Följ Black Week på SweClockers
Permalänk
Medlem

Bästa RacingSpelet

Hej

Vilket är det roligaste och snyggaste RacingSpelet med stöd för splitscreen just nu.

Mvh Calle

Edit: På pc

Permalänk
Medlem

iRacing

Permalänk
Medlem
Skrivet av HAZ:

iracing har ju varken splitscreen eller är särskilt snyggt.

Dirt3 har splitscreen och ser väl någorlunda bra ut också. Det är rätt roligt, förutom när man måste snurra runt och göra donuts och sånt, var helt okej till en början men sedan tröttnade man.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

iracing har ju varken splitscreen eller är särskilt snyggt.

Dirt3 har splitscreen och ser väl någorlunda bra ut också. Det är rätt roligt, förutom när man måste snurra runt och göra donuts och sånt, var helt okej till en början men sedan tröttnade man.

Är dirt 3s splitsreen läge så att man kan köra ett klassiskt race(startar samtidigt och det gäller att komma i mål först) med några AI bilar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av carax-0:

Är dirt 3s splitsreen läge så att man kan köra ett klassiskt race(startar samtidigt och det gäller att komma i mål först) med några AI bilar?

Skickades från m.sweclockers.com

Verkade inte som det efter vad jag såg snabbt på youtube nu. Däremot kan du köra emot 1 person då, utan AI. Vad ska du köra på för plattform förresten? Jag spelade på PC och där var det helt okej grafik, men ska du spela på konsol så kolla upp det först ifall grafiken är viktig för dig.

Visa signatur

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av carax-0:

Hej

Vilket är det roligaste och snyggaste RacingSpelet med stöd för splitscreen just nu.

Mvh Calle

Grid Autosport

Permalänk
Medlem
Skrivet av nackskägg:

Grid Autosport

Hade ingen aning om att det hade splitscreen. I så fall lägger jag min röst på det också!

Visa signatur

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Mario Kart 8.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk

Project cars är ngt att vänta på.
Dock osäker på splitscreen.