Permalänk
Proffsmoddare

Fixade lite rta/rba förvaring idag då jag var en smula uttråkad Lådan ifrån en Aberfeldy 21 single malt blev en fin fin vapelåda

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Skrivet av [WP@]Wolverine:

Fixade lite rta/rba förvaring idag då jag var en smula uttråkad KLådan ifrån en Aberfeldy 21 single malt blev en fin fin vapelåda

http://i.imgur.com/7RmPoD5.jpg

Oooooh, snyggt!

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

la precis en beställning på en Reuleaux RX200 och en TFV4 tank, Vilka smaker kan ni rek? Kommer köra nikotinfritt

Permalänk

vet någon vilken riktigt gängning 510 gängningen motsvarar ?? m4? m5?
hade velat göra egen förvaring till mina atomizers

Visa signatur

finns det inte ... skapa det!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ostgösta:

vet någon vilken riktigt gängning 510 gängningen motsvarar ?? m4? m5?
hade velat göra egen förvaring till mina atomizers

Såg någon undra över 510 i Ecigg gruppen på fb och där sas det M7 iaf, eller rättare sagt M7x0.5mm

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av KKay:

Såg någon undra över 510 i Ecigg gruppen på fb och där sas det M7 iaf, eller rättare sagt M7x0.5mm

Skickades från m.sweclockers.com

tackar för snabbt svar

Visa signatur

finns det inte ... skapa det!!

Permalänk
Medlem

Vapemail! Gick snabbare än jag förväntat mig så får halv improvisera med batterier då min beställning från Nkon skickades idag..

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

Tjena!
Går i planerna att prova en ny tank men vet inte vilken som är bäst?
Vill ha en vanlig tank med utbytbara coils, Kör med en Tvf4 nu.

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz Black Edition | Corsair 4GB (2x2GB) | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC | Antec Three Hundred | Corsair VX 550W | Gigabyte GA-870A-UD3

Permalänk
Medlem

Känner vi till någon aktuell rabattkod för eSmokes? Som student är det fasligt dyrt att hålla på med den här hobbyn, och varenda krona som går att spara gör stor skillnad ^^

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

Känner vi till någon aktuell rabattkod för eSmokes? Som student är det fasligt dyrt att hålla på med den här hobbyn, och varenda krona som går att spara gör stor skillnad ^^

Testa "svejpa"

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Testa "svejpa"

Skickades från m.sweclockers.com

Åhå tackar, Hade just tänkt att unna mig en Uwell Crown som du har rekommenderat tidigare

Permalänk
Medlem
Skrivet av WareZ:

Åhå tackar, Hade just tänkt att unna mig en Uwell Crown som du har rekommenderat tidigare

Fungerade koden?
Trevligt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Fungerade koden?
Trevligt!

Skickades från m.sweclockers.com

Yes den fungerade. Var dock bara 16 spänn rabatt på tanken.
Aja bättre än inget

Permalänk
Medlem
Skrivet av WareZ:

Yes den fungerade. Var dock bara 16 spänn rabatt på tanken.
Aja bättre än inget

Har du handlat där innan så har du ju bonuspoäng du kan betala med också Tror jag fick min Crown för 100 kr haha, men då har jag handlat rätt mycket hos Esmokes

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Har du handlat där innan så har du ju bonuspoäng du kan betala med också Tror jag fick min Crown för 100 kr haha, men då har jag handlat rätt mycket hos Esmokes

Skickades från m.sweclockers.com

Hade ynka 214 poäng, Men är väl lika man använder dem också

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Vapemail! Gick snabbare än jag förväntat mig så får halv improvisera med batterier då min beställning från Nkon skickades idag..

http://i.imgur.com/qKCgucm.jpg

Fick mitt paket idag, komplett med batterier och det är sånt väldans lyft ifrån min aspire. Använder den ihop med atlantistanken och är supernöjd. Ett tag iaf...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Någon som äger Herakles Plus och vet om den läcker? tycker många verkar tycka om den ..
men många verkar skriva att den läcker, så tänkte höra med någon som haft den ett tag .

Mvh

Visa signatur

CASE NZXT H1 v2 Black MOBO MSI MPG B550I Gaming Edge
CPU AMD Ryzen 7 5700X GPU MSI RTX 4070 Ti GAMING X
MONITORS Asus ROG Swift PG279Q/Asus ROG Swift PG278Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

För att fira domen som dök upp idag.

20% på Esmokes.se med koden snopet-lmv

12 % på lightyourfire om man beställer över 300 kr. Koden är burman

20% på myvape.se med koden DOM

20% Cigoteket.se på allt under hela veckan med koden firadomen

20% icansmoke.se på allt utom DIY med koden yes

20% Eciggbutik.se på hela sortimentet med koden burman gäller till Fredag

Vilken dom? Länk?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hygglo:

Vilken dom? Länk?

Här kan du läsa om det
Ecigg klassas inte som läkemedel, om man inte orkar läsa allt.

