivtrafik idag för att köpa en hjälm, de öppet hus då firman slagit ihop med en annan så de hade rabatt på allt i affären.
När man kommer till affären så visar det sig att de inte har rätt storlek hemma. Så blir att vänta 2-3 veckor på den.

Visa signatur

"They took my stain!"
Anonyma Jonas

Permalänk
Medlem

Väntar på ett gäng böcker och blu-rays. Samlarinstinkten slog till

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

Väntar på Penhaligon's Endymion Deodorant Stick o Recipe: Facial Cleanser ska bli intressant o se om dom är så bra som priset visar.

Har rakkrämen ur Endymion-serien och är deosticken lik den i doften så är det jackpot!

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Väntar på en ny dator

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Har rakkrämen ur Endymion-serien och är deosticken lik den i doften så är det jackpot!

Jag hoppas på att det är samma parfym, och att deon inte smälter bort vid användning och tar slut fort.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Beställde ett SNES med Zelda 3 och SMW, borde komma lagom innan påsk då jag för en gångs skull inte är upptagen med jobb. Tror jag ska regrediera lite, köpa pizza och sitta uppe halva natten för en gångs skulle bara för att jag kan!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk
Medlem

"Ny" rakhyvel

24 karat.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Väntar just nu på ett Zotac GTX 580 ifrån webhallen.
Kommer förhoppningsvis imorgon eller på fredag! Kändes nästan dumt att inte köpa ett till när det var så pass billigt.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Projekt på G!

2 GPUs
1 MOBO
1 PSU
pcie extenders
Mobo plåt

Och en väldigt försenad hjälm

Visa signatur

"They took my stain!"
Anonyma Jonas

Permalänk

Ja då slog man äntligen till på en ny skärm, en S27A850T
Skall bli kul och se hur den är

Visa signatur

| Intel Core i7 4790K |NZXT Kraken X61 | ASUS Z97-A |Asus GTX 780 DCII OC 3GB SLI |16 gb Corsair 1600Mhz vengeance |Cooler Master V1200 | Kingston Hyper X 240GB , Corsair force series3 120GB, 1TB WD Caviar Black | Fractal Design Define XL R2 | Acer Predator XB270HU| Win 10 Pro 64 bit |

Permalänk
Medlem

Beställde ett par Saucony Echelon 3 joggingskor från startfitness.co.uk
http://www.startfitness.co.uk/product.asp?strParents=&CAT_ID=...

Ville ha skor för tung kropp, platta breda fötter men utan sådana där pronationsstöd. Tror dessa kan funka.

Halva priset mot att köpa i Sverige och jag fick ett par strumpor på köpet. Hittade rabattkod på jogg.se 7 pund men tog expressfrakt för 5 pund extra. En chansning att köpa skor på nätet men skulle de inte funka kan jag köpa ett par till och ändå blir det inte dyrare än svenska butikspriser.

Lovade mig själv att köpa joggingskor när jag väger under 100 kg och nu ligger jag på 99 kg.
17 kg ner sedan i julas.

EDIT: Tyvärr glömde jag lägga med simglasögon i beställningen så jag beställde sådana från wiggle.co.uk istället. Sparade ändå en hundring jämfört med svensk butik trots fraktkostnad.
http://www.wiggle.co.uk/aqua-sphere-clear-vista-goggles/
Hade ont i ögonen hela dagen idag efter att simmat i klorvatten utan glasögon...