I den länkade screenshoten: http://www.sweclockers.com/image/red/2014/02/17/Vac.jpg?t=ori...
Där står det att reddit.com blir 1fd7de[...] vilket det mycket riktigt blir om man kör md5 direkt på "reddit.com", utan salt.
Det är ju reddit postens skapare som själv gjort dom där MD5 hashesarna som exempel, dom är inte tagna från VAC modulen. Vem vet om dom saltar dom eller inte?
Jupp. Fråga bara NSA, FRA, MPAA med många flera...
EDIT: Se även tidigare svar från Uzor.
Jaha antar att du har frågat dom? Vad för fuffens kan dom hitta på, slå ihjäl dig med den pappersbunt som är utskrifterna av din Resolver Cache? Anser att man får skylla sig själv om man accepterar Steam EULAn. Sen krävs det ju inte att man är något slags geni för att cleara DNSen innan man startar Steam eller helt enkelt bara stänga av Client Resolver Cache i Windows.
Ja, jag läste Uzors svar. Nej jag är varken Nazist, Feminist eller Extremist. Tycker han kan ge fan i mina politiska åsikter då dom har lite att göra med Steam och VAC. Har svårt att förstå varför Valve skulle börja hänga ut Nazister och Feminister. Om jag skulle hålla samma kvalité på argument som er så skulle jag också börja med personpåhopp nu och kalla er för "foliehattar", fråga om ni också tror att Bush låg bakom 9/11 etc. men jag tror att jag avstår.
Stödjer/försvarar inte på något sett avlyssning eller VACs agerande. Har aldrig gillat Steam/VAC eller DRM lösningar för den delen och jag tänker inte börja gilla dom nu. Jag vet bara att CS, TF2 och andra Valve spel har alltid plågats av fuskare och VAC har alltid varit uruselt. Och nu på senaste så har pressen på VAC ökat och dom har hållt på med mycket nytt. Dom tänktes sig nog inte riktigt för innan dom integrerade denna modul till den publika versionen utav VAC. Har inte heller sett något bevis på att den faktiskt är aktiv och så vitt jag vet så har VAC massor utav moduler dom inte aktivt tar nytta utav. Har därför svårt att föreställa mig att dom integrerat denna modul för att faktiskt spionera på folks internetvanor.
Sanningen är att om man vill spionera på någon så är det väldigt enkelt i våran moderna tid. Tror inte NSA och resten av listan du nämnde behöver kontakta Valve och be om folks Hashade DNS Caches för att få tag på folks internethistorik. Tycker dessutom att det är folks egna ansvar att hålla sig så anonyma på internet osv. om dom nu känner behovet utav detta.