LMVs hemsida angående det. (mål 1385-15)

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

Jag har lagt en beställning hos Fasttech (ironiskt namn?), och har stött på lite trubbel. Allt förutom en mechmod har skickats, den tog slut i lager, men av nån anledning så fortsätter dom öka på tiden det ska ta innan modden blir skickad. Först var det fyra dagar, sedan fem.. Nu sex dagar. Kommer den nånsin komma fram?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Jag har lagt en beställning hos Fasttech (ironiskt namn?), och har stött på lite trubbel. Allt förutom en mechmod har skickats, den tog slut i lager, men av nån anledning så fortsätter dom öka på tiden det ska ta innan modden blir skickad. Först var det fyra dagar, sedan fem.. Nu sex dagar. Kommer den nånsin komma fram?

Skickades från m.sweclockers.com

Du kan ju alltid avsluta ordern och ta pengarna som "gift certificate" och sedan handla något annat

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Du kan ju alltid avsluta ordern och ta pengarna som "gift certificate" och sedan handla något annat

Bra tips, tänkte inte ens på det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Jag vill sluta med rökandet av vanliga cigaretter och tänkt köpa en el-cigg för att få hjälp. Har tänkt beställa en http://liquidvoyage.eu/vape-gear/31-aspire-premium-kit.html och http://liquidvoyage.eu/e-liquid/23-signature.html för att denna ska ha mest likt vanlig cigg-smak.

Är dessa två bland det bästa man kan hitta om man har en budget på max 1000kr? Hur stark nikotinhalt ska man ta om man har varit en rökare i fem år (ett cigg packet om dagen)? Behöver jag något mer?

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av LoZZaH:

Jag vill sluta med rökandet av vanliga cigaretter och tänkt köpa en el-cigg för att få hjälp. Har tänkt beställa en http://liquidvoyage.eu/vape-gear/31-aspire-premium-kit.html och http://liquidvoyage.eu/e-liquid/23-signature.html för att denna ska ha mest likt vanlig cigg-smak.

Är dessa två bland det bästa man kan hitta om man har en budget på max 1000kr? Hur stark nikotinhalt ska man ta om man har varit en rökare i fem år (ett cigg packet om dagen)? Behöver jag något mer?

Jag började med det där kittet och det fungerade väldigt bra
Men sedan vart jag sugen att testa subohm (mer som en vattenpipa , direkt lungbloss)
Så nu är mitt Premium kit en hyllvärmare

Tyvärr ej testat deras Signature, hoppade direkt på fruktiga smaker.
Men har hört många prata väl om deras RY4

Permalänk
Medlem

Ok, nu har jag tröttnat på tjejens blossande under köksfläkten så jag beställde detta:
E-cigg kit
Möjligt det är skit men måste börja nånstans.

Nu behöver jag bara e-juice också. Hon röker ca 2 pack blå LM om dan men det funkar med Marlboro light också, någon som kan tipsa om lämplig olja? Det dröjer ju ett tag innan kitet kommer så det funkar från China också.

Stort tack för lite hjälp.

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av LoZZaH:

Jag vill sluta med rökandet av vanliga cigaretter och tänkt köpa en el-cigg för att få hjälp. Har tänkt beställa en http://liquidvoyage.eu/vape-gear/31-aspire-premium-kit.html och http://liquidvoyage.eu/e-liquid/23-signature.html för att denna ska ha mest likt vanlig cigg-smak.

Är dessa två bland det bästa man kan hitta om man har en budget på max 1000kr? Hur stark nikotinhalt ska man ta om man har varit en rökare i fem år (ett cigg packet om dagen)? Behöver jag något mer?

Nikotinhalt är svårt att säga rakt av, Jag började med 18mg och är nu nere på 3mg. Men jag skulle började någonstans vid 12mg-18mg.
Lättast är väl 12mg och om det inte skulle "räcka" så gå upp till 18mg.

Skrivet av f@boy:

Ok, nu har jag tröttnat på tjejens blossande under köksfläkten så jag beställde detta:
E-cigg kit
Möjligt det är skit men måste börja nånstans.

Nu behöver jag bara e-juice också. Hon röker ca 2 pack blå LM om dan men det funkar med Marlboro light också, någon som kan tipsa om lämplig olja? Det dröjer ju ett tag innan kitet kommer så det funkar från China också.

Stort tack för lite hjälp.

Vad för smaker är du/hon ute efter?
Frukt/custards/tobak/godis?

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Proffsmoddare

Jag återvann lite gammal tech för att göra en ordentlig tron till min käraste vapepryl min Rose V2 ett ställ som i sanning passar Sweclockers perfekt

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

@Zippeer: Tobak, typ Lm blå eller Marlboro light.

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av f@boy:

@Zippeer: Tobak, typ Lm blå eller Marlboro light.

Tobakssmaker vet jag tyvärr inte mycket om då jag för det mesta kör frukt eller custards men ta och titta här kanske: http://esmokes.se/e-juice-i-lager/liqua-eliquid

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

@Zippeer: Tack, men jag behöver veta vilken som är motsvarande det hon röker idag. Det finns säkert någon här som jämfört. Chansa kan jag göra själv men då kanske hon dissar e-cigg direkt om hon inte gillar smaken.

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10