Permalänk
Medlem

SSD: Intel 520 Series 120GB

Hej!

Säljer min väns SSD på grund av uppgradering, och den bärbara klarar inte mer än en disk. Han har inget eget Sweclockers-konto, därför lägger jag annonsen.
Den har rullat på fint och har aldrig haft problem med den.

Intel 520 Series 120GB

Prisidé: 450kr eller bud

Finns i Malmö.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 250kr

Permalänk
Medlem

https://www.inet.se/produkt/4305044/intel-535-oem-120gb#specs

Då en mycket nyare går för 100 kr mer än din prisidé så lär du inte få 450 för den. Så 520 disken är max värd runt 300, sålde en 240gb 520 för 550 för flera månader sen.

Tänkte bara så du vet värdet på disken

MVH Amandus

Permalänk
Medlem
Skrivet av s0sdaf:

Bjuder 250kr

Noterat!

Permalänk

Ifall hårddisken inte är såld än budar jag även 250 och hämtar den. Betalar via swish eller cash!

Edit: 11/4 19:50
Kan komma ikväll redan ifall du kan ta swish!

-
Permalänk
Medlem
Skrivet av MrDogfight:

Ifall hårddisken inte är såld än budar jag även 250 och hämtar den. Betalar via swish eller cash!

Edit: 11/4 19:50
Kan komma ikväll redan ifall du kan ta swish!

Det är ju samma bud som jag lade, du får väl bjuda över om du vill ta ledningen. Så tycker jag det är logiskt iallafall, men det är såklart upp till trådskaparen att bestämma.

Givetvis betalar jag också frakten, vad den nu blir (så totalt kanske 290kr).

Permalänk
Medlem
Skrivet av s0sdaf:

Det är ju samma bud som jag lade, du får väl bjuda över om du vill ta ledningen. Så tycker jag det är logiskt iallafall, men det är såklart upp till trådskaparen att bestämma.

Givetvis betalar jag också frakten, vad den nu blir (så totalt kanske 290kr).

250:- och hämtar är ju ett bättre bud än 250:- + frakt, TS slipper ju göra något mer än öppna ytterdörren.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

250:- och hämtar är ju ett bättre bud än 250:- + frakt, TS slipper ju göra något mer än öppna ytterdörren.

Skickades från m.sweclockers.com

Det kan man väl inte objektivt säga. Man måste komma överens om fungerande tid för båda och ibland kanske det inte går att genomföra affären på ett tag om ena eller båda parterna har pressat schema (har varit med om det scenariot flera ggr själv då jag handlar mycket på Tradera och även mot upphämtning). I vissa fall har tillåmed affären lagts ner p.g.a. att tiden dragits ut på för mycket. Att stoppa ner något i ett vadderat kuvert och lägga i det i en postlåda som man kanske ändå passerar på vägen till jobbet kan vara nog så smidigt det också. Säger som sagt återigen; upp till TS.

Permalänk
Medlem

300kr + frakt swish

Permalänk
Medlem
Skrivet av s0sdaf:

Det kan man väl inte objektivt säga. Man måste komma överens om fungerande tid för båda och ibland kanske det inte går att genomföra affären på ett tag om ena eller båda parterna har pressat schema (har varit med om det scenariot flera ggr själv då jag handlar mycket på Tradera och även mot upphämtning). I vissa fall har tillåmed affären lagts ner p.g.a. att tiden dragits ut på för mycket. Att stoppa ner något i ett vadderat kuvert och lägga i det i en postlåda som man kanske ändå passerar på vägen till jobbet kan vara nog så smidigt det också. Säger som sagt återigen; upp till TS.

Tja, jag kan säga det för det är det jag tycker men strunt samma, inte det denna tråden är till för.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

250:- och hämtar är ju ett bättre bud än 250:- + frakt, TS slipper ju göra något mer än öppna ytterdörren.

Skickades från m.sweclockers.com

Inte för att det är relevant för mina annonser, men alla säljare är inte alltid villiga att bjuda hem okända köpare. Jag tycker det är helt okej att bjuda samma summa som föregående. Man får då helt enkelt vara beredd på att försäljaren, i sådana situationer där flera sitter på samma bud, prioriterar andra aspekter - så som leverans- och/eller betalningsalternativ.

Skrivet av friskybob:

300kr + frakt swish

Appel99 leder budgivningen med bud på 300kr + frakt.

Vill f.ö passa på att be om ursäkt för sent svar. Jag har varit borta och haft mycket för mig nu de senaste dagarna, det har dock klarnat upp och nu är jag åter lättillgänglig.

Annonsen ligger några dagar till, jag kontaktar vinnande budgivare. Swish funkar utmärkt som betalningsmedel.

Permalänk
Medlem

Såld till Appel99 för 300kr + frakt.

Tack för mig, så ses vi nästa gång!