OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Avstängd

För er som har problem med att få invites så öppnas portarna för pre-order utan invite inom 36 timmar: http://preorder.oneplus.net/

Visa signatur

27" BenQ 144 hz XL2720Z - Fractal Design Define S Black Windowed - Corsair Force LE 240GB - Crucial Ballistix Sport LT Red 2x8GB - Gigabyte Z170-GAMING K3-EU - Corsair CX750M 750W - Intel Core i7-6700K 4,0Ghz - MSI GeForce GTX980 Ti"

Permalänk

Har nu fått tag på en invite men varför kan jag inte köpa tillbehör? Det går ju att lägga till på pre-order! Eller existerar de inte?

Visa signatur

Lysa - Få 20% rabatt på avgiften i 3 månader, https://signup.lysa.se/se?inviteId=qfVrfeWPSbCNcxPrAojPgw

Fello - Bli en Fello och få rabatt på mobilabonnemanget, https://www.fello.se/?UC57E

OS: Fedora 39 | CPU: Ryzen 5 5600X | GPU: Sapphire Radeon RX 6800 16GB NITRO+ | MOBO: ASUS ROG Strix B550-F Gaming | RAM: Team Group 2x16GB 3800MHz CL16 Xtreem ARGB | NVME: Samsung 970 EVO Plus 1TB | PSU: Corsair RM850x v3

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lamee:

Har nu fått tag på en invite men varför kan jag inte köpa tillbehör? Det går ju att lägga till på pre-order! Eller existerar de inte?

Jag har för mig att de kommer vara tillgängliga i och med pre-order releasen så alltså nu på Måndag, där av går det att lägga till de på pre-order.

Ifall du får eller har en invite så tar jag gärna en förövrigt

Visa signatur

27" BenQ 144 hz XL2720Z - Fractal Design Define S Black Windowed - Corsair Force LE 240GB - Crucial Ballistix Sport LT Red 2x8GB - Gigabyte Z170-GAMING K3-EU - Corsair CX750M 750W - Intel Core i7-6700K 4,0Ghz - MSI GeForce GTX980 Ti"

Permalänk

Har redan claimat.. Annars hade du fått den

Visa signatur

Lysa - Få 20% rabatt på avgiften i 3 månader, https://signup.lysa.se/se?inviteId=qfVrfeWPSbCNcxPrAojPgw

Fello - Bli en Fello och få rabatt på mobilabonnemanget, https://www.fello.se/?UC57E

OS: Fedora 39 | CPU: Ryzen 5 5600X | GPU: Sapphire Radeon RX 6800 16GB NITRO+ | MOBO: ASUS ROG Strix B550-F Gaming | RAM: Team Group 2x16GB 3800MHz CL16 Xtreem ARGB | NVME: Samsung 970 EVO Plus 1TB | PSU: Corsair RM850x v3

Permalänk
Medlem
Skrivet av braxilicious:

Jag har också fått tag på en så stryk mig.

Har du beställt än? Har din betalning gått igenom enligt OnePlus isåfall? Min betalning är genomförd enligt PayPal men fortfarande pending efter fyra timmar enligt OnePlus.

Jag har samma problem och många andra också. Paypal säger att betalningen är klar , Oneplus säger att den inte är klar. Fick dock ett ordernummer av dom då jag la beställningen , ordernumret kommer även upp då man lägger ett ärende till supporten så felet ligger nog hos Oneplus. Får hoppas min Expressbeställning verkligen är "express"

Permalänk
Skrivet av braxilicious:

Jag har också fått tag på en så stryk mig.

Har du beställt än? Har din betalning gått igenom enligt OnePlus isåfall? Min betalning är genomförd enligt PayPal men fortfarande pending efter fyra timmar enligt OnePlus.

Jag beställde och betalningen gick igenom dagen efter. Hade mobilen 1,5 dagar efter att oneplus skickat den till DHL.

DHL är sjukt snabba, oneplus är däremot inte snabba vad jag fått erfara. Dock är man ju van vid komplett etc. som verkar förutspå vad man ska beställa haha.

Permalänk
Medlem

Väldigt intresserad utav en 64gb! Har pengar så kommer beställa direkt!
Mvh

Permalänk
Skrivet av Kizzm0:

Jag har samma problem och många andra också. Paypal säger att betalningen är klar , Oneplus säger att den inte är klar. Fick dock ett ordernummer av dom då jag la beställningen , ordernumret kommer även upp då man lägger ett ärende till supporten så felet ligger nog hos Oneplus. Får hoppas min Expressbeställning verkligen är "express"

Ja det är exakt samma bekymmer här. Lite oroväckande bara att det verkar gå igenom direkt för en del men eftersom så många har samma problem så måste de väl se till att få ordning på det. Mycket irriterande hur som helst.

Skrivet av Mitchymojboj:

Jag beställde och betalningen gick igenom dagen efter. Hade mobilen 1,5 dagar efter att oneplus skickat den till DHL.

