Missa inte Amazon Prime Day i Dagens fynd

Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av dabman:

Ordinarie pris igen

Nja det verkar fortfarande gå att köpa för 53 euro. Tror du måste vara inloggad, om du inte var det.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Skrivet av Mattedatten:

Galet, än mer galet som klubbmedlem (gratis) och med rabattkoden MEMBER25JULY som tipsades om tidigare.
<Uppladdad bildlänk>

Jag får inte detta att fungera. Koden registreras ok, men ingen 10% rabatt ges. Någon annan med detta problem på elgiganten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av whitelight:

Jag får inte detta att fungera. Koden registreras ok, men ingen 10% rabatt ges. Någon annan med detta problem på elgiganten?

Nope, verkar inte som den kombon fungerar längre. Tråkigt.

Visa signatur

Nostalgi; hittade första PC-spelet jag hade i min ägo, Totalt Mosade Frukter. Någon annan som känner igen detta reklamspel för Yoggi från ~1998?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReeZo:

€61,99 med McAfee + Automatisk förnyelse fortfarande.

(12 Mois + McAfee, Renouvellement automatique)

Skrivet av glemmy:

Nja det verkar fortfarande gå att köpa för 53 euro. Tror du måste vara inloggad, om du inte var det.

Inloggad, ser nu att det står att man måste ha prime - vilket jag har i Sverige. Så det verkar inte vara kompatibelt mellan .se och .fr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dabman:

Inloggad, ser nu att det står att man måste ha prime - vilket jag har i Sverige. Så det verkar inte vara kompatibelt mellan .se och .fr.

Nej, Primemedlemskapen har åtminstone tidigare varit unika för varje land.
Men det går nog i och för sig att teckna sig för en provperiod och sedan avsluta den. Amazon brukar locka med någon månad utan kostnad.