Permalänk
Medlem

Efter många om och men så fick det bli en Joyetech eGo ONE Mega 2600mAh.
Den verkar liten och smidig att ha med sig, får fundera på nån finare mod att ha hemma
om jag inte blir nöjd!
Blev dessa juicer oxå, nån som provat?
Maestro Vapors - Symphony
Suicide Bunny - Sucker Punch
PG/VG: 30/70% på båda, 12mg och 6mg/ml nikotin

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jobbar du för en e-cigarett tillverkare? Dem som är under attack är väll de människor som missbrukar drogen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av OrlMrt:

Jobbar du för en e-cigarett tillverkare? Dem som är under attack är väll de människor som missbrukar drogen?

Drogen? Komigen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Drogen? Komigen

Menar du att nikotin inte är en drog? Får man fråga hur gammal farbror är ?

https://en.wikipedia.org/wiki/Nicotine

Permalänk
Medlem

Det var första och sista gången jag besökte den siten.

Snacka om ett scoop!

Permalänk
Medlem
Skrivet av OrlMrt:

Ja det är en drog, lika mycket drog som kaffe är. Men nikotinmissbruk, lägg av
Vet inte riktigt hur min ålder är relevant, men jag är 26.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Ja det är en drog, lika mycket drog som kaffe är. Men nikotinmissbruk, lägg av
Vet inte riktigt hur min ålder är relevant, men jag är 26.

Så varför har miljoner människor jätteproblem att sluta med detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av OrlMrt:

Varsågod, lite härlig läsning.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av OrlMrt:

Så varför har miljoner människor jätteproblem att sluta med detta?

Varför dricker miljarder människor kaffe?

Visa signatur

5600x, x470-f, 3080 10GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av OrlMrt:

Hamnat lite fel i forumet? Här är vi alla beroende av nått. Finns säkert nån här som är mer beroende av droger än andra...

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Varsågod, lite härlig läsning.

Rätt intressant det där, att nikotin i sig inte är beroendeframkallande. Det borde ju betyda att alla dessa rökavvänjningsprodukter bara är skräp i princip eftersom man inte får sin fix
Själv märkt att jag vejpar mindre och mindre, i dagsläget klarar jag mig en vecka på ett par batterier.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Proffsmoddare

Idag sålde jag av de sista klonerna jag hade i min samling så nu har jag bara the good stuff kvar inte mycket gear men Kvalitet slår kvantitet alla gånger

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Skrivet av [WP@]Wolverine:

Idag sålde jag av de sista klonerna jag hade i min samling så nu har jag bara the good stuff kvar inte mycket gear men Kvalitet slår kvantitet alla gånger

http://i.imgur.com/xoGnr7m.jpg

Ingen mech box? Eller mer exakt ingen Nielsen?!

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Rätt intressant det där, att nikotin i sig inte är beroendeframkallande. Det borde ju betyda att alla dessa rökavvänjningsprodukter bara är skräp i princip eftersom man inte får sin fix
Själv märkt att jag vejpar mindre och mindre, i dagsläget klarar jag mig en vecka på ett par batterier.

Typ

Har en polare som varken röker eller snusar (endast när jag är med, för då vill han ha) men han kör nikotinspray hela tiden. Under varje gång man game:ar lite med honom så hör man det där pyschandet

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Zippeer:

Ingen mech box? Eller mer exakt ingen Nielsen?!

Nope allting som inte används dagligen har åkt

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Typ

Har en polare som varken röker eller snusar (endast när jag är med, för då vill han ha) men han kör nikotinspray hela tiden. Under varje gång man game:ar lite med honom så hör man det där pyschandet

Men hur kom han in på nikotinspray om han inte röker/snusar då? känns ju dumt.
Nikotinspray på heltid lät inte så billigt, konvertera honom till vejp

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

http://i.imgur.com/xoGnr7m.jpg

Snygg bild och samling. Jag bidrar med en bild från min ingaklonersamling

Permalänk
Medlem

Tittat i tråden och på nya prylar och min egen "samling" är inte mycket hurra för. ett utslitet batteri och en förstörd clearo

Visa signatur

7800X3D, 32GB 6000Mhz CL 30, Asus Pro Art B650, Titan Xp 12GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedenVirre:

Tittat i tråden och på nya prylar och min egen "samling" är inte mycket hurra för. ett utslitet batteri och en förstörd clearo

Glöm inte: en massa sparade pengar att göra något annat roligt för

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Mats1976:

Snygg bild och samling. Jag bidrar med en bild från min ingaklonersamling
http://i.imgur.com/5ulvWEW.jpg

Varför 3st Xvo Sticks?? det är ju ffs 5000:- en smula galet om du frågar mig

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Men hur kom han in på nikotinspray om han inte röker/snusar då? känns ju dumt.
Nikotinspray på heltid lät inte så billigt, konvertera honom till vejp

Vi började i högstadiet med snus. Sen skulle han sluta och körde cigg ett tag, sen var han fast med ciggen i något år. Sen snus, men inga cigg.
Sen bestämde han sig för att sluta snusa, på heltid.