DHL är sjukt snabba, oneplus är däremot inte snabba vad jag fått erfara. Dock är man ju van vid komplett etc. som verkar förutspå vad man ska beställa haha.

Aha! Det finns hopp, skönt att höra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av braxilicious:

Ja det är exakt samma bekymmer här. Lite oroväckande bara att det verkar gå igenom direkt för en del men eftersom så många har samma problem så måste de väl se till att få ordning på det. Mycket irriterande hur som helst.

Lite tråkigt att inget hänt på 28 timmar.. var i kontakt med Paypal och dom sa att allt är grönt från deras sida och bad mig kontakta Oneplus med transaction ID så att dom får lösa det. Jag börjar med att vänta dock, för tydligen skickas dom över helgen om man kör express. Någon i Sverige som beställde en fredag och hade den på måndagen.

Permalänk
Medlem

Jag har tre invites att dela ut.
Kravet är att man köper telefonen direkt då inviten bara är giltig i 24H efter man tagit den.
De första som PMar mig och säger att ni köper telefonen direkt får invite.

Alla borta Grattis till er som var vakna och fick invites

Permalänk
Medlem
Skrivet av Redtooth:

Jag har tre invites att dela ut.
Kravet är att man köper telefonen direkt då inviten bara är giltig i 24H efter man tagit den.
De första som PMar mig och säger att ni köper telefonen direkt får invite.

Pm på väg!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meswe:

Pm på väg!!!

Invite skickad på PM

Permalänk
Skrivet av Redtooth:

Invite skickad på PM

En sån vill jag ju ha! skulle sitta finfint!

Visa signatur

Quote Please

Manswers, all i do is manswer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av capkekken:

En sån vill jag ju ha! skulle sitta finfint!

Invite skickad på PM

Permalänk

PM skickat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ludovicus:

PM skickat!

Invite skickad på PM

Permalänk
Medlem

Tack Redtooth!

You sent a payment of 3 078,00 SEK to DA SHENG INTERNATIONAL TRADE CO., LIMITED.

OnePlus One Sandstone Black 64 GB: 2 849,00
Shipping: DHL 229,00 SEK
Subtotal: 3 078,00 SEK
Payment: 3 078,00 SEK

Nu är det bara avvakta DHL express

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meswe:

Tack Redtooth!

You sent a payment of 3 078,00 SEK to DA SHENG INTERNATIONAL TRADE CO., LIMITED.

OnePlus One Sandstone Black 64 GB: 2 849,00
Shipping: DHL 229,00 SEK
Subtotal: 3 078,00 SEK
Payment: 3 078,00 SEK

Nu är det bara avvakta DHL express

Om din order nu går igenom på OPO's hemsida som ingen annans gör

Permalänk
Medlem

Har fått meddelandet "order cancelled" när jag lade min beställning (tack vare en väldigt vänlig swedditör!). Någon annan som upplevt liknande?
Pengarna har ju dragits från paypal etc..:(

Visa signatur

neque dapibus ac.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skeggaba:

Har fått meddelandet "order cancelled" när jag lade min beställning (tack vare en väldigt vänlig swedditör!). Någon annan som upplevt liknande?
Pengarna har ju dragits från paypal etc..:(

Hur lång tid mellan beställning och order cancelled var det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kizzm0:

Hur lång tid mellan beställning och order cancelled var det?

Den var omedelba'r :/

Visa signatur

neque dapibus ac.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skeggaba:

Den var omedelba'r :/

Låter skumt. Inte fått något ännu. Bara bekräftelsen på Paypal att pengarna är dragna.

Permalänk
Medlem

tja, jag tar en invite tack om någon har en övers! :).

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande

Permalänk
Medlem

Nån mer som gjort en pre-order på OPO idag?

Permalänk
Medlem

Är intresserad av en 64gb verison! har lagt undan pengar så köper en direkt när jag får invite!

Permalänk
Medlem

Jag har två invites att dela med mig av. Bara PM:a mig!

[Edit. båda har gått åt nu]

Permalänk

någon annan som har problem att logga in?

säger bara: Invalid email/password combination

Visa signatur

Quote Please

Manswers, all i do is manswer!

Permalänk
Avstängd

Skulle uppskatta 1 invite, men gärna 2 Har redan köpt 2 mobiler själv och delat ut invites men nu har 2 av mina vänner funnit ett intresse för mobilen och skulle verkligen uppskatta en eller två invites!

Tack på förhand!

Visa signatur

27" BenQ 144 hz XL2720Z - Fractal Design Define S Black Windowed - Corsair Force LE 240GB - Crucial Ballistix Sport LT Red 2x8GB - Gigabyte Z170-GAMING K3-EU - Corsair CX750M 750W - Intel Core i7-6700K 4,0Ghz - MSI GeForce GTX980 Ti"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kizzm0:

Om din order nu går igenom på OPO's hemsida som ingen annans gör

Ser ut som det fungerade fint med min beställning

Permalänk
Medlem

^samma för mig! Direkt efter fick jag sms från DHL om försändelse.
Vilken lättnad !

Visa signatur

neque dapibus ac.