Alla fyndtips från mellandagsrean

CS GO matcher med inspelning av mic, finns det?

Permalänk
Medlem

CS GO matcher med inspelning av mic, finns det?

Tjenare!

Kort fråga bara, tänkte det vore kul att kolla på en match och höra spelarna snacka samtidigt, någon som vet ifall det finns någon sådan inspelning? Helst med ett svenskt lag, NiP eller Fnatic. Behöver inte vara båda lagen samtidigt, räcker att höra ena laget i matchen.

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

De sitter nog oftast i TS eller mumble. De får nog spela in då de spelar om de nu skulle vilja det och sedan synka det med demon/videon

Visa signatur

Mannagrynsgröt är nog det bästa som finns.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperA:

Tjenare!

Kort fråga bara, tänkte det vore kul att kolla på en match och höra spelarna snacka samtidigt, någon som vet ifall det finns någon sådan inspelning? Helst med ett svenskt lag, NiP eller Fnatic. Behöver inte vara båda lagen samtidigt, räcker att höra ena laget i matchen.

http://www.youtube.com/watch?v=VTN1A-cDW2k

Användaren "TeamGetFight" på youtube har många Glhf!

Permalänk
Medlem
Skrivet av crownofthorns:

http://www.youtube.com/watch?v=VTN1A-cDW2k

Användaren "TeamGetFight" på youtube har många Glhf!

Sedär ja, å jag som tyckte jag sökte så bra Tack så mycket

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperA:

Tjenare!

Ibland streamar spelare matcher ur deras POV, kolla upp spelares twitchkanaler och deras vods.

Visa signatur

Tänker inte skryta om alla mina prylar, så det får bli att framföra faktan att jag lagar godare köttbullar än dig.

Permalänk
Medlem

XSplit har en funktion där du kan recorda spelet med mik och även annat!

Visa signatur

| POPOS 22.04 LTS (DELL XPS 13 9380) - Intel i7-8564U, Intel UHD 620, 15GB RAM, 512GB NVMe Micron |
| Win10 - PRIME Z270-A, i7-7700K, Kraken x63, ASUS ROG STRIX 3080 12Gb, Samsung 960/850 EVO, 32GB DDR4 3400MHz |
| Ubuntu Server 20.04 LTS (HP Z640) - 2x4-Core E5-2637v3, 64GB SK Hynix ECC RAM, 4x10TB, 970 EVO P 1TB M.2, Quadro K2200 |
| Win11 - PRIME Z690-A , i5 13600K, Lian Li Galahad SL Edition 360, ROG STRIX 3080 12Gb, Samsung 990 PRO 1TB, 32GB DDR5 5200MHz CL36