Jo jag försöker, men han vägrar ju typ. Men varje gång han är förbi, så dyker frågan "Ehm, får man prova?" upp

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Varför 3st Xvo Sticks?? det är ju ffs 5000:- en smula galet om du frågar mig

När jag köpte en Xvostick kändes alla andra mod med atomizer som gamla mobiltelefoner med antenn på, så det var lika bra att skaffa två till så man inte behövde byta atomizer hela tiden (när vaping blir en osunt dyr hobby ). Skaffade en Dani Box som ett slags avväjningsprogram till Xvostick men har gått sådär

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Vi började i högstadiet med snus. Sen skulle han sluta och körde cigg ett tag, sen var han fast med ciggen i något år. Sen snus, men inga cigg.
Sen bestämde han sig för att sluta snusa, på heltid.

Jo jag försöker, men han vägrar ju typ. Men varje gång han är förbi, så dyker frågan "Ehm, får man prova?" upp

Ja det är inte alltid lätt det där, men funkar spray för han så är det ju bra

Jag har kört LV RY4 sedan dag ett och verkligen älskat det. Men sen köpte jag dripper och körde då med Yaeliq Mothers Milkshake i cirka en vecka då jag tänkte att RY4 inte skulle passa i dripper.
Men nu en vecka senare så smakar RY4 verkligen skit, luktar kasst också Så nu har jag 100ml skräp haha.
Någon annan som helt plötsligt börjar avsky en juice som annars varit grym?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mats1976:

Glöm inte: en massa sparade pengar att göra något annat roligt för

Yep! Need for speed har redan slukat en del pengar för mig denna månaden hehe fick byta ut mitt grafikkort och köpa reserv delar till min ratt

Visa signatur

7800X3D, 32GB 6000Mhz CL 30, Asus Pro Art B650, Titan Xp 12GB

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Mats1976:

När jag köpte en Xvostick kändes alla andra mod med atomizer som gamla mobiltelefoner med antenn på, så det var lika bra att skaffa två till så man inte behövde byta atomizer hela tiden (när vaping blir en osunt dyr hobby ). Skaffade en Dani Box som ett slags avväjningsprogram till Xvostick men har gått sådär

iofs jag kanske inte ska säga något jag köpte 2st Äkta rose Iofs sålde jag den ena för att finansiera avlägsnandet av de sista klonerna i samlingen Sitter just nu och väntar otåligt på Rose 3

ps

Om du någon gång känner att du har för många Xvo Sticks så vet jag adressen till ett mycket kärleksfullt hem där den skulle få all den kärlek den förtjänar

Visa signatur

Permalänk
Medlem

iofs jag kanske inte ska säga något jag köpte 2st Äkta rose Iofs sålde jag den ena för att finansiera avlägsnandet av de sista klonerna i samlingen Sitter just nu och väntar otåligt på Rose 3

ps

Om du någon gång känner att du har för många Xvo Sticks så vet jag adressen till ett mycket kärleksfullt hem där den skulle få all den kärlek den förtjänar

Jag brukar gå in på Edenmods hemsida några gånger per månad i hopp om att de ska presentera Rosev3. Kvaliteten på deras produkter är riktigt bra och Snapdragon har fått mig att inte leta efter nya drippers hela tiden :).

Jag har precis beställt en Calix v2 i väntan på något nytt om Rose v3 ska dyka upp.

Har funderat på att låta proxvosticken få ett nytt hem, möjligen ville tillverkaren av Evl reaper byta den mot en EVL reaper, men om inte det blir av så låter ditt hem som den perfekta platsen för den

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Mats1976:

Jag brukar gå in på Edenmods hemsida några gånger per månad i hopp om att de ska presentera Rosev3. Kvaliteten på deras produkter är riktigt bra och Snapdragon har fått mig att inte leta efter nya drippers hela tiden :).

Jag har precis beställt en Calix v2 i väntan på något nytt om Rose v3 ska dyka upp.

Har funderat på att låta proxvosticken få ett nytt hem, möjligen ville tillverkaren av Evl reaper byta den mot en EVL reaper, men om inte det blir av så låter ditt hem som den perfekta platsen för den

Jag lovar att den kommer att få ett mycket bra hem Och jag är en absolut 100% hardcore Edenmods fanboy Rose v2 är den enda tanken jag använder och Snapdragon är i topp 2

Fanboy Much???

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag lovar att den kommer att få ett mycket bra hem Och jag är en absolut 100% hardcore Edenmods fanboy Rose v2 är den enda tanken jag använder och Snapdragon är i topp 2

Fanboy Much???

http://i.imgur.com/3AMpoln.jpg

Riktigt snyggt gjort, helt klart värdigt en Edenmodsfan
Rosev2 är grymt snygg tank med riktigt bra och ren smak.

Permalänk
Medlem

Damn den där artikeln.. Ni som är lite mer insatta... Är det bullshit eller bör man inte röka epipa med gott samvete?

Visa signatur

Citera för svar!